Geen bon geen garantie
Hallo,
Ik heb sinds 26-8-2009 een iphone 3gs. Besteld per telefoon bij t-mobile, met een contractverlening. Nu zit er een barst in de achterkant, en daar kan ik geen garantie op krijgen omdat ik de bon niet meer heb. Ook hebben ze mijn serienummer niet in hun systeem gezet. Het enige wat ik heb is dat ik bij dat koeriersbedrijf 100 euro heb gepind. Wat zijn de stappen die ik nu kan nemen om toch garantie te krijgen? Mijn dank zal groot zijn want ik baal nogal van deze hele situatie. |
kijk eens op consuwijzer.nl. Daar staat beschreven wat je rechten en plichten zijn.
|
Daarbij mogen ze jouw garantie niet weigeren, omdat administratief duidelijk is dat jij de iphone hebt aangeschaft en hun maandelijks hun geld hebben gekregen. Hier komen ze bij een eventuele rechtzaak niet mee weg. Dus gewoon erachteraan blijven gaan!
|
Neem even contact op met SolidVision. Zij repareren voor T-Mobile.
Ik had een tijdje geleden ook problemen en had ook geen bonnetje. SolidVision heeft mij zonder problemen geholpen |
thx dan ga ik ff contact opnemen met solid vision :)
Had jij trouwens aangegeven dat je geen bonnetje meer had? Want ik neem aan dat ze het wel vreemd vinden dat ik met hen contact opneem en niet met t-mobile? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:17. |