//

iPhone-problemen op het netwerk van T-Mobile

iPhone-problemen op het netwerk van T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb precies zelfde probleem zoals ik het al vertelde. Steeds meer plaatsen heb ik geen 3G netwerk meer en plaatsen waar ik het wel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 19-05-10, 17:20
qarizma qarizma is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 13
Standaard

Ik heb precies zelfde probleem zoals ik het al vertelde. Steeds meer plaatsen heb ik geen 3G netwerk meer en plaatsen waar ik het wel hebt is het erg traag of wilt het helemaal niet meer laden.

Vandaag t-mobile gebeld en kreeg te horen dat er een landelijke onderhouds werkzaamheden zijn en daardoor de 3G tijdelijk niet meer goed functioneerd. Wanneer de probleem opgelost zal worden wist hij niet. Ik zou nog terug gebeld worden door de technische dienst.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 19-05-10, 20:52
Tonneman Tonneman is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 3
Standaard

Ik ondervind dezelfde ellende.. Dinsdag merkte ik op dat 3G amper werkte op de werkplek. Ik dacht aan een lokaal probleem (Alkmaar), maar thuis, 15 km verderop, en onderweg bleef het slecht.

In ieder geval prettig om te lezen dat het blijkbaar erkend is door t-mobile. Als het maar geen weken gaat duren.
  #43  
Oud 19-05-10, 21:21
lauwie lauwie is offline
• iOS 8.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 9
Standaard

Hier rondom Rotterdam ook 1 groot drama dat 3g regelmatig geen service en zo t-mobile zegt als je ze opbelt dat er een storing is
  #44  
Oud 20-05-10, 18:22
ferry1968 ferry1968 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jozef01 Bekijk bericht
Ik heb net gebeld met T-Mobile en het probleem uitgelegd. Ze beweren dat er onderhoudswerkzaamheden zijn aan het 3G netwerk voor Iphones en Blackberry's. Dus daarom zou af en toe de dataverbinding 'wegvallen'. Ik ben benieuwd hoe lang deze problemen dan gaan aanhouden...

Ook vertelde ze dat mijn SIM kaart eventueel beschadigd zou kunnen zijn.. Maar dat lijkt me sterk of zou dat toch een optie kunnen zijn?

Met het normale Web and Walk Plus abbonement zou niks aan de hand zijn, dat kan ook kloppen, want mijn Iphone abbonement is ingegaan per 1 maart 2010 en de problemen doen zich voor vanaf begin april...

Ik hoop maar dat T-Mobile snel de onderhoudswerkzaamheden afrond...

Smoesjes, want toen ik ze een week geleden aan de lijn had ivm zeer slechte 3G dekking, werd daar niets over gezegd.
Volgens hun lag het aan de iphone en kon ik t beste mn contract verlengen en dan een ander toestel nemen ipv opzeggen.

Deze week stond ik dus bij onze pizzeria en ik kon niet eens meer bellen! Stond een meisje naast me en vroeg of zij wèl bereik had en bij wie.
Zij had vol bereik en zat bij KPN.
Lol, morgen ga ik opzeggen.

Laatst gewijzigd door ferry1968; 20-05-10 om 18:24.
  #45  
Oud 21-05-10, 02:10
Blids Blids is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Nunspeet
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ferry1968 Bekijk bericht
Dank je.

Zojuist gedaan en en internetforumpagina (voornamelijk tekst dus) nu op 15 seconden. Is dus weer normaal gelukkig.

Na mn pauze mn 3G snelheid s checken. Thanks
Edit: mn 3G snelheid is weer normaal, al blijft die zo nu en dan nog wel hangen.

(stap wel over trouwens, voornamelijk vanwege de zeer slechte dekking. Nogmaals: als ik overgestapt ben, ga ik de andere sim testen en dan zullen we zien of het aan de iphone of aan de provider ligt).




Interessant. Hoe weet je dat van die 3G masten? Is daar een overzicht van te zien op internet?

Ik zie wel antennes staan in Vathorst, maar die zullen van een andere provider zijn. Weet niet of t 3G masten zijn, maar ze hebben van die langwerpige zuilen erin hangen (lijken op speakers).
ik heb cell-id programma op mij toestel en ik heb ze dus zo gevonden, er staan 2 kpn 3G masten in vathorst
1 Vodafone 3G
2 T-mobile gaat er 3 in vathorst uitbreiden met 3G, 1 aan de van beeklaan en 2 aan baak van zierikzee, mogelijk ook willem tomassenlaan
  #46  
Oud 21-05-10, 13:07
MarnickG MarnickG is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 44
Standaard

