//

T mobile bereik Barneveld.. simlock vrij nemen?

T mobile bereik Barneveld.. simlock vrij nemen? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag een Iphone aanschaffen, maar ik zit sterk te twijfelen tussen T mobile of een andere provider. Hoe is het bereik van T-mobile ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-03-10, 11:10
Marlous26 Marlous26 is offline
• iOS 2.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 8
Standaard T mobile bereik Barneveld.. simlock vrij nemen?

Ik wil graag een Iphone aanschaffen, maar ik zit sterk te twijfelen tussen T mobile of een andere provider. Hoe is het bereik van T-mobile in Barneveld? Ik hoor alleen maar negatieve reacties van het bereik van T mobile in het hele land.

Tevens ben ik laatst bij een phoneshop binnengelopen en die hebben wel degelijk I phones (simvrij) met andere providers in de verkoop. Hoe betrouwbaar is dit? Zijn deze I phones te vertrouwen omtrent garantie ed?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-03-10, 11:56
Ravenge Ravenge is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 87
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlous26
Hoe is het bereik van T-mobile in Barneveld?
Volgens de geselecteerde dekkingskaart zou je daar goed bereik moeten hebben met het GSM en het HSDPA signaal. Ik zelf heb KPN en in de trein langs dit traject heb ik heel af en toe last van het wegvallen van mijn 3G en UTMS.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlous26
Tevens ben ik laatst bij een phoneshop binnengelopen en die hebben wel degelijk I phones (simvrij) met andere providers in de verkoop. Hoe betrouwbaar is dit? Zijn deze I phones te vertrouwen omtrent garantie ed?
Ik zelf had een 3G waar ik een ongeluk mee gehad heb. Ik heb bij de GSM Shop in Utrecht een nieuwe 3GS gekocht. Deze was ruim 920 euro maar helaas zonder dekking behalve de standaard winkel garantie van een jaar. Ik weet niet hoe dit in die phoneshop winkel is maar ik denk dat het een risico is om zonder abonnement een iPhone te kopen.


Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen
  #3  
Oud 29-03-10, 14:12
Marlous26 Marlous26 is offline
• iOS 2.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 8
Standaard

Dank je wel voor je antwoord! Je hebt mij zeker kunnen helpen.

Ik kan een simlockedvrije I phone bij een 2 jarig Vodafone abonnement krijgen. Nu hoorde ik dat dit I phones zijn die uit het buitenland komen. En dat wanneer je problemen hebt met je Iphone, hierdoor maanden je I phone kwijt kan zijn. Ivm de garantievoorwaarden uit het buitenland. Klopt dat?
  #4  
Oud 30-03-10, 01:25
djurre djurre is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 37
Standaard

Persoonlijk raad ik je aan om gewoon een iPhone in Nederland te kopen, het best bij The Phone House (zeer goede verzekering).
Je kan je iPhone zelf simlockvrij maken, firmware 3.1.3 op dit moment nog niet, maar ze zijn er hard mee bezig.
Een iPhone uit het buitenland brengt inderdaad problemen omtrent garantie met zich mee.

-EDIT- T-Mobile is trouwens slechtste provider naar mijn mening, slechtste dekking.
  #5  
Oud 30-03-10, 16:17
Ravenge Ravenge is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 87
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlous26 Bekijk bericht
Nu hoorde ik dat dit I phones zijn die uit het buitenland komen. En dat wanneer je problemen hebt met je Iphone, hierdoor maanden je I phone kwijt kan zijn. Ivm de garantievoorwaarden uit het buitenland. Klopt dat?
Ik zou het niet een twee drie kunnen zeggen of dat juist blijkt te zijn. Dat zou je in de winkel eens moeten navragen. Lijkt me van wel aangezien je via die provider ook een abonnement afsluit met de gratis iPhone.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djurre Bekijk bericht
T-Mobile is trouwens slechtste provider naar mijn mening, slechtste dekking.
Daar ben ik het volledig mee eens
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djurre Bekijk bericht
Persoonlijk raad ik je aan om gewoon een iPhone in Nederland te kopen, het best bij The Phone House (zeer goede verzekering).
Je kan je iPhone zelf simlockvrij maken
Ik zou niet weten wat je hier mee bedoeld. Ik ben nog nooit klant geweest van T-Mobile. Als je een iPhone koopt hier in Nederland zou ik, als je geen abbo van T-Mobile hebt, even bellen naar de unlock lijn en je iPhone IMEI doorgeven. Daar kwam helemaal geen factuur van EUR 120,- aan te pas. Binnen tien minuten was de iPhone simlock vrij.
  #6  
Oud 30-03-10, 17:26
djurre djurre is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 37
Standaard

Je kan je iPhone zelf unlocken, via de computer.
Kijk hiervoor even op het keuze jailbreak/unlock forum..
Dit is niet zo heel erg moeilijk om te doen.
In ieder geval niet door T-Mobile laten doen!
  #7  
Oud 31-03-10, 10:26
Ravenge Ravenge is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 87
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djurre Bekijk bericht
In ieder geval niet door T-Mobile laten doen!
Wat is er mis mee om je telefoon door T-Mobile te laten unlocken? Je belt, geeft je IMEI nummer door en T-Mobile voert dat door in de Apple iTunes server. Als je na 10 minuten gaat herstellen en activeren in iTunes is je simlock gewoon verdwenen. Er is niks mis mee om dat door T-Mobile te laten doen.
  #8  
Oud 31-03-10, 13:56
Schroef Schroef is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 42
Standaard

Wat er mis mee is om het door TM te laten doen?
120 Euro mis om precies te zijn.

Wat dacht je?Dat TM jou effe ging unlocken zonder een cent aan je verdiend te hebben?

Het leger des heils heeft geen connecties met TM voorzover ik weet
  #9  
Oud 06-04-10, 12:43
geertskigek geertskigek is offline
• iOS 11.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 9
Standaard Unlock

Abonnement nieuw dan kost de unlock € 120, na 12 maanden is dit kosteloos, afhankelijk van de duur van je abonnement wordt het unlocken ieder kwartaal minder duur (de precieze bedragen weet ik niet).
  #10  
Oud 09-09-10, 17:48
R4Blade R4Blade is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 29
Standaard Tmobile dekking Barneveld

Ik heb 3G/3GS/ en nu een Iphone 4 met T-mobile, maar dekking in Barneveld is echt ruk! Klappert als een gek, de ene keer goed en de andere keer helemaal geen bereik. Ja moet je hem op gsm netwerk zetten zeiden ze bij T-Mobile, ik zeg ja maar daar heb ik toch niet dat abonnement voor genomen met een Iphone...Er wordt aan gewerkt zeiden ze...1,5 jaar geleden...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: Help! Jailbreak + illegaal simlock vrij -> Legaal T-mobile simlock vrij Dagavu Unlock 0 25-09-10 14:22
iPhone 4 T-mobile simlock vrij laten maken, door T-mobile xa4cornelis Odido (T-Mobile) 5 01-08-10 13:50
Simlock vrij maken iPhone 2G T-mobile richard250 Odido (T-Mobile) 6 23-07-10 19:16
iPhone 3G: me iphone valt naar een half uur in herstelmode naar simlock vrij maken via t mobile leeuwenkamp28 Unlock 4 11-06-10 23:31
Simlock vrij toestel, krijgt simlock door Jailbreak? Rub3n Archief 4 27-02-10 11:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:35.