//

Contract ontbinden

Contract ontbinden discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit er aan te denken om mijn contract te ontbinden. Dat kan want ik heb thuis nauwelijk bereik. Is de telefoon na ontbinding simlock ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-05-10, 08:29
Clyn Clyn is offline
• iOS 6.1.3
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 17
Standaard Contract ontbinden

Ik zit er aan te denken om mijn contract te ontbinden. Dat kan want ik heb thuis nauwelijk bereik. Is de telefoon na ontbinding simlock vrij. Anders heeft het namelijk geen zin om het contract te ontbinden. Kan ik snel antwoord krijgen?????
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-05-10, 09:08
FridgeNL's schermafbeelding
FridgeNL FridgeNL is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 987
Stuur een bericht via ICQ naar FridgeNL Stuur een bericht via MSN naar FridgeNL
Standaard

Ontbinden tijdens je nog lopende contract periode, houd in dat je de iPhone retour zal moeten sturen naar T-Mobile.
__________________
"Of all the things i've ever lost, i miss my mind the most."
© Ozzy Osbourne
  #3  
Oud 16-05-10, 17:49
vikjee vikjee is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 2
Standaard

Kost het ontbinden van het abonnement extra geld?
  #4  
Oud 16-05-10, 21:35
moose's schermafbeelding
moose moose is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 53
Stuur een bericht via ICQ naar moose Stuur een bericht via MSN naar moose Stuur een bericht via Yahoo naar moose
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vikjee Bekijk bericht
Kost het ontbinden van het abonnement extra geld?
Ligt er aan wat voor contract je hebt, is je 2 jaar om kan je maandelijks opzeggen met 1 maand opzegtermijn (geld voor alle providers)
Heb je bijvoorbeeld 3 januari 2010 een contract getekend voor 1 of 2 jaar dan moet je uiteraard de resterende maanden afkopen.

Heb je problemen met de ontvangst dan wil T-Mobile wel eens 20% korting geven voor de resterende maanden als je bij ze blijft of 50% voor 6 maanden en anders stoppen ze je abonnement en willen ze de iPhone terug maar dan moeten ze jou de aansluitkosten en de kosten die je hebt gemaakt voor je abonnement en toestel min de gesprekskosten aan jou betalen.

Laatst gewijzigd door moose; 16-05-10 om 21:37.
  #5  
Oud 16-05-10, 23:39
vikjee vikjee is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 2
Standaard

Bedankt voor de info! Mijn iPhone is namelijk defect gegaan en valt niet onder de garantie.. Het gaat hierom waterschade.
  #6  
Oud 17-05-10, 16:47
nebilem nebilem is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 418
Standaard

Je kan bij Tmobile niet ontbinden. Ook niet als je de overige abonnementkosten in 1 keer wilt betalen. Je mag alleen gratis ontbinden als Tmobile zich niet aan de afspraak houdt. Maar je moet je tel meestal wel gewoon inleveren.
__________________
NWO 666
  #7  
Oud 13-06-10, 16:49
Clyn Clyn is offline
• iOS 6.1.3
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 17
Standaard

Ik heb mijn contract ontbonden... Ben overgestapt naar vodafone en heb nu een blackberry. Nu heb ik helemaal geen bereik meer thuis. Ik kan nauwelijks bellen (gesprekken vallen gewoon weg). Dus je begrijpt dat het is nog slechter dan t-mobile. Nu mag ik een jaar lang geen abo bij t-mobile afsluiten omdat ik het contract ontbonden heb. Maar ik wil (als mijn contract bij vodafone ontbonden kan worden) toch weer naar t-mobile, want ik ben daar ruim 10 jaar klant geweest, maar ik baalde door het slechte bereik thuis (ik ben net nadat ik het abo had afgesloten verhuisd naar een nieuwbouwwijk). Ik heb mijn contract absoluut niet ontbonden omdat de nieuwe iphone uitkomt, want die zou ik sowieso hebben genomen). Ik heb nu spijt als haren op mijn hoofd dat ik mijn contract heb laten ontbinden.... Hoe kan ik toch (behalve een iphone loskopen) toch aan een nieuwe iphone met abo komen? Help..... Ik heb echt geen misbruik van de situatie gemaakt.
  #8  
Oud 14-06-10, 00:20
Twananas Twananas is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 14
Standaard

