//

Nog 12 maanden met 3GS, opwaarderen naar 4G?

Nog 12 maanden met 3GS, opwaarderen naar 4G? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Niets is zeker. T-Mobile heeft hierover nog niets bekend gemaakt. Ik verwacht zelf dat het wel mogelijk is. T-Mobile heeft ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 09-06-10, 17:32
Benny Benny is offline
• iOS 8.0.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Lelystad
Berichten: 249
Stuur een bericht via MSN naar Benny
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Niets is zeker. T-Mobile heeft hierover nog niets bekend gemaakt. Ik verwacht zelf dat het wel mogelijk is.


T-Mobile heeft uberhaupt nog niets bekend gemaakt behalve dat ze hem gaan verkopen.. en denk ook niet dat ze iets bekend gaan maken over Early Renewal i.c.m de iPhone 4..

Vorig jaar was het ook alleen early renewal (toen nog Lost&Stolen) met 2 jaar. (bij de iPhone 3GS tenminste..)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 09-06-10, 17:53
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Benny Bekijk bericht
Vorig jaar was het ook alleen early renewal (toen nog Lost&Stolen) met 2 jaar. (bij de iPhone 3GS tenminste..)
Maar toen was het ook nog niet mogelijk om de iPhone met een 1 jarig abonnement aan te schaffen.
  #63  
Oud 09-06-10, 17:53
Stefano20 Stefano20 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 125
Standaard

In onze T-Shop hebben wij nog niks gehoord over early-renewal i.c.m. iPhone 4. Maar in principe kunnen wij geen klanten weigeren die een iPhone willen verkrijgen via deze constructie. Ik denk dat dat niet het probleem is.

De vraag is meer of T-Mobile van plan is per launch datum de iPhone 4 al per direct aan te bieden i.c.m. 1 jarige contract. (kan me eigenlijk niet bedenken waarom niet??) Want als dat het geval is, dan zou Early-Renewal met 1 jaar verlenging geen probleem zijn.

Verder kan het ook zijn dat t-mobile mensen die een nieuw contract willen afsluiten (i.v.m. voorraad) voorrang geven ten opzichte van klanten die via early-renewal een iPhone 4 willen bemachtigen. Vorige jaar bij de 3Gs was dat wel het geval.

Maar nogmaals; niks is zeker maar als ik meer weet, laat ik jullie weten (mits dit natuurlijk mag van T-Mobile)

gr.

Stefano20

Laatst gewijzigd door Stefano20; 09-06-10 om 17:56.
  #64  
Oud 09-06-10, 18:10
The Unbelievable's schermafbeelding
The Unbelievable The Unbelievable is offline
• iOS 4.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 424
Standaard

Maar dat betekent: wéér 2 jarig abbonement met je 4. Ga je dan zo elk jaar door?
__________________
Koekje erbij?
  #65  
Oud 09-06-10, 19:21
Benny Benny is offline
• iOS 8.0.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Lelystad
Berichten: 249
Stuur een bericht via MSN naar Benny
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Unbelievable Bekijk bericht
Maar dat betekent: wéér 2 jarig abbonement met je 4. Ga je dan zo elk jaar door?
Ik weet niet of je het tegen mij hebt maar ik zal ff antwoord geven

ik heb alle generaties iPhone liggen en nu wil ik dus ook graag de iPhone 4.. het toestel los kopen zit er voor mij dit jaar niet in dus ik wil hem halen met Early Renewal.. En dan koop ik de volgende iPhone (2011) gewoon los (ff een jaar rekening mee houden en dan heb ik wel een eurootje of 700 liggen voor de volgende generatie iphone)
---------------------------------------------------------------------

Ik begrijp uit Stefano20 zijn reactie dat T-Mobile klanten niet kan weigeren die met behulp van de Early Renewal constructie een iPhone 4 willen hebben, en dat is ook wel logisch natuurlijk.. De vraag is dus alleen nog of nieuwe klanten voorrang krijgen net als vorig jaar met de 3GS.. Dat zou ik wel behoorlijk balen vinden, heb de iphones tot nu toe altijd op de releasedag gehad en als ik iets niet hebt dan is het geduld haha

Mijn plan is gewoon de iPhone 4 reserveren bij een T-Shop met eventueel een aanbetaling, niks zeggen over het feit dat ik hem met vroegtijdige verlenging wil hebben en dan op de releasedag zie ik wel of ze me daar terplekke nog weigeren.. lijkt me heel sterk, ik wil me tenslotte 1 of 2 jaar langer aan ze binden en ben gewoon bereid om de 70 euro vernieuwingskosten en de toestelprijs te betalen..
  #66  
Oud 09-06-10, 19:38
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefano20 Bekijk bericht
@ SPehlivan,

Ik denk dat je bij een 1-jarige Early-Renewal wel fors zal moeten bijbetalen voor de 4G. Voor de huidige 3G/3Gs is het al best fors. Gezien je over de i-150 abonnement praat €30,00.

