//

Nog 12 maanden met 3GS, opwaarderen naar 4G?

Nog 12 maanden met 3GS, opwaarderen naar 4G? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door thijsvgelder Geachte heer Van Gelder, Wij bedanken u voor uw e-mailbericht en geven hierop graag de volgende reactie. U vraagt ons ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #121  
Oud 16-06-10, 21:23
thespirit thespirit is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 145
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thijsvgelder Bekijk bericht
Geachte heer Van Gelder,

Wij bedanken u voor uw e-mailbericht en geven hierop graag de volgende reactie.

U vraagt ons of u met uw huidige contract in aanmerking komt voor een vernieuwing met de nieuwe iPhone. Op dit moment kunt u helaas nog niet vernieuwen, omdat er nog een contractvernieuwing in moet gaan op 17 juli 2010 voor de duur van 24 maanden.

Ook wilt u weten of u in aanmerking kunt komen voor een Early Renewal. Op dit moment is er bij T-Mobile nog niets bekend over de prijzen van de nieuwe iPhone, wanneer wij deze aan kunnen bieden en of dit in combinatie met Early Renewal mogelijk is. Zodra hier meer over bekend is, wordt dit direct bekend gemaakt via onze website. Wij adviseren u dan ook onze website Mobiele telefoons en abonnementen met online korting - T-Mobile.nl in de gaten te houden.

We vertrouwen erop u hiermee naar uiterste tevredenheid te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
T-Mobile Klantenservice BV

Sanne de Krom
Je hebt gevraagd of je je contract kan verlengen terwijl hij eigenlijk nog niet eens ingegaan is???

Poe, met een early renewal zou je dan tot 17-06-2014 aan je iphone 4 vastzitten??
Of ga je dan volgend jaar als er weer een nieuwe uitkomt er weer 2 jaar bovenop gooien?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 16-06-10, 21:32
cwktjes cwktjes is offline
• iOS 4.3.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 7
Standaard

Ik ben persoonlijk tot mijn senses gekomen de afgelopen week en heb besloten niet gebruik te maken van early renewal. Om meer dan 3 jaar aan zo'n smerige provider als T-Mobile vast te zitten is simpelweg dom. Enfin, genoeg daarover, iedereen moet dat zelf bepalen.

Wat ik mij afvraag is of iemand mij de volgende zaken kan vertellen:
1) Hoe lang duurde het vanaf de lancering voordat de iPhone 3G (nagenoeg gratis) verkrijgbaar was met een 1 jarig abonnnement?
2) Na hoeveel maanden was er bij de 3G of 3Gs sprake van een prijsdaling (if any) van een nieuw simlockvrij toestel?
  #123  
Oud 16-06-10, 21:33
thijsvgelder thijsvgelder is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Haarlem
Berichten: 81
Standaard

Ik heb paar maanden geleden een 3GS genomen, zoals wel meerdere die gaat pas in op het moment dat mijn huidige afloopt.. maar je mag maar 1 keer gebruik maken van early renewal.. maar ga niet tot 2014 er aan vast zitten, mij iets te lang..

T-mobile is nu aan het uitzoeken naar mijn bereik, ik heb in mijn woonplaats nooit 3G (ook niet voordat het netwerk te zwaar belast werd) wat ik veel lees, is dat mensen 20 of 30% korting per maand krijgen of hun contract kostenloos ontbonden word.. hoop op het laatste, en dan neem ik een simlock vrije Iphone4 en een andere provider, gebruik namelijk vaak internet, maar zonder 3g duurt het vaak te lang!!!
  #124  
Oud 17-06-10, 13:08
Stefano20 Stefano20 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cwktjes Bekijk bericht

Wat ik mij afvraag is of iemand mij de volgende zaken kan vertellen:
1) Hoe lang duurde het vanaf de lancering voordat de iPhone 3G (nagenoeg gratis) verkrijgbaar was met een 1 jarig abonnnement?
2) Na hoeveel maanden was er bij de 3G of 3Gs sprake van een prijsdaling (if any) van een nieuw simlockvrij toestel?

Even wat antwoorden op je vragen;

1) De 1 jarige contracten van de i-abonnementen werden rond februari dit jaar geïntroduceerd. Sindsdien was de iPhone 3G 8gb 29,95 i.c.m. een i-150 contract. Als we berekenen (introductie iPhone 3g 11 juli 2008 tot feb 2010) heeft het 19 maanden geduurd voor dat er überhaupt een 1-jarige contract beschikbaar was.

2)Gedurende de eerste maanden was er geen sprake van prijsdaling. Wat me wel opviel is dat 2 á 3 maanden voor dat de 3Gs uitkwam, de iPhone 3G voor een (veel) lagere prijs werd verkocht.

gr,

stefano20
  #125  
Oud 17-06-10, 17:05
cwktjes cwktjes is offline
• iOS 4.3.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefano20 Bekijk bericht
Even wat antwoorden op je vragen;

1) De 1 jarige contracten van de i-abonnementen werden rond februari dit jaar geïntroduceerd. Sindsdien was de iPhone 3G 8gb 29,95 i.c.m. een i-150 contract. Als we berekenen (introductie iPhone 3g 11 juli 2008 tot feb 2010) heeft het 19 maanden geduurd voor dat er überhaupt een 1-jarige contract beschikbaar was.

2)Gedurende de eerste maanden was er geen sprake van prijsdaling. Wat me wel opviel is dat 2 á 3 maanden voor dat de 3Gs uitkwam, de iPhone 3G voor een (veel) lagere prijs werd verkocht.

gr,

stefano20
Dank voor je antwoorden. Hm. Dan wordt je dus min of meer gedwongen early renewal te kiezen wil je dat ding via een abonnement aanschaffen. Bij de lancering van elke iPhone is nooit een 1 jarig abbo met bijbetaling mogelijk dus?

Losse aanschaf lijkt in eerste instantie dan het slimste. Heeft iemand een idee hoeveel je maandelijks voor je iPhone betaald? i-300 is 300/300 minuten/smsjes + Web 'n Walk 'special'(er is mij destijds verteld dat het sneller was dan Web 'n Walk plus) voor 45 euro. Als je dat vergelijkt met de sim-only abonnement van T-Mobile heb ik het naïeve idee dat het helemaal geen slechte deal is. Dwz: sim-only met dergelijke minuten en smsjes + databundel is bijna even duur :S, maar betaal je geen iPhone af.

Schaf je een sim-only abbonement aan bij Telfort met dezelfde waarden (alleen 1000 smsjes ipv 300) zit je op 30 euro per maand voor 2 jaar. Waardoor je 15*24 = 600 euro bespaard. De 4g is echter ook zoiets in de losse verkoop dus veel schiet je er eigenlijk niet mee op om niet bij T-Mobile te gaan. Behalve dat je wel bereik hebt bij andere providers
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Kan ik mijn iPhone 3GS (MC637GB) nog downgraden na update naar 4.1? speedieiphone Jailbreak 33 11-10-10 11:19
Apart vraagje: 3GS 2 maanden unlocken, daarna origineel? Nick Nack Archief 1 04-11-09 12:38
13 maanden nog T-mobile contract. Macfreak038 Archief 2 31-07-09 18:23
Na 2 maanden nog geen iPhone praatpaal Odido (T-Mobile) 11 03-05-09 19:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:59.