//

3G klachten -> Opzeggen mogelijk?

3G klachten -> Opzeggen mogelijk? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Na vandaag op RTL Editie NL gezien te hebben dat T-mobile toegeeft dat er veel storingen zijn in het (3G) Netwerk door de overbelasting ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 31-05-10, 21:08
robin.b robin.b is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 96
Standaard 3G klachten -> Opzeggen mogelijk?

Beste,

Na vandaag op RTL Editie NL gezien te hebben dat T-mobile toegeeft dat er veel storingen zijn in het (3G) Netwerk door de overbelasting door alle smartphones vraag ik mij af: kan ik mijn 2-jarige I-150 iPhone abonnement, wegens wanprestaties van T-mobile je abonnement opzeggen?

Alvast bedankt,
Robin.
__________________
Als ik een vraag stel, zeg dan niet dat er een zoekfunctie is.Die heb ik dan al gebruikt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-05-10, 21:40
oc-recom oc-recom is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 59
Standaard

nee, daar zijn meerdere topics over geweest..er staat iets in je contract volgens mij wat dat dekt..
  #3  
Oud 31-05-10, 23:14
Mikaa Mikaa is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 33
Standaard

Ja, ik heb het op kunnen zeggen vanwege de slechte 3G ontvangst. Je contract wordt per direct afgesloten en je iPhone moet je terugsturen.
Of je kiest voor een korting van 20% op de resterende contractperiode.
  #4  
Oud 31-05-10, 23:44
Leonardus Leonardus is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Brabant
Berichten: 9
Standaard

@Mikaa; en hoe zit dat dan met je nr, vervalt dat of kun je dat behouden/over laten zetten?

Ik heb sinds donderdag totaal geen internet verbinding meer, laat staan 3G en ik zit er ook hard over te denken om de boel af te kappen. Ik heb geen iphone aangeschaft om niet van het internet gebruik te willen maken, daar is die phone juist voor.
__________________
______________________________________
3-12 bij T-Mobile een 3GS16Gb gereserveerd
  #5  
Oud 01-06-10, 00:04
Mikaa Mikaa is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 33
Standaard

Ja, je kunt ook je nummer behouden.. je moet dan wel binnen een paar dagen een nieuw abonnement afsluiten bij een andere provider.
Ik heb er zelf geen gebruik van gemaakt dus helaas weet ik niet hoe dat precies in z'n werk gaat.
  #6  
Oud 01-06-10, 10:42
MichaelJ MichaelJ is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 234
Standaard

Gelukkig kan je wel je nummer behouden! Maar ik ben er ook totaal nog niet over te spreken, sowieso de dekking bij mij thuis is echt te triest voor woorden.. Gister nog even met de KS aan de lijn gehangen en enigste oplossing die hij had was retour procedure starten, dus alles terug sturen en geld terug.. Ik zei toen: Nee ik wil telefoon houden en de rest mag je terug hebben! Hier was meneer het niet mee eens.. Maar wat nou als je de iPhone niet meer heb? Hoe kunnen ze dit natrekken?
  #7  
Oud 01-06-10, 11:18
nebilem nebilem is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 418
Standaard

Dan denk ik dat je een rekening krijgt voor die Iphone makkelijk zat.
__________________
NWO 666
  #8  
Oud 01-06-10, 11:24
MichaelJ MichaelJ is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 234
Standaard

Hmm dat zou kunnen inderdaad! Sommige mensen is het wel gelukt de iPhone gewoon te houden, waarschijnlijk ligt dit aan de medewerker die je aan de lijn hebt. Maar ben bang dat ze het beleid een beetje strenger hebben gemaakt daar en dat iedereen bij contract ontbinden hem moet opsturen..
  #9  
Oud 01-06-10, 11:42
chriscilia chriscilia is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 28
Standaard

ik heb vanaf het begin (bijna 2 maanden) enkel klachten over t-mobile. bellen -slecht; gebeld worden - slecht; internet - het woord niet waard.

ik heb al een klacht ingediend en hoop op spoedige beeindiging van dit flut-abootje. iedere euro die je er aan uitgeeft is gewoon weggegooid geld.
het is een en al ergernis.

ik hoop snel iets van ze horen.

als t-mobile+iphone betekent: bagger, dan maar geen t-mobile en een iphone waar ik niet mee kan bellen is ook waardeloos.
  #10  
Oud 01-06-10, 11:49
Maarten de Gans Maarten de Gans is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 1
Standaard

en wat als ik de telefoon via "telefoonkopen"heb gekocht en contract bij tmobile heb? zou ik de telefoon dan wel kunnen behouden, ik heb er tenslotte voor betaald...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Klachten reparatie service daaf_it Odido (T-Mobile) 30 30-10-10 10:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:55.