//

Contract vernieuwing i150 - ander abonnement (simonly, meer voor zelfde geld) ?

Contract vernieuwing i150 - ander abonnement (simonly, meer voor zelfde geld) ? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Geachte lezer, Ik zit momenteel erg in dubio. Mijn i150 abonnement is ingegaan op 15 augustus 2008. Ik kom in aanmerking voor vernieuwing van mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-05-10, 19:30
iTim's schermafbeelding
iTim iTim is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Geleen
Berichten: 203
Question Contract vernieuwing i150 - ander abonnement (simonly, meer voor zelfde geld) ?

Geachte lezer,

Ik zit momenteel erg in dubio. Mijn i150 abonnement is ingegaan op 15 augustus 2008. Ik kom in aanmerking voor vernieuwing van mijn abonnement op 14 augustus 2010 min 4 maanden voor vernieuwing, wat dus al kan.

Alleen kom ik er niet helemaal uit welke bundel voor mij het voordeligste is, ik wil het liefste de iphone 3G houden en een sim only abonnement aanschaffen.

Het probleem is dat ik het idee heb als ik een sim only pak, en er een online bundel bij neem (internet is noodzakelijk op een iphone) ik hetzelfde kwijt ben, terwijl ik er anders een nieuwe iphone bij krijg.

Kan ik iemand mij helpen (assisteren?) en even mee kijken wat goedkoper is.

DUS:

Specs: ik betaal nu i150 (30e p.m.) en wil liefst een simonly met minimaal 150 sms, 150 belminuten, grenzeloos online en als mogelijk zelfs meer smsjes per maand (1000 of verdubbeling?)

"Kan dit voor dezelfde prijs (of minder?) of kan ik beter een i150 verlengen?"

Bij voorbaat dank,

Mvg,

Tim
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-05-10, 22:40
iTim's schermafbeelding
iTim iTim is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Geleen
Berichten: 203
Standaard

iemand aub? Ik neem aan dat iedereen die een 3G heeft deze keuze net heeft gemaakt of nu moet gaan maken!
  #3  
Oud 30-05-10, 01:56
just1n just1n is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 25
Standaard

Het iPhone abonnement van T-Mobile is echt niet zo heel duur.
Ik heb net gekeken en als ik een sim-only abonnement neemt met 135 belminuten kost dat 10 euro
Daarbij neem ik de bundel met 1000 SMSjes per maand kost dat weer 10 euro
Hierbij komt nog Web'n'Walk Plus dat kost 15 euro
(ik geloof dat de iPhone ook web'n'Walk Plus gebruikt ipv de normale Web'n'Walk)
Dan zit je op 35 euro per maand
Dan heb je dus:
- dezelfde internet snelheid als nu op je iPhone
- 135 belminuten per maand
- 1000 smsjes per maand

Blijkt het zo te zijn dat in het iPhone abonnement normaal web'n'walk zit kost het 10 euro. waarmee je totaalbedrag dus komt op 30 euro, hetzelfde als nu dus (alleen heb je nu minder belminuten, maar veel meer SMS'jes)

Persoonlijk zou ik dus blijven bij het iPhone abbonement, omdat je dan ook voor 100 euro ofzo de nieuwe iPhone krijgt. Maar het ligt er eigenlijk aan hoeveel je nou daadwerkelijk SMS't. Ikzelf doe dat niet zo heel veel en ik zou dus genoeg hebben aan die 150, maar die keuze moet je toch echt zelf zien te maken

Veel succes ermee
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Simonly abonnement op een prepaid Iphone 4 Joskhuu iPhone algemeen 8 15-02-11 10:01
Iphone gebruiken met zelfde provider maar ander abbo gunray Archief 4 26-01-11 10:34
Geld verdienen met het opzeggen van je abonnement donlenno Odido (T-Mobile) 3 01-02-10 22:39
Telfort simonly abonnement borgqueenx KPN 5 14-05-08 08:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:39.