Ik kom het 3G netwerk niet op.
Anderen hier ook problemen mee?
  #47  
Oud 21-05-10, 13:08
Cornmeister Cornmeister is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Grijswijk ZH
Berichten: 26
Standaard

hier in Den Haag heb ik wel 3G in mn scherm staan, maar er gaat geen bit doorheen.
GPRS gaat wel, en Wi-Fi ook....
  #48  
Oud 21-05-10, 14:39
chriscilia chriscilia is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 28
Standaard

het is middag, dus in den haag ...... geen internet bereik tussen iphone en t-mobile server. wel natuurlijk met Wi-Fi en kpn, maar dat is toch niet waar ik een abo voor heb genomen.

nog 11 maanden dan kan ik naar gratis simlockvrij en naar een echte provider.
  #49  
Oud 21-05-10, 22:16
Maartje1979 Maartje1979 is offline
• iOS 3.1.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 16
Standaard

Ik kan de hele avond al niet bellen en smsen als 3g aanstaat en krijg regelmatig sms dat ik gemiste oproepen heb terwijl ik geen gemiste oproep heb. Bellers krijgen dan dircect mijn voicemail
  #50  
Oud 22-05-10, 21:13
komkomkomer komkomkomer is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 25
Standaard

Grappig dat er blijkbaar mensen zijn die zeuren over de capaciteit van het 3G netwerk van T-mobile en tegelijkertijd erbij zeggen dat ze het gebruiken voor (illigaal) tethering.
  #51  
Oud 22-05-10, 22:02
blaaat blaaat is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 16
Standaard

Afgelopen week in centrum Den Haag 2x geen / heel langzame connectie (wel 3G @ display). Thuis @ Den Haag functioneert 3G wel gewoon. Heel irritant!
  #52  
Oud 23-05-10, 20:55
linwhaa linwhaa is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: groningen
Berichten: 28
Standaard

hai in sappemeer is het berik ook slecht buiten soms maar binnen niks erg iritant ze zouden binnekort meer dinge plaats voor beter bereik ben benieuwd heb al nieuwe sim gehad maar helpt niks
  #53  
Oud 24-05-10, 00:10
symen89 symen89 is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Delft
Berichten: 146
Stuur een bericht via MSN naar symen89
Standaard

indijk(woudsend). hier is het bereik verschrikkelijk. buiten maximaal 3 streepjes gprs en binnen moet ik blij zijn dat ik daadwerkelijk bereik heb.
als ik naar sneek ga heb ik wel weer 3g
  #54  
Oud 24-05-10, 01:50
darkjimbo darkjimbo is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 3
Standaard 3g uit wel verbinding

Beste mensen.

Ik heb een probleem met mijn 3gs * no service of searching* voor netwerk
nah een tijdje heb ik ondekt als ik de 3g uitzet en telefoon reboot heb ik de volle streepjes en daarna zet ik 3g aan en na 5sec heb ik geen service meer kan iemand mij daarmee helpen of heeft hetzelfde probleem
  #55  
Oud 24-05-10, 21:29
thirs. thirs. is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Harderwijk
Berichten: 60
Standaard

Mijn vriend [A'foort Vathorst] heeft ook regelmatig gesodemieter met het bereik. Een van de redenen waarom ik dus enorm zit te twijfelen over deze provider. Weet iemand hoe het met de 3G dekking rondom Harderwijk zit?
  #56  
Oud 25-05-10, 17:25
Yahiko Yahiko is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 25
Standaard

Ik word hier in Den Bosch ook knettergek van het 3G. Mijn iPhone laat wel zien dat er een 3G verbinding beschikbaar is, maar regelmatig duurt het gewoon minuten voordat de 3G daadwerkelijk een internet verbinding heeft ... En ik ben niet de enige met crappy 3G in denbosch.

Uit wanhoop maar Wi-Fi hotspots aan het gebruiken ...
  #57  
Oud 26-05-10, 13:58
SwooZy SwooZy is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 128
Standaard

Bij mij in Eindhoven staat ook gewoon het 3G teken maar kan ik zelden of nooit meer in verbinding komen via 3G. Gebruik het eigenlijk alleen maar voor internet, verder staat het bij mij altijd op GPRS want dat 3G vreet. Moet zeggen dat dit probleem pas sinds twee weken is dus verwacht dat het met de uitbreiding te maken heeft.
  #58  
Oud 26-05-10, 17:49
Remi11 Remi11 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 2
Standaard

