//

Verlengen iPhone abonnement - sim only

Verlengen iPhone abonnement - sim only discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, Ik vraag mij af of het mogelijk is je eigen i-abonnement (in mijn geval i-150) te verlengen en om te zetten naar sim-only. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-04-10, 12:33
WvB22 WvB22 is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 56
Standaard Verlengen iPhone abonnement - sim only

Hallo allen,

Ik vraag mij af of het mogelijk is je eigen i-abonnement (in mijn geval i-150) te verlengen en om te zetten naar sim-only. Op deze manier hoopte ik op een leuke korting op het maandbedrag. Als ik dat op de website probeer dan wordt ik automatisch omgezet in een flex of relax abonnement.

Dat wil ik helemaal niet want dan mis je visual voicemail, internet van web'n'walk is maximaal 1 Mbps en FUP (tegenover 2 Mbps zonder FUP bij i-abonnement), gratis gebruik van Wi-Fi Hotspots van T-Mobile én KPN.

Kortom je levert nogal wat in vergeleken bij het iPhone abonnement. Natuurlijk kan je ook je abonnement gewoon door laten lopen, maar dan kan je net zo goed een iPhone erbij nemen (en desnoods meteen verkopen).

Beetje raar dat er geen sim only i-abonnement is. Op deze manier word je bijna verplicht een nieuwe iPhone te kopen. Ik kan mij best voorstellen dat er genoeg mensen zijn die tevreden zijn met hun oude 3G of 3GS en alleen sim-only willen.

Misschien iemand van T-Mobile hier die wat licht er op kan laten schijnen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-04-10, 12:56
Jazzamataz's schermafbeelding
Jazzamataz Jazzamataz is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Leerdam
Berichten: 428
Standaard

Dat heet nou marketing!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Abonnement verlengen, welke provider?? sanderis Overige providers Nederland 59 24-01-11 10:11
Tmobile abonnement verlengen als bestaande klant sandersjj Odido (T-Mobile) 8 28-09-10 18:24
Abonnement vroegtijdig verlengen dannyhtek Odido (T-Mobile) 9 24-08-10 14:42
Abonnement verlengen en Iphone unlocken nieuwenhuizen Odido (T-Mobile) 2 20-01-09 00:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:52.