Geen 2 abonnementen op één naam?

Geen 2 abonnementen op één naam? discussie in T-Mobile forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wilde een Iphone bestellen, maar ik ben nog geen 18 dus het moest op m'n vaders naam. Toen het allemaal rond was, (ik moest ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > T-Mobile
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30 April 2010, 15:07
» Ik heb geen iPhone  
» Windows
 
Geregistreerd: 30 April 2010
Berichten: 2
Standaard Geen 2 abonnementen op één naam?

Ik wilde een Iphone bestellen, maar ik ben nog geen 18 dus het moest op m'n vaders naam. Toen het allemaal rond was, (ik moest alleen nog 100 euro betalen voor het toestel) zei de winkel dat mijn aanvraag was geweigerd. M'n vader zou al een abonnement hebben lopen bij T-Mobile en hij kon niet 2 abonnementen bij dezelfde provider op een naam hebben. Maar ik heb op dit forum gelezen dat het wel gewoon kan, mits er 2 maanden tussen zit en alles netjes hebt betaald. Dat abonnement van T-Mobile heeft m'n vader al 2 jaar. Hoe kan het dan dat het toch niet kan?

Alvast Bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30 April 2010, 15:15
King1987's schermafbeelding
iPhone(club) Guru
» iPhone 5 16GB (Zwart) [FW: 6.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 6.0 beta]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 13 March 2008
Locatie: Zeeland
Berichten: 7.440
Standaard

 Verplaatst naar: T-Mobile om aan de 10 tekens te komen
__________________
 Momenteel in gebruik: iPhone4s 16GB Simlock vrij 
De iPhone Hardware specialist

Ben dan wel een Guru, ben geen vraagbaak
  #3  
Oud 30 April 2010, 19:57
» iPhone 5 32GB (Wit) [FW: 6.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 1 Wi-Fi 64GB [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 17 April 2010
Berichten: 52
Stuur een bericht via Skype™ naar iTalk Send a message via twitter to iTalk
Standaard

Is het niet sneller om dat even aan T-Mobile zelf te vragen?
  #4  
Oud 30 April 2010, 20:18
» Ik heb geen iPhone  
» Windows
 
Geregistreerd: 30 April 2010
Berichten: 2
Standaard

Ja dat heeft m'n vader gedaan, maar hij werd een uur lang doorgestuurd van de ene klantenservice naar de ander, je moest een schriftelijke klacht sturen ofzo.
  #5  
Oud 30 April 2010, 22:52
tinos's schermafbeelding
» iPhone 4 32GB (Zwart) [FW: 5.0]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 12 July 2008
Locatie: 030
Berichten: 115
Standaard

Ik heb ook 2 abonnementen van T-Mobile.
Al een jaar of 8.
__________________
Elk Nadeel Heeft Zijn Voordeel
  #6  
Oud 1 May 2010, 20:04
» iPod touch 8GB (v3) [FW: 4.0]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 1 May 2010
Berichten: 14
Standaard

Ik werk zelf in een telecomwinkel, en bij Vodafone/Telfort is het in ieder geval geen probleem als iemand twee abonnementen neemt. Zelfs al vragen ze ze 5 minuten achter elkaar aan.
  #7  
Oud 2 May 2010, 01:30
» iPhone 4 16GB (Wit) [FW: 5.0]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 2 May 2010
Berichten: 125
Standaard

Ik werk zelf bij T-Mobile. En het klopt inderdaad dat er 2 maanden tussen elke aanvraag op dezelfde naam moet zitten.

Houdt er rekening mee dat bij elke nieuwe aanvraag (ongeacht of de klant al een abonnement heeft lopen bij T-Mobile) er een nieuwe toetsing plaats vindt bij diverse instanties waaronder; BKR.

mvg,

Stefano
  #8  
Oud 2 May 2010, 11:27
Operafreak's schermafbeelding
» iPhone X 256GB (Zilver) [FW: 11.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi + 4G 64GB (Spacegrijs) [FW: 11.2]  [Jailbreak: Nee]
» macOS
 
Geregistreerd: 24 July 2009
Locatie: Boven het IJ
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefano20 Bekijk bericht
Ik werk zelf bij T-Mobile. En het klopt inderdaad dat er 2 maanden tussen elke aanvraag op dezelfde naam moet zitten.

