iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Abbonement afsluiten (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/60284-abbonement-afsluiten.html)

thirs. 24-05-10 12:49

Abbonement afsluiten
 
Hallo allemaal!

Ik ben van plan via StudentMobiel een abbonement met T-Mobile af te sluiten voor een 3GS 16GB iPhone.

Nu bleef ik toch wel met wat vraagjes zitten.

Allereerste, over een maandje of, 2 volgens mij, kwam er een nieuwe iPhone uit. Gaat dit invloed hebben op de prijzen van de 3G en 3GS iPhone op abbonement deel gezien of zal dit meevallen?

Tweede, ik sms dus echt enorm veel, dus ik zat erover te denken een Relax 30 + Web'n'Walk + Sms Maximaal te nemen. Daar betaal ik dan €19.95 + €2.95 [na 12 maanden €9.95] + €9.95 [eerste 3 maanden gratis] voor. Is er nog een goedkoper alternatief of is dit echt het goedkoopste wat je hierin kan krijgen?

Derde, ik zit op het moment bij Vodafone, al ruim 4 jaar. De service is enorm goed en ik heb enorm goed bereik. Een vriend van me heeft ook een iPhone maar die heeft echt enorm slecht bereik met T-Mobile, nu hoor ik hier steeds meer verhalen over dat het bereik van T-Mobile niet helemaal 100% is. Meer mensen met deze ervaring?

And, last but not least. Kan ik, als ik overstap van Vodafone Prepaid naar T-Mobile abbonement mijn nummer behouden?

Sorry voor de hoeveelheid vragen!

karimp 24-05-10 15:41

Ik kan 1 ding bevestigen en rat is dat het nog niet zeker is of er een nieuwe iPhone komt dat had ik laats namelijk in een icentre gevraagd

c.pijnappels 24-05-10 16:26

ook ik heb dit abo. als goedkoopste gevonden en ben er mee bezig. Ben benieuwd of iemand een alternatief heeft.

nebilem 24-05-10 17:08

Als je super tevreden bent met Vodafone dan verzeker ik je dat Tmobile alleen maar kan tegenvallen.

thirs. 24-05-10 17:11

Tja, maar los een iPhone kopen en dan bij Vodafone een abbonoment afsluiten zit er voor mij niet in ben ik bang, op het tourtje van 'arme student' zeg maar haha.

chriscilia 25-05-10 14:31

ik deel je mening nebilem.
als je eenmaal vodafone gewend bent, is t-mobile een enorme stap achteruit.

thirs. 25-05-10 14:34

Hm, ik denk dat ik het tóch maar ga proberen. Ik heb namelijk niet het geld om zo 1,2,3 een losse iPhone te kopen en mijn mobiel is nu toch wel aan vervanging toe [lees; smsjes verdwijnen zomaar, krijg geen meldingen meer etc]

wouter1981 25-05-10 14:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thirs. (Bericht 455751)
Allereerste, over een maandje of, 2 volgens mij, kwam er een nieuwe iPhone uit. Gaat dit invloed hebben op de prijzen van de 3G en 3GS iPhone op abbonement deel gezien of zal dit meevallen?

And, last but not least. Kan ik, als ik overstap van Vodafone Prepaid naar T-Mobile abbonement mijn nummer behouden?

De nieuwe iPhone komt er binnenkort. 7 Juni weten we meer.
De iPhone 3G is al uit het assortiment. En de 3GS zal waarschijnlijk goedkoper worden, zeker niet duurder. In Amerika (Walmart) is de 3GS al afgeprijsd.
En nummerbehoud mag geen probleem zijn.

Chorro 25-05-10 18:04

Ik weet dat ze bij de T for telecom iPhones "los" verkopen en dus ook in combinatie met alle abonnementen. Daar ben je dus niet gebonden aan T-Mobile. Wel is het zo dat je dan een heel stuk meer mag bijbetalen ;)

dirkvs 25-05-10 18:09

Of wacht nog even tot na de Apple Conference (over 2 weken, is toch wel vol te houden). Dan weet je of er meer komt of niet. Dan weet je ook meer over de prijs.
Voor vodafone, kijk eens op phoneshop.nl of ivoordeel.nl
Er zijn dus nog wel wat mogelijkheden als student als je vodafone wilt.

thirs. 25-05-10 18:23

Ik vind dat gedoe met dat bel/sms altijd zo irritant.
Hoe weet je nou of het bel+sms is of alleen bel OF sms?
En iVoordeel, is die betrouwbaar?

Chorro 25-05-10 18:26

Dat verschilt inderdaad heel erg. Ik heb zelf een 3GS 32 GB met een i150 van T-Mobile zelf, daar krijg je dus 150 smsjes EN 150 minuten... Hoe het bij anderen zit moet je ff navragen ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:51.