//

Buitenland

Buitenland discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo forummembers, Ik heb mijn Iphone 3G nu sinds het najaar 2008, zo'n 1.5 jaar dus. Het is mij NOOIT gelukt om verbinding te krijgen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-05-10, 21:14
smoothdevil smoothdevil is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 12
Standaard Buitenland

Hallo forummembers,

Ik heb mijn Iphone 3G nu sinds het najaar 2008, zo'n 1.5 jaar dus. Het is mij NOOIT gelukt om verbinding te krijgen in het buitenland. Mijn iphone staat in het buitenland altijd op 'Geen service'. Wat ik ook probeerde qua dataroaming aan/uit ect. Ik kreeg geen verbinding. Moet ik iets activeren via T-Mobile of iets dergelijks, want moet over 2 weken weer naar het buitenland, en het is toch wel heel erg vervelend dat ik niet kan bellen/gebeld kan worden.

Hoop dat ik eindelijk een oplossing vind voor dit probleem

Groetjes,,
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-05-10, 21:33
moose's schermafbeelding
moose moose is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 53
Stuur een bericht via ICQ naar moose Stuur een bericht via MSN naar moose Stuur een bericht via Yahoo naar moose
Standaard

Je moet T-Mobile bellen om dit te laten activeren, waarschijnelijk heeft dit met je kredietwaardigheid te maken bij het BKR. Als dit zo is kunnen ze een bedrag vragen als borg. Wat het ook kan zijn is dat ze het vergeten zijn aan te zetten, aangezien dit automatisch gaat na 3 abonnementsmaanden te hebben betaald op tijd uiteraard.
  #3  
Oud 16-05-10, 21:34
ronald24e ronald24e is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 277
Standaard

.....
Bovenstaande is waarschijnlijk de oplossing
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
wi-fi buitenland Rob. Archief 1 09-03-10 21:05
iPhone in buitenland ChristianS Internet in buitenland (roaming) 4 30-08-09 19:54
In het buitenland blaugrana iPhone algemeen 1 15-07-09 12:17
in buitenland? nickdw Odido (T-Mobile) 5 11-12-08 22:22
internet in buitenland? Quintenajax Odido (T-Mobile) 9 18-08-08 17:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:46.