//

kosten doorschakelen bij vakantie

kosten doorschakelen bij vakantie discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen wij gaan op vakantie en de mobiel (iphone dus) van mijn man schakelen we volledig door met *21* naar zijn broer. We hoeven ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-04-10, 22:34
cck68 cck68 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 9
Standaard kosten doorschakelen bij vakantie

Beste mensen

wij gaan op vakantie en de mobiel (iphone dus) van mijn man schakelen we volledig door met *21* naar zijn broer. We hoeven in het buitenland met zijn mobiel niet te bellen en kunnen gebeld worden op een andere telefoon. Zijn iphone gaat wel mee als ipod.

De telefoon wordt dus in NEderland doorgeschakeld en niet meer gebruikt (terug gezet) tot thuiskomst na de vakantie.

Volgens is dit kosteloos, althans, alleen de kosten van bellen en doorschakelen in Nederland. Ik kan dit echter nergens vinden ?

Heeft iemand hier ervaring mee.

Mijn iphone blijft dus actief en in nood zijn we daarop bereikbaar, die van man lief gaat alleen mee als ipod en zetten we in de flight methode.
Gaat dat "kosteloos" (muv dus van de kosten voor Nederland) werken ??

gr
Caro
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-04-10, 22:41
ATCB ATCB is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 5
Standaard

Omdat je de doorschakeling in Nederland maakt berekend T-Mobile alleen de kosten voor bellen binnen Nederland en het gaat dus van de belminuten af. Je hebt dus helemaal geen roamingkosten.
  #3  
Oud 28-04-10, 22:50
cck68 cck68 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 9
Standaard

Thanks, dat dachten we idd ook, maar we wilden nog even "checken"

We zetten hem daar absoluut niet aan (lekker rustig ;-) ) en omdat mijn man en zijn broer samen een bedrijf hebben willen we evt wel bereikbaar zijn in nood maar niet alle dagelijke telefoontjes ontvangen

We dachten idd dat vanaf NEderland doorschakelen en op fligt module zetten voldoende was om alleen de Nederlandse telefoonkosten in rekening te krijgen en die zijn in ons geval onderling gratis ;-)

Thanks voor de reactie

gr
Caro
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kosten T-mobile Hotspot bij Web 'n W plus Awater Odido (T-Mobile) 8 31-01-10 17:44
Kosten bij doorschakelen ? Noa Overige providers Nederland 1 09-02-09 15:33
België: Kosten Proximus bij push marv Overige providers België 3 13-07-08 12:00
Op vakantie Hoge kosten? sharcy15 Archief 11 20-12-07 19:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:59.