//

Overstappen naar T-Mobile

Overstappen naar T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet niet precies hoe ik het moet gaan aanpakken dus daarom hoop ik dat iemand wat meer kan vertellen. Ik heb op dit moment ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-05-10, 14:56
B-ruil's schermafbeelding
B-ruil B-ruil is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 18
Standaard Overstappen naar T-Mobile

Ik weet niet precies hoe ik het moet gaan aanpakken dus daarom hoop ik dat iemand wat meer kan vertellen.

Ik heb op dit moment een abbonement bij Vodafone lopen.
De einddatum hiervan is 4 juli 2010.
Voor de nieuwe Iphone moet ik waarschijnlijk overstappen naar T-Mobile.

Graag zou ik mijn nummer willen behouden, maar hoe zit het dan met het overstappen naar T-Mobile?
Bij T-Mobile kunnen ze me nu nog niks vertellen, aangezien ze nog niks weten over de nieuwe Iphone.
Maar wat is verstandig? Nu al uitschrijven bij Vodafone? (nummerbehoud?)
Of wachten tot de release van de nieuwe Iphone en dan gewoon bij T-Mobile me over laten schrijven? (Loopt mijn Vodafone contract dan door? Stilzwijgend?)

Hoop dat iemand me iets meer kan vertellen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-05-10, 15:17
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Je contract loopt gewoon door maar kan na 4 juli 2010 ten alle tijden direct opzeggen bij Vodafone om dan over te stappen naar T-Mobile, je hebt nog wel een opzeg termijn. Denk van een maand maar weet dit niet zeker bij Vodafone.

Dus zou als ik jou was nog niets doen, en wachten tot de nieuwe iPhone uit is. Misschien krijgt Vodafone hem zelf ook.
  #3  
Oud 15-05-10, 15:23
B-ruil's schermafbeelding
B-ruil B-ruil is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 18
Standaard

Oke, maar ik zit dus niet automatisch weer aan een abbonement vast van 2 jaar bij vodafone...
Ik zal de opzegtermijn eens even na gaan kijken.
iig bedankt.
  #4  
Oud 15-05-10, 15:42
moose's schermafbeelding
moose moose is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 53
Stuur een bericht via ICQ naar moose Stuur een bericht via MSN naar moose Stuur een bericht via Yahoo naar moose
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B-ruil Bekijk bericht
Oke, maar ik zit dus niet automatisch weer aan een abbonement vast van 2 jaar bij vodafone...
Ik zal de opzegtermijn eens even na gaan kijken.
iig bedankt.
Nee, je hebt getekend voor de duur in je contract, na die duur kan je altijd opzeggen met een door de overheid opgestelde opzeg termijn van maximaal 1 maand, dit geld voor alle providers en service providers in Nederland.

Ik zou als ik jou was wachten wat er gaat gebeuren, de nieuwe iPhone 4G nemen bij de provider nemen die het gaat aanbieden, waarschijnelijk blijft T-Mobile het alleen recht behouden, deze duurt tot 2012 heb ik me laten vertellen.

T-Mobile is zo slecht nog niet, deze provider is in een rap tempo zijn Nokia equipment aan het uitbreiden en-/ aan het vervangen voor 4G en een beter 3G netwerk. https://forum.iculture.nl/f18/i...ng-fors-2.html
Reageren

Labels
iphone 4g, nummerbehoud, t-mobile, vodafone



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Overstappen van Hi->T-Mobile Rub3n Odido (T-Mobile) 12 11-02-10 22:57
Vodafone: overstappen naar T-Mobile + iPhone RobinvD Overige providers Nederland 8 04-06-09 18:38
Problemen met overstappen van orage naar t-mobile Sehash Odido (T-Mobile) 2 22-08-08 09:44
Vraagjes over overstappen naar t-mobile vanaf hi Kajlaurent Odido (T-Mobile) 1 28-07-08 14:33
Nu al overstappen naar T-Mobile bverp Odido (T-Mobile) 3 20-07-08 14:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:29.