//

iPhone-problemen op het netwerk van T-Mobile

iPhone-problemen op het netwerk van T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey mensen, Ik heb laatste tijd problemen met de 3g verbinding van t-mobile, Wat er gebeurt ik kan wel op 3g-internet komen, maar zodra ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-04-10, 03:39
ICom ICom is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 4
Standaard Problemen 3G netwerk

Hey mensen,

Ik heb laatste tijd problemen met de 3g verbinding van t-mobile,

Wat er gebeurt ik kan wel op 3g-internet komen, maar zodra ik em lock en ik ga bijv weer op safari dan laad ie niet. ga ik dan naar hyves toe lukt ie wel met laden en gaat safari ook weer goed. totdat ik em lock. Dan krijg ik af en toe wel af en toe niet verbinding. maar het duurt sowieso een minuut voordat hij een internetpagina begint te laden
Wat kan hiervan et probleem zijn? ik heb de iphone al naar de factory settings gezet. Ik had een probleem dat ik af en toe wel af en toe niet kon bellen dat lijkt opgelost te zijn, Wi-Fi werkt trouwens uitstekend.
Ik heb wel paar dage gelede me iphone late vallen maar ik weet niet 100% cker of et daar aan ligt. Zou het misschien aan de laatste firmware kunnen liggen van de iphone, of zou et missc ook aan de simkaart kunnen liggen? want toen mn iphone was gevallen herkende hij de simkaart niet totdat ik em rebootte. erg vaag probleem ik hoop dat jullie een oplossing hebben zodat me iphone niet vervangen hoeft te worden :S,

Alvast bedankt

Laatst gewijzigd door ICom; 24-04-10 om 03:48.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-04-10, 16:06
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Arrow

// Discussie verplaatst naar iPhone en internet: T-Mobile.
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #3  
Oud 01-05-10, 19:18
iceg0dd iceg0dd is offline
• iOS 8.0.2
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Arnhem
Berichten: 20
Stuur een bericht via MSN naar iceg0dd
Standaard

ik heb hetzelfde probleem.
mag ik weten wat jou baseband nummer is?
  #4  
Oud 03-05-10, 23:14
ICom ICom is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 4
Standaard

5.12.01.

Zijn hier problemen mee bekend dan?
  #5  
Oud 04-05-10, 13:54
KC! KC! is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 7
Standaard

Ik heb dit probleem ook al enige tijd. Ongeveer 3 weken. Wanneer ik 3G uitzet lijkt de verbinding wel constant. Voor dat dit probleem mij opviel heb ik gebeld met de klantenservice van T-mobile want toen had ik steeds een melding dat mijn verbinding (spraak) weg was. Na een reset van mijn verbinding (settings,reset,network). Was dat weer verholpen maar de vage problemen met data blijven en zijn heel vervelend. Bij enige inactiviteit is de verbinding weg of extreem
traag. Bijvoorbeeld met het lezen van de Telegraaf via de app. Als ik die opstart staan de artikelen er maar zodra ik er een paar
gelezen heb en de volgende geladen moet worden lukt het
niet meer. Zelfde met nu.nl,
funda etc.,etc. Ik ga bellen met
T-mobile.

Laatst gewijzigd door KC!; 04-05-10 om 13:57.
  #6  
Oud 04-05-10, 22:25
ICom ICom is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 4
Standaard

Ik heb het ook ongeveer sinds 3 weken, het leek erop alsof het na het vallen van me iphone het probleem ontstond maar ik heb ook sommige dagen dat 3g perfect werkt. maar sommige dagen lijkt het erop als ik Wi-Fi aanzet dat 3g daarna weer slecht werkt. af en toe wel verbinding of dat hij er heel lang over doet om verbinding te maken met bijv. e-mail. en als ik 3g uitzet en dus aleen via gprs netwerk lijkt hij het wel goed te doen. heel vaag.
  #7  
Oud 05-05-10, 11:39
linwhaa linwhaa is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: groningen
Berichten: 28
Standaard

ik heb t zelfde heb bijna nooit 3g
zat ik in een bos gisteren en had ik het wel zo kon ik ook youtube eb uitzending gemist kijken wat ik thuis dus niet kan
  #8  
Oud 05-05-10, 14:28
martinzwolle martinzwolle is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 1
Standaard

Ik heb precies hetzelfde probleem, maar pas sinds ik m'n iphone heb ge-update naar versie 3.13 (7E18). Dat was op 29 april. Daarvoor was ie supersnel maar nu een en al ellende. Het kan dus niet aan T-Mobile liggen denk ik maar aan update 3.13, evt. in combinatie met t-mobile als netwerk.
  #9  
Oud 05-05-10, 16:43
iceg0dd iceg0dd is offline
• iOS 8.0.2
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Arnhem
Berichten: 20
Stuur een bericht via MSN naar iceg0dd
Standaard

hebben jullie allemaal je iphone op OS4 beta gehad?? ik wel en heb tzelfde probleem.

