iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   goed,slecht wat is het nou???? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/60798-goed-slecht-nou.html)

karimp 01-06-10 20:27

goed,slecht wat is het nou????
 
hej,
Ik neem over 4 weken een iPhone 3gs 16GB (nee ik wil geen 4G)
En die neem ik bij T-Mobile.
Maar ik zie telkens hier op het forum dat het slecht is en de andere keer weer goed.
En dan heb ik het over bereik etc...
Vraag:
Is het bereik,internet etc.. goed of niet en graag met voorbeelden en ik woon in Zaandam (Net boven Amsterdam)

Gr.
Karim

xKocer 01-06-10 20:31

T-mobile vind ik zelf de beste provider na vodafone. Bereik is bij mij meestal 100%, en 3g wilt wel eens wegvallen. Ik woon zelf in rdam en ben echt tevreden met mijn iphone van tmobile.

Dus gewoon doen!

mrfred 01-06-10 20:37

momenteel kampen ze met wat problemen rondom bereikbaar 3gs
maar wordt aan gewerkt volgens TM
ene ik woon in leiden en heb nog niet echt last van
ik zou zeggen gewoon doen die 3gs
ik heb er geen spijt van

groetjes mrfred

Operafreak 01-06-10 21:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door karimp (Bericht 458911)
hej,
Ik neem over 4 weken een iPhone 3gs 16GB (nee ik wil geen 4G)
En die neem ik bij T-Mobile.
Maar ik zie telkens hier op het forum dat het slecht is en de andere keer weer goed.
En dan heb ik het over bereik etc...
Vraag:
Is het bereik,internet etc.. goed of niet en graag met voorbeelden en ik woon in Zaandam (Net boven Amsterdam)

Gr.
Karim


Hier in Krommenie geen problemen met bereik...

aaifone 02-06-10 00:27

Waarom geen losse iPhone en er Vodafone bij nemen? Die geven nu het eerste jaar 50% korting op sim only abonnementen dus duur is het niet.

ViperNL 02-06-10 01:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door aaifone (Bericht 459002)
Waarom geen losse iPhone en er Vodafone bij nemen? Die geven nu het eerste jaar 50% korting op sim only abonnementen dus duur is het niet.

Maar toch nooit zo goedkoop als een T-Mobile abbo inc. iPhone ;)

aaifone 02-06-10 02:13

Het scheelt misschien wel iets (hangt wel een beetje af van voor hoeveel je een iPhone bemachtigt, je kunt er 350 euro voor uitgeven maar ook 700) maar dan heb je tenminste wel Vodafone dekking en internet...

chriscilia 02-06-10 10:19

dekking in Den Haag zuid is gewoon slecht.
internet is gewoon onbruikbaar.
dus de keuze t-mobile of een echte provider is dan gauw gemaakt, denk
ik.

en ja, ik heb iedere dag spijt dat ik een paar maanden geleden t-mobile ben gaan gebruiken ipv vodafone. ik dacht dat een bedrijf als apple wel beter zou weten bij zijn keuze/aanbeveling voor een provider :mad:

ik heb een tijdje terug een schriftelijke klacht ingediend, maar reken na de laatste nieuwsberichten op t.v. eigenlijk niet meer op een beschaafde oplossing.

ferry1968 06-06-10 09:32

Een páár problemen???

Mijn advies is: NIET DOEN!

Ik heb heel vaak geen 3G bereik binnen de bebouwde kom van amersfoort. Zeker bij 20% van de keren dat ik wil internetten.

Zoals nu: geen 3G en ik sta voor de hoofdingang van het ziekenhuis.
In mn eigen wijk kan ik bijna helemaal niet internetten en vaak niet eens bellen!
Het aantal keer dat de verbinding met mn vrouw door technische storing is verbroken is niet te tellen.

Thuis laat ik de iphone automatisch connecten met mn router en dan gaat t prima, maar dan pak ik liever mn netbook.
Zodra ik mn huis uitloop heb ik een probleem.

Je hoeft mij niet te geloven, maar gisteren stond in de krant dat de klanten van T-Mobile 2 maanden niet hoeven te betalen voor gebruik van internet, omdat er zoveel klachten zijn over t wegvallen van 3G.

Zeer slecht dat dit niet tegen mij verteld is toen ik de medewerker van T-Mobile aan de lijn had tijdens 2 lange gesprekken, waarin ik heb verteld over de vele problemen.

Ik heb mn abbo opgezegd na 2 ellendige jaren. Hij zou t abbo beeindigen en per post de bevestiging sturen.
Gisteren dacht ik er opeens weer aan: natuurlijk heb ik de bevestiging niet binnen en hebben ze weer een maand extra binnen.

T-Mobile is wel de goedkoopste, maar wat heb je eraan als je geregeld niet kunt internetten? Al bieden ze me een jaar gratis aan, dan doe ik t nog niet.