Ik zou een van je ouders anders vragen om een abo te nemen.
Toen ik nog geen 18 was moest dat wel, en daarna over laten schrijven kan ook, kost je wel weer 50 euro ofzo. Of weer bij verlengen om laten zetten is gratis dacht ik. Maar dat is al te lang geleden.

Je kan er dan wel voor kiezen om jouw rekeningnummer te laten registreren voor de betaling.
  #9  
Oud 14-06-10, 11:03
Stefano20 Stefano20 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 125
Standaard

Ontbinden van je contract is bij T-Mobile niet mogelijk. Uiteraard zijn er een paar uitzonderingen:
- Naar het buitenland emigreren
- Gratis ontbinden wanneer de overeengekomen diensten niet worden geleverd door T- Mobile
- gratis ontbinden door overlijden

Gezien jouw situatie zal je moeten bewijzen dat je geen bereik hebt. Je kan dit doen door met verschillende toestellen telkens hetzelfde resultaat te vertonen, namelijk geen bereik. Verder zou ik in de T-Shop een case laten aanmaken voor bereikproblemen. Je zal dan 3 adressen moeten opgeven waar jij slecht tot geen bereik hebt. De technische dienst zal dit dan nakijken en met een passende oplossing komen. Dit zou eventueel gratis ontbinding kunnen zijn. Je hebt er namelijk niks aan als wij zeggen; ja je mag ontbinden. T-Mobile zal uiteindelijk de beslissing moeten nemen.

De optie die Twananas opnoemt is helaas niet mogelijk. Want bij omzetting van het contract wordt er opnieuw getoetst en wanneer ze jou gegevens invoeren, zien ze direct jouw klant-historie. Oftewel de omzetting wordt afgewezen.

Eventueel zou je ervoor kunnen kiezen om het rekeningnummer te wijzigen naar je eigen naam, of automatisch incasso instellen op degene op wiens naam het abonnement staat.

gr,

Stefano20
  #10  
Oud 14-06-10, 11:25
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

@Stefano20, Weet je misschien waar die voorwaarden voor ontbinding te vinden zijn? Ik had laatst ook een discussie over ontbinding en kan niet meer vinden dat je kunt ontbinden wanneer je emigreert.
Heb gezocht op Mobiele telefoons en abonnementen met online korting - T-Mobile.nl
  #11  
Oud 14-06-10, 20:58
Stefano20 Stefano20 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 125
Standaard

@Wouter1981,

De voorwaarden voor het ontbinden van het contract staan niet online bij T-Mobile. Je zal ze daar ook niet gauw vinden. Ik kan me nog wel herinneren dat ze er vroeger wel op stonden...

Als je gaat emigreren, dan kan ik je nu al zeggen dat je het contract kan ontbinden. Uiteraard betaal je dan de resterende maanden in één keer.

Wil je exacte informatie over hoe-en-wat, dan kan je contact opnemen met 06 – 2400 1200. Zij zijn van de afdeling; opzegging en kunnen je waarschijnlijk precies vertellen wat de voorwaarden zijn.

Gr,

Stefano20
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
How to: Contract ontbinden T-Mobile ThysTePoele Odido (T-Mobile) 3 22-04-11 19:39
Contract ontbinden of...? rogertje Odido (T-Mobile) 6 01-01-11 15:06
Ontbinden contract cubesten Odido (T-Mobile) 3 01-11-10 11:44
Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract? erwin85 Odido (T-Mobile) 30 26-12-09 20:12
Contract ontbinden mike28 Archief 1 21-11-09 12:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:09.