//

Internet abbo met prepaid Iphone.

Internet abbo met prepaid Iphone. discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een Iphone 3G, gekocht via marktplaats een poosje geleden. Gewoon helemaal goed en ben er zeker blij mee. Ik gebruik hem gewoon ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-04-10, 22:39
wesp-nl wesp-nl is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 5
Standaard Internet abbo met prepaid Iphone.

Hallo,

Ik heb een Iphone 3G, gekocht via marktplaats een poosje geleden.
Gewoon helemaal goed en ben er zeker blij mee.
Ik gebruik hem gewoon met mijn prepaid kaart omdat ik niet echt veel bel ofzo.
Enige wat ik wel handig zou vinden is internet en dan niet via prepaid want dat is echt ongelofelijk duur!
Is het mogelijk een internet abbo te nemen en mijn prepaid te houden.
Of is het bijv. mogelijk een goedkoop abbonement te nemen tot 15 euro per maand ofzo incl. internet.

Het moet wel van t-mobile zijn want er zit een simlock op.

mvg, Wesley
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-04-10, 23:37
ATCB ATCB is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 5
Standaard

Heb je zelf al gekeken? Voordeelsim 100 voor 2 jaar kost 6,45 euro en internet kost 9,95 euro. Dan ben je voor 16,40 euro klaar. T-Mobile heeft geen internet bundel voor prepaid.
  #3  
Oud 19-04-10, 16:32
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Ben soms sim only abonnement

5 euro per maand voor 100 sms en 100 minuten. Extra 10 euro voor ook onbeperkt internet, ook via het 3G netwerk (UMTS).

Ik zal dat eens proberen. Opzegtermijn is 1 maand, dus je zit er zeker niet lang aan vast als het tegenvalt. Snelheid is wel lager dan ik had verwacht: De maximum snelheid is 384 Kpbs downstream en 64 Kbps upstream. Minder dan 1 mbps dus. Kost 15 euro per maand.

Je kan ook Vodafone proberen. Is 3 euro duurder, maar het 3G netwerk schijnt er heel goed te zijn (heb zelfs nooit 3G gebruikt bij Vodafone dus dat kan ik je niet zeggen) en je hebt dan wel een hoge snelheid: 3.6 mbps. Dat moet meer dan voldoende zijn aangezien je bij T-Mobile met het iPhone abonnement standaard 2 mbps krijgt en dat is zeg maar net iets slomer dan een snel Wi-Fi netwerk. 12 maanden contract, dat wel.

http://www.vodafone.nl/prive/abonnem...nt/bel_sms_web
70 minuten + 70 smsjes

Als je alleen internet wilt en eigenlijk geen probleem hebt dat je even moet wachten totdat een webpagina is geladen dan zou ik voor Ben gaan. Wil je sneller internet, zoals dat van een Wi-Fi netwerk, dan zou ik voor Vodafone gaan.

Een andere optie is Telfort. Ook 12 maanden contract (of 24, je kan kiezen). Je kan zelf samenstellen hoe je het wilt, dus dat is wel mooi. Als jij daar voor 100 belminuten kiest, 100 smsjes en internet voor 12 maanden dan kost je dit 10,45 EUR per maand. Als je een abonnement van 2 jaar neemt 9,45 euro per maand. Als je na die 1 of 2 jaar besluit nog langer abonnee te blijven kost dit vervolgens maar 8 euro per maand. Snelheid van internet is 768 kbps. Dit is dus bijna 1 mbps, wat ook wel redelijk is.

Wat mij dus de beste deal lijkt is dat van Telfort. Vodafone heeft lekker snel internet, en daar gaat het jouw vooral om. Als je dus die 3.6 mbps wilt zou ik voor Vodafone gaan. Ben staat gelijk aan dat van Telfort maar heeft slomer internet en is eigenlijk duurder. Voordeel is wel dat je per maand kan opzeggen.

Telfort heeft redelijk internet van bijna 1 mbps. Als je dit snel genoeg vind zou ik daar dus zeker voor gaan aangezien deze het goedkoopst is.

Laatst gewijzigd door S¡mon; 19-04-10 om 16:49.
  #4  
Oud 19-04-10, 17:25
bassabbas bassabbas is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 33
Standaard

@Simon,

je geeft een hoop info, maar TS geeft aan dat er een simlock van t-mobile op zijn iphone zit en dat hij dus op zoek is naar een abo bij T-mobile.
  #5  
Oud 19-04-10, 17:51
wesp-nl wesp-nl is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 5
Standaard

Ja idd bedankt voor de info! maar idd ik heb er een lock op van t-mobile
  #6  
Oud 19-04-10, 18:01
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Oeps. Heb dat zinnetje over het hoofd gezien. Van wie heb je de 3G gekocht? Want met een beetje geluk is dit 3G model al een jaar oud, dan haalt T-Mobile de simlock er gratis af (maar dit moet de originele eigenaar doen!)
  #7  
Oud 19-04-10, 18:05
wesp-nl wesp-nl is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 5
Standaard

heb de bon er bij gekregen is idd iets ouder als een jaar. als ik de bon heb kan ik het dan niet zelf doen?
  #8  
Oud 19-04-10, 18:06
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Als ik het me goed herinner moet je naar een bepaald nummer bellen, en daar moet je je IMEI nummer opgeven (deze staat in iTunes). Echter vragen ze volgens mij ook naar je geboortedatum en naam (die moet kloppen met de aankoopdatum).

EDIT:
Van de T-Mobile website:

Citaat:
De kans is groot dat jouw toestel niet voorzien is van een simlock. Je kunt dit controleren door een simkaart van een andere provider in je toestel te plaatsen. Wordt deze simkaart door je toestel geaccepteerd, dan is je toestel niet gesimlockt.

Als jouw T-Mobile toestel wel is gesimlockt, dan kun je de simunlockcode kosteloos aanvragen via My T-Mobile, vanaf het moment dat je toestel ouder dan een jaar is. Hiervoor heb je het IMEI-nummer nodig, dit is het serienummer van je telefoon. Je vindt het IMEI-nummer door de code *#06# in te toetsen of door achter de batterij van je toestel kijken.

Vraag je simunlockcode aan (inloggen)
Je kan het ook zelf op de T-Mobile site vinden door te zoeken op simlockvrij.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 abbo/prepaid pimmetj1 Koopinformatie Nederland 5 12-09-10 20:10
Simonly abbo met internet op de Iphone? YvonneKr Archief 1 13-11-09 19:18
Internet met prepaid in Griekenland Flotto Internet in buitenland (roaming) 1 18-10-09 10:13
Iphone prepaid met 3G internet?? iemandmeteeniphone iPhone algemeen 8 12-10-09 16:06
Internet abbo's vergeleken met Wi-Fi? BadSide Overige providers Nederland 8 17-01-08 23:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:32.