//

Hoe duur is telefoon upgraden naar nieuwste iPhone?

Hoe duur is telefoon upgraden naar nieuwste iPhone? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey hey, Ik wou in mei of juni de iPad kopen, maar ik besef me - ondanks dat het een gruwelijk mooi apparaat is - ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-04-10, 15:24
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard Hoe duur is telefoon upgraden naar nieuwste iPhone?

Hey hey,

Ik wou in mei of juni de iPad kopen, maar ik besef me - ondanks dat het een gruwelijk mooi apparaat is - dat ik de iPad eigenlijk nog niet nodig heb. Mijn iPhone gebruik ik elke dag, 's ochtends als ik net wakker ben pak ik gewoon de iPhone naast me om nog even te internetten en goed wakker te worden voordat ik eruit ga. Tussendoor af en toe een spelletje en voor de mail kijk ik bijna nooit op de computer.

Ik heb de iPhone 3Gs, en nu lijkt het erop dat sommige info over de vierde generatie iPhone al is uitgelekt (zoals de behuizing) en een front facing camera. Als de 4G deze nieuwe behuizing krijgt en een front facing camera heeft, dan ben ik zeker geinteresseerd in upgraden.

Nu vroeg ik me af of iemand weet hoe duur dit is (met ervaringen van de 3G naar de 3Gs bijvoorbeeld). Het liefst zou ik willen weten hoe duur het je gaat kosten zonder je abonnement te verlengen, of met hooguit 1 jaar extra. Ook wil ik weten of je de 3Gs gewoon houdt of dat je deze wel moet inwisselen met de 4G. Verder ben ik benieuwd hoe het zit met de verzekering (zo betaal ik nu voor elke 3 maanden een x aantal bedrag voor T-Mobile ProAssist Gegarandeerd (plus)).

Hoe duur schatten jullie in dat dit zal kosten (op ervaring met de 3G naar 3Gs bijvoorbeeld)?

Groetjes,
Simon
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-04-10, 16:58
BruceSV's schermafbeelding
BruceSV BruceSV is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amstelveen
Berichten: 321
Standaard

Keek vroeger best vaak op dit forum maar ben dit nog nooit tegengekomen, vraag me uberhaupt af waarom t-mobile dit zou doen...
__________________
Spelfouten zijn voor rekening van de lezer(es)
  #3  
Oud 19-04-10, 16:59
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Bij T-Mobile kan je ook gewoon upgraden van je 3G telefoon naar de 3Gs.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iPhone 4 nu op 4.0.x. Hoe naar 4.2 te upgraden? ArnoNijhof Jailbreak 1 05-02-11 12:30
Hoe upgraden van 3.1 naar 3.1.2 ? gitaarmike Archief 1 21-02-10 20:03
hoe upgraden van 3.0 naar 3.2.1. unlocked iphone jaimiefanatic Archief 1 01-11-09 12:37
upgrade 1.1.3 naar de nieuwste versie 2.1 maar hoe rjmeijer1973 Archief 1 18-11-08 21:35
Hoe upgraden van 1.1.4 naar 2.0.x ? peterdeleu Archief 2 22-08-08 15:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:54.