//

Kosten repareren via t-mobile

Kosten repareren via t-mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand wat de kosten zijn voor het repareren van een iPhone via t-mobile? De telefoon zit namelijk nog een half jaar in de garantie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-05-10, 18:24
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard Kosten repareren via t-mobile

Weet iemand wat de kosten zijn voor het repareren van een iPhone via t-mobile? De telefoon zit namelijk nog een half jaar in de garantie en volgens mij geven 3rd party reparateurs niet de volledige garantie.

Het gaat om de chromen ring en de achterkant, deze zijn namelijk redelijk beschadigd door een flinke val en ik denk niet dat t-mobile hem nu nog zal accepteren. Wilde hem terugsturen voor garantie als ik de nieuwe iPhone binnen had..

De reden dat ik het niet wil laten doen bij een 3rd party reparateur is dat ik mn garantie wil behouden..

Moest iemand toevallig ook weten hoe je dit via de verzekering kan verhalen is alle informatie welkom.. Schade is namelijk veroorzaakt door een kind (lees: minderjarig persoon) en helaas gaat hier ook het zo vader (en moeder) zo zoon verhaal op dus ik verwacht niet dat die er om staan te springen om te helpen.

En ja ik had de zoekfunctie gebruikt maar kon er niets over vinden..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-05-10, 18:40
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Mag ik vragen bij welke verzekeraar je zit? Misschien kan ik wat voor je regelen namelijk.
  #3  
Oud 28-05-10, 18:58
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Ik heb werkelijk geen idee.. ben zelf wel meerderjarig namelijk en ik denk niet dat dit soort schade onder mijn zorgverzekering valt? Zal straks mijn ma even navragen want neem aan dat ik ook een WA verzekering moet hebben..

Straks ga ik wel even langs bij zijn ouders om te vragen hoe zij verzekerd zijn... denk dat die verzekering voor de schade moet opdraaien? Of kan mijn verzekering dat bij hun verhalen?

Ik hoop maar dat die ouders een beetje mee werken.. was net blij dat ik na een half jaar eindelijk mn geleende 100 euro terug had gekregen krijg je zoiets
  #4  
Oud 28-05-10, 19:21
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Oh zo, dacht dat je een verzekering voor je telefoon had maar dan begreep ik dat verkeerd. Ik zou het inderdaad in eerste instantie verhalen op zijn WA, daar is de WA immers voor.

Reparatie via T-Mobile gaat hem denk ik neit worden (tenzij je een factuur van > 200 euro gaat accepteren want ze zullen refurbished toestel in rekening brengen verwacht ik).
  #5  
Oud 29-05-10, 12:53
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Tja, zal toch wel moeten dan he.. bij een 3rd party ben ik mn garantie kwijt en er zit nog een half jaar garantie op...

Dat de rekening vrij hoog zou worden had ik al verwacht, maar t is dan ook niet voor mijn kosten en ik ben zeker niet van plan zelf in te leveren door mn garantie kwijt te raken.. Zeker niet op de manier hoe de schade ontstaan is en hoe hij er mee omging om het probleem op te lossen..
  #6  
Oud 31-05-10, 13:02
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Heb een mailtje terug gekregen van Solid Vision en die zeiden dat als de schade niet extreem was het onder garantie voor haarscheurtjes door kon.. Anders zijn de kosten voor het vervangen van het toestel 275,05 euro . Dus als je je mobiel laat flikkeren weet je waar je aan toe bent

Gelukkig heeft de "tegenpartij" een wa verzekering dus ik verwacht dat het wel goed komt..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
€ 4,20 Microsim kosten T-Mobile? Caspar Odido (T-Mobile) 10 23-12-10 14:38
T-Mobile speedmanager? kosten? phoenix555 Odido (T-Mobile) 5 18-10-08 21:32
Roaming kosten t-mobile stefsegers Odido (T-Mobile) 0 21-08-08 18:24
Kosten iPhone i.c.m. T-Mobile Relax/Flex svenssonn Odido (T-Mobile) 0 10-07-08 20:48
T-Mobile GPRS kosten niels334 Odido (T-Mobile) 10 16-11-07 23:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:56.