S¡mon 06-06-10 20:56

Ligt er echt aan waar je woont. In sommige steden is het bereik super, en heb je overal 3G. In andere steden is het bereik belabberd. Ik ben over het algemeen wel tevreden. Heb maar 1x helemaal "Geen Service" gehad en dat was ergens diep in het bos. Verder altijd verbinding (niet altijd 3G voor internet, maar goed).

T-Mobile heeft wel het aantrekkelijkste abonnementen plan voor de iPhone.

ferry1968 08-06-10 11:07

De klachten zijn zó groot, dat er vandaag een artikel in De Pers staat over het slechte netwerk van T-Mobile.

Als jij soms/zelden zal internetten, hoeft t niet zo'n probleem te zijn en t abbo is goedkoop.

Ikzelf zal echter blij zijn als ik daar weg ben.

harriepopov 11-06-10 21:05

Ik heb vodafone met een 3gs en mn vriendin heeft tmobile met een 3gs.

Zij stapt over 8 dagen over..eindelijk..kan ik haar ook tenminste bellen.

Locatie: amsterdam

synnath 11-06-10 22:36

Er wordt inderdaad hard gewerkt aan de problemen. Heb zelf ben (t-mobile netwerk) in Eindhoven geen problemen

iTalk 12-06-10 10:54

Ik zit nu 1 jaar bij t-mobile (flex zakelijk abonnement met Web'n Walk Plus). Op sommige plaatsen is het 3G-bereik verbeterd in het afgelopen jaar (bv. in de Achterhoek). Maar op sommige plaatsen is het slecht. Als je, zoals ik, vaak met de trein door Nederland reist, is het lastig maar het wegvallen duurt nooit lang. Werk je op een plek (dus sta je stil) waar het bereik slecht is, dan heb je pech (even uitproberen of iemand anders vragen). Dit geldt overigens ook voor het telefoonnetwerk van t-mobile.

Wat ook belangrijk is in je keuze: de service van t-mobile ervaar ik als heel goed. Heb regelmatig telefonisch contact met ze (maar komt misschien omdat ik een zakelijke klant ben).

Larss 12-06-10 12:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door karimp (Bericht 458911)
hej,
Ik neem over 4 weken een iPhone 3gs 16GB (nee ik wil geen 4G)

Daar heb je dan waarschijnlijk toch pech mee :) vanaf ergens in juli is de 3GS alleen in 8GB te verkrijgen.

ferry1968 14-06-10 10:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harriepopov (Bericht 463614)
Ik heb vodafone met een 3gs en mn vriendin heeft tmobile met een 3gs.

Zij stapt over 8 dagen over..eindelijk..kan ik haar ook tenminste bellen.

Locatie: amsterdam

ik heb hetzelfde. Ik kan niet eens normaal met mn vrouw bellen, want steeds valt de verbinding weg!

Ik hoor sommige mensen praten over goede service???
Wat heb ik aan een medewerker die me onzin verteld?
Het zou aan de iphone liggen en als ik zou verlengen icm n ander toestel, dan zouden mn problemen verdwijnen.

Niet lang daarna staat in de krant dat door het groot aantal klachten, mensen 2 maanden niet hoeven te betalen voor t internet.

Waarom betaal ik überhaubt 2 jaar voor slecht bereik? Vandaag weer bellen om op te zeggen, want ze zullen met het ***** smoesje komen dat ze niets in de computer kunnen vinden over de opzegging.

Wat een waardeloos bedrijf.

borgqueenx 14-06-10 11:19

ik woon in het boerendorp genaamd vroomshoop...maar we hebben wel een dikke 3g paal hier staan, hopelijk gaat ie het goed doen icm mijn nieuwe iphone 4 en t-mobile relax online abbonement.

harriepopov 14-06-10 11:48

Het is een beetje algemeen bekend dat TM niet de beste is en dat veel klanten de dupe zijn van hun manier van werken. Ik kan ook eigenlijk alleen maar zeggen tegen klagers over TM 'eigen schuld, dikke bult'..

Davernl 14-06-10 18:25

T-Mobile goed of slecht
 
Heb sinds vandaag geen Vodafone abo meer omdat deze helaas is afgelopen.

Nu heb ik er een simmetje met 3 maanden gratis internet inzitten van T-Mobile Prepaid, dacht dat zal wel niks worden maar wat denk je volle bak en snel internet echt niet langzamer dan Vodafone.

Dus misschien toch de 4G met T-Mobile??? :d

Oja woon omgeving Arnhem.

absrnd 14-06-10 18:53

een groot deel van de T-Mobile problemen zijn niet zo zeer verbinding, maar ook capaciteit.
ik (centrum Rotterdam), als er verbinding is, dan is het redelijk snel, maar rond bepaalde tijden van de dag is het schijnbaar druk, en duurt het lang voor er weer data verbinding is :(

en ik merk ook dat de 3Gs er best problemen heeft om de verbinding weer goed op te pikken, en dat een herstart sneller werkt dan proberen weer een 3G verbinding te krijgen als er problemen zijn.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:34.