//

Tmobile rekening/afschrijving

Tmobile rekening/afschrijving discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben van plan binnekort een iphone te gaan kopen met een relax 35 abbo. nou heb ik gelezen dat je elke maand bericht krijgt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-05-10, 13:43
joren91 joren91 is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 8
Standaard Tmobile rekening/afschrijving

Ik ben van plan binnekort een iphone te gaan kopen met een relax 35 abbo.
nou heb ik gelezen dat je elke maand bericht krijgt als je nieuwe telefoonrekening online staat. mijn vraag is:
binnen hoeveel dagen word dit bedrag dan ook daadwerkelijk van je rekening afgeschreven, en hanteerd tmobile vaste data in de maand op rekeningen af te schrijven.

mvg Joren
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-05-10, 14:39
Karma Karma is offline
• iOS 8.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 4
Standaard

Aantal dagen varieert bij mij. Hangt er ook vanaf of er weekend in zit. In principe wordt mijn rekening wel elke maand op de 28-ste vastgesteld. Dus hangt van de lengte van de maand af en wanneer je abo in is gegaan.
  #3  
Oud 25-05-10, 17:07
Chorro Chorro is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 8
Standaard

Dit is dus iets waar T-Mobile verrot in is, soms wordt er 2x in 1 maand afgeschreven... Soms 1,5 maand helemaal niet... Geen touw aan vast te knopen
  #4  
Oud 26-05-10, 19:38
Peter1612 Peter1612 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Twello
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chorro Bekijk bericht
Dit is dus iets waar T-Mobile verrot in is, soms wordt er 2x in 1 maand afgeschreven... Soms 1,5 maand helemaal niet... Geen touw aan vast te knopen
Klopt... erg irritant. Heb er al is over geklaagd, maar ik kon niet zelf een datum aangeven wanneer ze het af mochten schrijven.
Was het uiteindelijk zat en heb er voor gekozen dat ze de factuur opsturen en die moet je dan binnen 10 dagen betalen. En dat bedrag kun je per internetbankieren, acceptgiro (zit er standaard bij) of per telefoon (éénmalige machtiging) overmaken. Dan maar zo.. heb namelijk niet altijd geld als zij dat willen zien -.-'
  #5  
Oud 27-05-10, 09:53
nebilem nebilem is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 418
Standaard

Bij mij wordt het maandelijks op de 16e afgeschreven. En als de 16e in het weekend is wordt het een werkdag ervoor afgeschreven.
__________________
NWO 666
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
applicatie berichtgeving afschrijving betaalpas evr24 iPhone Apps 1 28-12-10 17:33
tmobile toestel activeren met een tmobile prepaid kaart Momentum Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 22:17
Windows: Click and Buy afschrijving Sjojs iTunes 0 23-07-10 23:52
internet rekening sa-jaws Odido (T-Mobile) 0 22-02-10 16:32
Afgesloten na mislukte Automatische afschrijving PuDDinG Odido (T-Mobile) 11 10-09-08 06:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:57.