//

Opties voor tijdelijk verblijf in het buitenland

Opties voor tijdelijk verblijf in het buitenland discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Deze zomer ga ik als student op exchange naar het buitenland waar T-mobile geen diensten levert. Mijn abonnement loopt nog 5 maanden door ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-04-10, 13:50
Glupost Glupost is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 4
Standaard Opties voor tijdelijk verblijf in het buitenland

Hallo iedereen,

Deze zomer ga ik als student op exchange naar het buitenland waar T-mobile geen diensten levert. Mijn abonnement loopt nog 5 maanden door vanaf het moment dat ik vertrek.. Nu probeer ik een manier te vinden om van mijn abonnement af te komen of om er in ieder geval iets uit te halen.

De volgende opties ben ik tegengekomen:

* Afkopen; maar dit heeft geen nut, dan betaal ik nog 5x30€ voor niets.

* Abo doorverkopen; maar dan ben ik ook m'n nummer kwijt (?)en dat lijkt me niet zo handig.

* M'n tegoed opsparen en om laten zetten naar een prepaid-kaart, lijkt me opzich niet verkeerd omdat ik m'n nummer op een simpele manier(lees: zonder dagenlang aan de lijn te moeten hangen met de klantenservice) kan behouden en ik kan als ik terugben alles in een maandje opbellen en dan de nieuwe Iphone nemen Zie ik hier bepaalde dingen over het hoofd ?

Zijn er nog andere opties die ik gemist heb of zijn er andere mensen die hetzelfde hebben meegemaakt en het opgelost hebben ?

(ik volg het topic over Opta & de voorwaarden van T-Mobile, maar ik ga er even vanuit dat het niet op die manier lukt)

Alvast bedankt !
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-04-10, 16:08
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Weet je zeker dat je bij omzetting naar prepaid je beltegoed behoudt? Ik meen begrepen te hebben dat je je beltegoed voordien moet opmaken omdat je anders alle kwijt bent.... Ik zou in ieder geval goed informeren.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 07-04-10, 16:18
Glupost Glupost is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 4
Standaard

hmm, bedankt voor jouw reactie. Dat wist ik (nog) niet. Ik ga het later vandaag uitzoeken.

Maar het is echt triest dat men zo moeilijk doet bij T-mobile, als je bij Hi een studentenabonnement hebt dan kan je die gewoon tijdelijk stopzetten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat zijn de juiste instellingen voor het buitenland dutchronnie Internet in buitenland (roaming) 16 30-06-11 10:43
Internetten in het buitenland voor 99 cent per dag bhofland Internet in buitenland (roaming) 79 13-04-11 13:25
Wat moet ik uitzetten voor ik naar het buitenland ga? joerieve iPhone algemeen 5 14-07-10 23:04
Nederland is het buitenland voor mij :} rudeboy Internet in buitenland (roaming) 19 03-10-09 16:35
Internet voor 9,95 en dan in het buitenland Pako Odido (T-Mobile) 2 26-02-08 10:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:35.