Houdt er rekening mee dat bij elke nieuwe aanvraag (ongeacht of de klant al een abonnement heeft lopen bij T-Mobile) er een nieuwe toetsing plaats vindt bij diverse instanties waaronder; BKR.

mvg,

Stefano
Volgens mij mis je de pointe hier, Stefano. Haar vader heeft al TWEE jaar een T-mobile abbo... Jouw redenatie gaat mogelijk alleen op als hij net dat abonnement vernieuwd zou hebben.. En die info heeft Sophie170 niet gegeven.. dus hierbij opnieuw de vraag: waarom heeft T-mobile deze actie geweigerd?
__________________
 iPhone X 256GB  iMac 27" 2.66 Mhz i5, 12GB intern, 1TB HD 

Laatst gewijzigd door Operafreak; 2 May 2010 om 22:48. Reden: Typefoutje...
  #9  
Oud 2 May 2010, 12:03
» iPhone 4 16GB (Wit) [FW: 5.0]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 2 May 2010
Berichten: 125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Operafreak Bekijk bericht
Volgens mij mis je de pointe hier, Stefano. Haar vader heeft al TWEE jaar een T-mobile abbo... Jou redenatie gaat mogelijk alleen op als hij net dat abonnement vernieuwd zou hebben.. En die info heeft Sophie170 niet gegeven.. dus hierbij opnieuw de vraag: waarom heeft T-mobile deze actie geweigerd?
Ahaa, ik zie dat mijn antwoord een beetje onduidelijkheid schept.

Mijn eerste zin was meer bedoelt voor het feit dat Sophie170 zei dat er twee maanden tussen elke nieuwe aanvraag op één naam moet zitten.

Voor vernieuwingen geld dit niet. Je kan achter elkaar vernieuwen. Daar hoeft geen specifieke periode tussen te zitten. Ook als je een huidige contract vernieuwd, hoeft er bij een nieuwe aanvraag daarna geen twee maanden tussen te zitten.

Even terugkomend op de vraag,

Elke nieuwe aanvraag (ongeacht de klant al een tweejarige abonnement heeft lopen bij T-Mobile of hoeveel abonnementen hij/zij al op naam heeft staan) wordt opnieuw getoetst. Dus met andere woorden; Wat er nu loopt bij T-Mobile qua abonnement, staat los van de nieuwe aanvraag.

Nu, waarom ben ik geweigerd?

Als je wordt geweigerd kan het aan een aantal factoren liggen.

1) je hebt heb binnen twee maanden dat je de nieuwe aanvraag doet bij T-Mobile al een nieuw abonnement afgesloten.
2) Je bent niet door de toetsing heen gekomen door bijv. aanmelding bij Preventel/ negatief BKR code.

Om het te verduidelijken;

Als een shopmedewerker een abonnement invoert en deze wordt afgewezen krijgt hij/zij het volgende te zien;

''Op de bij T-Mobile nu bekende gegevens hebben wij besloten de klant geen mogelijkheid te bieden om een nieuw contract af te sluiten'' .

Dit kan dus komen door de bovenstaande redenen. De shopmedewerker kan dus ter plekke niet vertellen wat de exacte reden is. Wel is het zo dat er een adres van T-Mobile wordt weergeven op het scherm. Deze dient de medewerker voor de klant uit te printen wanneer hij/zij wilt weten wat de reden van afwijzing is.

Het is ook niet mogelijk voor de shopmedewerker om te bellen en te vragen naar de reden aangezien dit privé aangelegenheden zijn en dit soort informatie wordt dus absoluut niet verstrekt aan derden zijnde de shopmedewerker.

Dus wil je de exacte reden weten van je afwijzing, stuur een brief naar het volgende adres;

T-Mobile Netherlands b.v.
t.a.v. Contract aanvraag
Postbus 16272
2500 BG Den Haag

Hoop dat dit je helpt.

Groetjes,

Stefano

PS: de reden die de shopmedewerker je heeft gegeven klopt niet. Want er zijn genoeg mensen bij T-Mobile die meer dan twee abonnement op één naam hebben staan.

Laatst gewijzigd door Stefano20; 2 May 2010 om 12:11.
  #10  
Oud 2 May 2010, 12:19
Operafreak's schermafbeelding
» iPhone X 256GB (Zilver) [FW: 11.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi + 4G 64GB (Spacegrijs) [FW: 11.2]  [Jailbreak: Nee]
» macOS
 
Geregistreerd: 24 July 2009
Locatie: Boven het IJ
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefano20 Bekijk bericht
Ahaa, ik zie dat mijn antwoord een beetje onduidelijkheid schept.

..... .
Kijk, en daar hebben we dus wat aan...! Duidelijk. De bal ligt nu weer bij de vader van Sophie170... Alleen jammer voor ze dat het zo moet lopen...
  #11  
Oud 14 May 2010, 18:18
» iPhone 6s 64GB (Roségoud) [FW: 10.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi + 4G 16GB (Zilver) [FW: 10.2]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 19 December 2009
Locatie: Waalre
Berichten: 20
Standaard

mijn vriendin en ik hebben allebeide 2abbonementen op naam gehad dus snap niet waarom dat niet zou kunnen??????? RAAR
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Aantal abonnementen op een naam. Zspirit T-Mobile 7 18 April 2011 22:37
Nummerbehoud onder een andere naam Annething T-Mobile 2 11 February 2011 12:33
een naam van een app claimen? mathijs b Ontwikkelen voor iOS 4 16 April 2010 21:21
Abonnement op een andere naam zetten? riksking T-Mobile 2 25 February 2010 10:30
Naam van een app veranderen Jchan Jailbreak apps en thema's 5 3 November 2008 23:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:14.