@ buiten mijn Wi-Fi is echt ***.
  #10  
Oud 06-05-10, 13:07
ICom ICom is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 4
Standaard

Nog een tip voor iedereen:

Laad je iphone tot 100% op dan heb ik wel vaak dat 3g het de hele dag gewoon doet. Maar het ligt dus gewoon aan die update?
  #11  
Oud 06-05-10, 13:18
UnitNY UnitNY is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Zandvoort
Berichten: 8
Standaard

Ik erger me ook enorm aan de slechte verbinding van T-mobile, en dan met name in Zandvoort. Ik heb er geen 3G, en de algehele dekking is ook al niet best.
  #12  
Oud 06-05-10, 23:46
iceg0dd iceg0dd is offline
• iOS 8.0.2
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Arnhem
Berichten: 20
Stuur een bericht via MSN naar iceg0dd
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door UnitNY Bekijk bericht
Ik erger me ook enorm aan de slechte verbinding van T-mobile, en dan met name in Zandvoort. Ik heb er geen 3G, en de algehele dekking is ook al niet best.
ik heb niet over dekking van 3G. maar over: je staan in hartje centrum van een stad (arnhem korenmarkt) met volle 3G bereikt. en dat ik 10x op herladen mot drukken (en hopen dat 1 van de 10x drukken) een pagina of twitter,facebook laadt.
  #13  
Oud 07-05-10, 03:05
qarizma qarizma is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 13
Standaard

Ik heb precies het zelfde probleem. 14 april had ik mijn iPhone opgestuurd voor reparatie (Wi-Fi problemen) en kreeg ik 22 april een heel nieuwe iPhone voor terug. Maar nu heb ik met de nieuwe iPhone (dus na 22 april) precies het zelfde probleem, ook al heb ik 3G het wilt niet laden. Soms kan ik wel een minuut wachten dat het weer lukt soms nog langer. iPhone staat op 3.1.3 maar dat was ook bij mijn oude iPhone die ik ingeleverd heb en daar had ik deze probleem helemaal niet. Dus dacht ik dat het door de nieuwe iPhone kwam. Maar nu lees ik dat meerdere het zelfde probleem hebben ong na die datum.
  #14  
Oud 07-05-10, 07:02
leon3 leon3 is offline
• iOS 6.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 26
Standaard

Ik heb ook 3g problemen sinds ik hem naar 3.1.3 heb gedaan. Op mijn werk heb ik altijd 3g bereil, nu ook nog wel maar heel traag google opent hij ongeveer in een minuut. Weer op vragen duurdt gewoon 2 min volgens mij licht het aan 3.13 of aan spirit jb
  #15  
Oud 07-05-10, 16:19
MacDennis MacDennis is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 21
Standaard

Tja. Zelfde laken een pak, hier. Iemand al een oplossing? Ontstaan van de problemen zou wel eens gelijk kunnen vallen met 3.1.3, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
  #16  
Oud 07-05-10, 18:41
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Probeer een netwerkreset: Instellingen/Algemeen/Stel opnieuw in/Herstel netwerkinstellingen.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #17  
Oud 07-05-10, 19:33
DennisE36 DennisE36 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 32
Standaard

Ik heb precies hetzelfde. Had hier met mijn oude iPhone 3G (FW3.0) geen last van.
Sinds ik de 3GS heb (toen met FW3.1.2) begon het en het is gebleven. De ene keer erger dan de andere keer. Als het voorkomt zet ik hem even op vliegtuigmodus en dan weer terug. 9 vd 10 keer helpt dit.
  #18  
Oud 08-05-10, 00:11
UnitNY UnitNY is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Zandvoort
Berichten: 8
Standaard

Het is mogelijk dat de server van de betreffende website gewoon veel wordt geraadpleegd; dan is je bereik wel goed, maar de server kan de vraag gewoon niet aan. Ook thuis op de computer krijg ik regelmatig de melding van Twitter dat de server overbelast is.
  #19  
Oud 09-05-10, 00:40
KC! KC! is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 7
Standaard

Hi, het ligt absoluut niet aan de drukte op de webservers. Als je 3G uitzet of Wi-Fi aan werkt het wel allemaal.
Ook ligt het niet aan 3.1.3 want ik draai bewust op 3.1.2 en daar heb ik dit probleem spontaan gekregen sinds een week of vier nu terwijl ik al maanden op 3.1.2 draai.
  #20  
Oud 09-05-10, 00:47
KC! KC! is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 7
Standaard

Oh ja, klantenservice t-mobile is niet bekend met dit enorm storende probleem.
Dus: bellen en melden met z'n allen. Ik krijg steeds meer vermoeden dat t-mobile het dataverbruik 'knijpt' wellicht om tethering tegen te gaan en die USB stickjes met 3G te promoten of zo. Bellen en klagen dus aub!!!
Zojuist weer netwerk gereset en dan lijkt weer goed te gaan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Met je iphone op het netwerk van KPN eddies303 KPN 7 04-08-10 14:47
Problemen met downloaden via Wi-Fi netwerk van Cydia en Rock data P@t Archief 1 26-10-09 22:43
Problemen met netwerk T-MOBILE jan1968 Odido (T-Mobile) 1 18-07-09 13:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:53.