//

i-abbonoment of Relax?

i-abbonoment of Relax? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Eindelijk heb ik mijn ouders zo ver gekregen om na afloop van mijn abonnement (begin zomer), een iPhone te kopen. Hierbij let ik er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-04-10, 00:54
LennartD LennartD is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 32
Standaard i-abbonoment of Relax?

Hallo,

Eindelijk heb ik mijn ouders zo ver gekregen om na afloop van mijn abonnement (begin zomer), een iPhone te kopen. Hierbij let ik er natuurlijk wel op dat Apple waarschijnlijk de iPhone 4G/HD gaat introduceren, en daar ga ik dan ook voor (dus geen 3GS!). Ik ga er verder van uit dat de T-Mobile prijzen ongeveer hetzelfde blijven.

Op dit moment heb ik een abonnement lopen bij KPN, een Flexibel 22,50 + onbeperkt internet wat een totaal maakt van 30 euro per maand (150 belminuten/smsjes). Dit betalen mijn ouders.

Zelf zit ik wat op het internet te snuffelen wat het beste uit komt voor mij. Ik wil de iPhone voornamelijk gebruiken om te surfen op het internet, te bellen, en een spelletje te spelen (sinds ik gehecht ben geraakt aan mijn iPod Touch).

Aangezien ik zit te kijken naar een 2-jarig abonnement, kom ik gauw uit bij de i-300. Hierbij heb ik dan 300 belminuten/smsjes + onbeperkt internet voor 45 euro per maand (omgerekend 15 cent per minuut).

Bij een Relax abonnement (niet direct aangesloten bij T-Mobile, maar via bijv. studentmobiel), kom ik uit rond de 35 euro (zonder internet)/45 euro (met internet). Hierbij heb ik dan wel 330 belminuten/smsjes.

Zelf heb ik dan weer gehoord dat je bij Web 'n Walk een soort datalimiet hebt en dat er soms moet worden bijbetaald voor het gebruik van internet?!, maar wat raden jullie aan?

Met vriendelijke groet,
Lennart

Laatst gewijzigd door LennartD; 04-04-10 om 01:04.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-04-10, 01:04
The Unbelievable's schermafbeelding
The Unbelievable The Unbelievable is offline
• iOS 4.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 424
Standaard

Denk er wel aan dat een iPhone abbo met internet 3x zo snel is zonder limiet
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
activatie abbonoment m1chelle92 Odido (T-Mobile) 0 25-03-11 21:02
relax vs iphone abbonoment qwertyu Odido (T-Mobile) 4 11-09-10 19:24
Contract verlengen - zakelijk abbonoment Duke-Jay Odido (T-Mobile) 1 23-08-10 16:44
Iphone Abbonoment Ximenez Odido (T-Mobile) 1 21-06-10 16:05
Youtube gratis met i-150 abbonoment ? jarno2506 Odido (T-Mobile) 3 22-02-09 20:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:17.