//

Unlocken SIM via Tmobile, imeinummer niet bekend...

Unlocken SIM via Tmobile, imeinummer niet bekend... discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb dus een 3GS vanaf 25 augustus. Heb hem in december ingeleverd vanwege een software fout (kon niet meer herstellen) en de telefoon is toen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-04-10, 16:23
KillRoy1972 KillRoy1972 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 52
Standaard Unlocken SIM via Tmobile, imeinummer niet bekend...

Heb dus een 3GS vanaf 25 augustus.

Heb hem in december ingeleverd vanwege een software fout (kon niet meer herstellen) en de telefoon is toen ter reparatie opgezonden naar solid vision.

Solid vision heeft een andere terug gestuurd naar mij, maar deze is toen gestolen door de bezorger naar het schijnt.

Heb na veel geharrewar een nieuwe iphone gekregen van solid vision (t-mobile hield zijn handen er vanaf omdat zij niet degene verantwoordelijk waren. heb zelf alles moeten regelen via Solid Vision die in eerste instantie het probleem naar GLS bezorgservice afschoof, en die schoof het af op 'het pakketje is bij de buren afgeleverd... Ben 3 maanden bezig geweest!)

Maar goed, dit is gelukkig achter de rug.... Zou je denken...

Nu wil het geval dat als ik mijn emeinummer op de t-mobile site indruk om te kijken hoelang het duurt voordat ik de gratis SIM Unlock code krijg, staat er dat mijn emeinummer van de telefoon onbekend is en dat ik naar de winkel moet waar de telefoon gekocht is.

Betekend dit dat ik mijn telefoon nooit kan unlocken via de officiele manier en ben ik gebonden aan t-mobile (waar ik ondertussen geen hoge pet meer van op heb na alle ellende)

Kan iemand een lichtje hier op schijnen voordat ik naar de winkel moet, ik heb namelijk niet heel veel tijd en de dichtstbijzijnde winkel is in een andere stad zeg maar. Bovendien krijg ik waarschijnlijk weer het antwoord 'moet je bij Solid Vision zijn'...

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-04-10, 01:32
onny0808 onny0808 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KillRoy1972 Bekijk bericht
Heb dus een 3GS vanaf 25 augustus.

Heb hem in december ingeleverd vanwege een software fout (kon niet meer herstellen) en de telefoon is toen ter reparatie opgezonden naar solid vision.

Solid vision heeft een andere terug gestuurd naar mij, maar deze is toen gestolen door de bezorger naar het schijnt.

Heb na veel geharrewar een nieuwe iphone gekregen van solid vision (t-mobile hield zijn handen er vanaf omdat zij niet degene verantwoordelijk waren. heb zelf alles moeten regelen via Solid Vision die in eerste instantie het probleem naar GLS bezorgservice afschoof, en die schoof het af op 'het pakketje is bij de buren afgeleverd... Ben 3 maanden bezig geweest!)

Maar goed, dit is gelukkig achter de rug.... Zou je denken...

Nu wil het geval dat als ik mijn emeinummer op de t-mobile site indruk om te kijken hoelang het duurt voordat ik de gratis SIM Unlock code krijg, staat er dat mijn emeinummer van de telefoon onbekend is en dat ik naar de winkel moet waar de telefoon gekocht is.

Betekend dit dat ik mijn telefoon nooit kan unlocken via de officiele manier en ben ik gebonden aan t-mobile (waar ik ondertussen geen hoge pet meer van op heb na alle ellende)

Kan iemand een lichtje hier op schijnen voordat ik naar de winkel moet, ik heb namelijk niet heel veel tijd en de dichtstbijzijnde winkel is in een andere stad zeg maar. Bovendien krijg ik waarschijnlijk weer het antwoord 'moet je bij Solid Vision zijn'...

Alvast bedankt.
Je moet je nieuwe imeinr. laten aanpassen / registreren op je huidige mobilenr. waar je ook je reparatie op heb laten uitvoeren. Als je niet naar de t-mobile shop wilt, zul je het via de (telefonische) klantenservice moeten regelen.
Het simlockvrij maken is een jaar na het afsluiten van je contract, ongeacht of je tussentijds een andere iPhone na een reparatie hebt ontvangen.

Suc6
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: SPOED: tmobile iphone 4 zonder originele simkaart unlocken tremmal Unlock 10 30-01-11 13:35
HELP! Wat te doen? Unlocken/updates/Tmobile en meeeer! Firevis Archief 2 20-10-09 09:59
Iphone 3g Tmobile met een andere sim?? dreamersteps Overige providers Nederland 12 27-06-09 18:33
iPhone 3G: iPhone unlocken werkt niet.. geeft NO SIM sjorriss Unlock 9 13-06-09 17:53
Niet geactiveerde 2G iPhone unlocken zonder dat de firmware bekend is. mac-fan Archief 5 20-09-08 17:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:43.