//

3GS Relax + Web'n'walk of I300?

3GS Relax + Web'n'walk of I300? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door william90 Stefano ik moet je dan maar op je woord geloven Als het in amsterdam niet lukt zal ik langskomen in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 21-05-10, 21:14
Stefano20 Stefano20 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door william90 Bekijk bericht
Stefano ik moet je dan maar op je woord geloven Als het in amsterdam niet lukt zal ik langskomen in almere!

Kan het wel zijn dat je voor de overstap de iphone in de tmobile zaak moet hebben gekocht, en dus NIET in een webshop (toestellen zijn daar stop goedkoop)

Maakt voor T-Mobile niks uit, want jij wilt naar een duurder abonnement gaan, en daar hebben ze meer baat bij dan een toestel die een paar tientjes goedkoper is.

En uiteraard zegt het reglement dat je van abonnement mag switchen zolang je maar naar een hoger bundel gaat. Ongeacht de constructie abonnement.

groet,

stefano
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 22-05-10, 23:59
william90 william90 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 23
Standaard

@ Stefano

Ik denk echt dat ik gewoon langs jou winkel kom in almere. Ik heb nu van de moderator van het t-mobile forum officieel te horen gekregen dat het niet mogelijk is. Echter heb ik van 2 telefonistes gehoord dat het wel mogelijk is. Ik word er dus gewoon gek van

"Door JoeyW MODERATOR
@William90

Het is helaas niet mogelijk om te over te stappen van een Relax 35 naar een i-300 abonnement."


Al om al, ik ga het gewoon doen en ik kom bij jou langs in de winkel als je dat oke vind. Is het noodzakelijk om dit persoonlijk bij jou in de winkel af te handelen, of doen al jouw collega's deze procedure gewoon? (omdat het immers mag, volgens de meerderheid )
  #23  
Oud 25-05-10, 20:58
william90 william90 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 23
Talking

Ben vandaag langs de tmobile shop geweest in amsterdam en heb eindelijk persoonlijk een bevestiging gekregen dat het mogelijk was om over te stappen van relax naar i-abo. Ik ga dus van de week nog mij iphone bestellen!

Stefano, bedankt voor alle info! Door jou gaat dit uiteindelijk toch nog werken, anders had ik niet doorgezet met uitzoeken.

Kan slotje op wat mij betreft.
  #24  
Oud 26-05-10, 09:59
Stefano20 Stefano20 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 125
Standaard

Hhaha, hartstikke mooi William90.

Veel plezier met je iPhone! Mocht je nog vragen hebben m.b.t. je abonnement/toestel/T-Mobile en dergelijke, je weet waar je ze kan stellen!

Groet,

Stefano
  #25  
Oud 26-05-10, 14:23
william90 william90 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 23
Standaard toch wachten voor 4g.

Titel zegt het al, ik ga toch wachten op de 4G.

7 Juni wordt de 4e gen iphone waarschijnlijk bij WWDC getoond en zal kort daarna in de schappen liggen.

Met de iphone 3g (S?) was dit ook het geval. Na het tonen op de beurs was er een interval van 2 a 3 weken voordat hij werd verkocht. Denk dat dit nu weer gaat gebeuren. Misschien wordt het toestel al sneller verkocht in een veel grotere oplage. Had zoiets gelezen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Web n Walk standaard goed voor iPhone 3GS Upodtouch Odido (T-Mobile) 6 03-12-10 11:14
iPhone abonnement of relax + web 'n walk???? lieflotje Odido (T-Mobile) 32 04-08-10 21:05
web'n'walk Plus in combinatie met Relax Sim only abonnement JordyxD Odido (T-Mobile) 5 16-03-10 17:02
aanschaf voordeel bij wijzigen relax 300 naar i300? danielx8rs Odido (T-Mobile) 6 28-07-09 17:01
i300: 300 belminuten en relax sms 150 ? Jean72 Odido (T-Mobile) 2 29-06-09 01:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:14.