Het is verschrikkelijk met het netwerk van t-mobile. 3g dan, want 2g doet normaal. Ik woon in Nijmegen en heb de klantenservice gebeld.
eerst proberen ze je nog makkelijk af te wimpelen met het argument dat er niet in heel nederland 3g dekking wordt gegarandeerd. Pas als je 3x zegt dat dat je probleem niet is, ik heb volledig bereik, zeggen ze maar dat het wel aan mijn simkaart zal liggen.
Pas na tien minuten volhouden dat er toch echt vele andere mensen met het probleem zijn, en het raar zou zijn als al die simkaarten min of meer tegelijk kapot gingen, werd me verteld dat ze met het 3g netwerk bezig zijn. Echter, dat zou mijn probleem niet mogen veroorzaken.. dus eigenlijk ben ik nog geen stap verder.
ik kan nu alleen hopen dat het toch door die uitbreiding komt en dat het over een tijdje weer (beter) werkt..
  #59  
Oud 27-05-10, 00:15
Blids Blids is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Nunspeet
Berichten: 36
Standaard

Ze plaatsen wel allemaal nieuwe 3G masten en de oude laten ze in storing staan, ga dan eerst de bestaande masten goed maken voor je nieuwe plaatst

Walibi world heeft nog steeds geen 3G dekking zelf, ja van af nunspeet en elburg en daarom zijn die masten overbelast als walibi world geopend is en het is goed druk

Breid dan eerst de 3G dekking uit in walibi world voor je de 3G dekking in nunspeet, elburg
uit breid

In west nunspeet nog steeds storing , Nu bijna 4 maanden

7197, 7198, 7199 werkt 24/7 niet goed

Ook getest op 8071NH en bij de rijksweg nunspeet waar de 3G mast staat
De 3G/Hsdpa mast aan de snelweg in west nunspeet, werk nog steeds niet goed, wat er aan de hand is is me een raadsel, maar duidelijk dat het niet goed werkt dat bewijst
Bij Cell-id 7197 om 10 sec H bij radio streaming, werkt vaak alleen van af een goed werkende 3G mast anders gelijk Fout in de windows media player
Dat ziet er zo uit H 3G 3G 3G H 3G 3G 3G H 3G 3G 3G H 3G 3G 3G H 3G 3G 3G H 3G H 3G regelmatig bufferen vervolgens weer afspelen 3G 3G 3G H 3G 3G 3G H 3G 3G 3G H 3G H 3G H 3G 3G 3G 3G Vervolgens Fout in de windows media player
Internet Explorer werkt vaak alleen van af een goed werkende 3G mast anders gelijk er is geen internet verbinding of er is een onbekende fout opgetreden
voor beelden
Site Speedtest bbnet komt er een H 3G H 3G H 3G 3G gaat hij downloaden 106 kb, 298 kb stopt even tijdens H 3G gaat weer verder 369 kb, 488 kb stopt even tijdens H 3G gaat weer verder 596 kb, 683 kb stopt even tijdens H 3G gaat weer verder 777 kb, 891 kb stopt even tijdens H 3G gaat weer verder 966 kb en klaar 376 kbit/sec als resultaat, als ik er mee door krijg ik uiteindelijk er is een onbekende fout opgetreden

7557, 7558, 7559 werkt van af 09.45 tot 18.15 niet goed en het komt niet elke dag voor, maar in het weekend bijna altijd als het in walibi world goed druk is

Getest op 8071NH en waar de masten staan
De mast uitgebreid met 3G/Hsdpa in oost nunspeet bij Cell-id 7557, 7558, 7559 werkt niet goed meer van af 09,45 tot 17.15 schakelt steeds terug naar 3G, radio streaming valt uit, Site laden traag, speedtest bbnet geeft 384 kbit/sec door met in zakkers naar 219 kbit/sec
naar 18.15 tot 09.45 bij Cell-id 7557, 7558, 7559 constant H bij radio streaming
Internet Explorer site laden gelijk constant H tijdens het laden speedtest bbnet 1291 Kbit/sec of wel bijna 1,3 Mbit/sec dan iets dalend naar iets boven de 1 mbit/sec 1111 kbit/sec

Het probleem is bij 7197, 7198, 7199 dat ik dan het toestel uit en aan moet doen om weer te kunnen bellen smssen en te internetten, ik woord er niet goed van dat ik mij toestel 100x op een dag moet uit en aan zetten
  #60  
Oud 27-05-10, 08:23
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

In Almelo heb ik ook problemen met 3G. Wel bereik, maar een connectie is erg onbetrouwbaar. Probeer een website te openen en dan krijg je de melding (na een tijd wachten) dat de server niet reageert. Vernieuw je vervolgens werkt de website ineens wel. En dit heb ik met allerlei verschillende websites.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Met je iphone op het netwerk van KPN eddies303 KPN 7 04-08-10 14:47
Problemen met downloaden via Wi-Fi netwerk van Cydia en Rock data P@t Archief 1 26-10-09 22:43
Problemen met netwerk T-MOBILE jan1968 Odido (T-Mobile) 1 18-07-09 13:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:50.