iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Abbonement afsluiten (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/60284-abbonement-afsluiten.html)

thirs. 24-05-10 12:49

Abbonement afsluiten
 
Hallo allemaal!

Ik ben van plan via StudentMobiel een abbonement met T-Mobile af te sluiten voor een 3GS 16GB iPhone.

Nu bleef ik toch wel met wat vraagjes zitten.

Allereerste, over een maandje of, 2 volgens mij, kwam er een nieuwe iPhone uit. Gaat dit invloed hebben op de prijzen van de 3G en 3GS iPhone op abbonement deel gezien of zal dit meevallen?

Tweede, ik sms dus echt enorm veel, dus ik zat erover te denken een Relax 30 + Web'n'Walk + Sms Maximaal te nemen. Daar betaal ik dan €19.95 + €2.95 [na 12 maanden €9.95] + €9.95 [eerste 3 maanden gratis] voor. Is er nog een goedkoper alternatief of is dit echt het goedkoopste wat je hierin kan krijgen?

Derde, ik zit op het moment bij Vodafone, al ruim 4 jaar. De service is enorm goed en ik heb enorm goed bereik. Een vriend van me heeft ook een iPhone maar die heeft echt enorm slecht bereik met T-Mobile, nu hoor ik hier steeds meer verhalen over dat het bereik van T-Mobile niet helemaal 100% is. Meer mensen met deze ervaring?

And, last but not least. Kan ik, als ik overstap van Vodafone Prepaid naar T-Mobile abbonement mijn nummer behouden?

Sorry voor de hoeveelheid vragen!

karimp 24-05-10 15:41

Ik kan 1 ding bevestigen en rat is dat het nog niet zeker is of er een nieuwe iPhone komt dat had ik laats namelijk in een icentre gevraagd

c.pijnappels 24-05-10 16:26

ook ik heb dit abo. als goedkoopste gevonden en ben er mee bezig. Ben benieuwd of iemand een alternatief heeft.

nebilem 24-05-10 17:08