Nou valt wel mee hoor. Je hoeft bij een i-150 abo 1 jaar voor een 3GS 16gb 299 bij te betalen, hier komt straks alleen nog een administratiekosten van 69,99 bij en thats it! Tenminste beter als 2 jaar verlengen en in totaal 3 jaar abo te hebben vind ik. Zo blijf ik alsnog een 2 jarig abo bezitten, waarvan eerste jaar 45 2e jaar 30 euro p/m is.
  #67  
Oud 09-06-10, 20:07
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Hallo,

Ik heb vandaag contact gehad met de klantenservice van TM. Ik heb de vraag gesteld; Kan ik mijn abo verlengen met "early renewal" met 1 jaar. ( Dus 1 jaar bij plakken aan mn huidige 3GS abo waarvan nog 1 jaar over is gebleven ). Dit was geen probleem. Ik kan zelfs een I-150 abo nemen want ik heb nu een I-300 wat mij nu teveel is. Dan komt het volgende schema;

Nog 1 jaar I-300 = 45 euro p/m
Daarna het jaar I-150 = 30 euro p/m
Het bijbetaling van een iPhone 3GS 16 GB is bij een i-150 1 jarig abo nu 299, als we hier van uit gaan = 299
En eenmalig administratiekosten van 69,-

Dit is mij zo netjes uitgelegd. En dit is ook hoogstwaarschijnlijk wat ik ga doen

MVG
  #68  
Oud 09-06-10, 20:19
Benny Benny is offline
• iOS 8.0.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Lelystad
Berichten: 249
Stuur een bericht via MSN naar Benny
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SPehlivan Bekijk bericht
Hallo,

Ik heb vandaag contact gehad met de klantenservice van TM. Ik heb de vraag gesteld; Kan ik mijn abo verlengen met "early renewal" met 1 jaar. ( Dus 1 jaar bij plakken aan mn huidige 3GS abo waarvan nog 1 jaar over is gebleven ). Dit was geen probleem. Ik kan zelfs een I-150 abo nemen want ik heb nu een I-300 wat mij nu teveel is. Dan komt het volgende schema;

Nog 1 jaar I-300 = 45 euro p/m
Daarna het jaar I-150 = 30 euro p/m
Het bijbetaling van een iPhone 3GS 16 GB is bij een i-150 1 jarig abo nu 299, als we hier van uit gaan = 299
En eenmalig administratiekosten van 69,-

Dit is mij zo netjes uitgelegd. En dit is ook hoogstwaarschijnlijk wat ik ga doen

MVG
Heb je wel duidelijk vermeld dat je Early Renewal wil doen om aan de iPhone 4 te komen ? Dan is het wel goed nieuws dat je er 1 jaar aan kan plakken, dat ga ik dan ook doen denk ik.. zelfde als jou van i-450 naar i-300..

En wil jij hem ook op de release dag al hebben of maakt dat je niet veel uit ?
  #69  
Oud 09-06-10, 20:22
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Benny Bekijk bericht
Heb je wel duidelijk vermeld dat je Early Renewal wil doen om aan de iPhone 4 te komen ? Dan is het wel goed nieuws dat je er 1 jaar aan kan plakken, dat ga ik dan ook doen denk ik.. zelfde als jou van i-450 naar i-300..

En wil jij hem ook op de release dag al hebben of maakt dat je niet veel uit ?
Ik heb duidelijk vermeld dat ik renewal wil ja, want ik wou eerst mijn abo afkopen het laatste jaar, want heb mn iPhone 3gs 32GB verkocht, maar dit was niet mogelijk vandaar dat zij mij dit zeiden. Was hun idee, maar ik wou het ook vragen.

Ik wil em zeker op release date hebben, zelfde als de 3gs 1e dag gehaald en was in de eerste 3 in de winkel

EDIT:
Want hun maakt het natuurlijk niks uit want je betaald het bijbetaling van de iPhone helemaal, het zelfde als je een 1 jarig abo zou nemen
  #70  
Oud 09-06-10, 20:37
Benny Benny is offline
• iOS 8.0.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Lelystad
Berichten: 249
Stuur een bericht via MSN naar Benny
Standaard

Oke dan, komt helemaal goed dan

zodra het mogelijk is ff reserveren in de T-Mobile shop en op de releasedag sta ik op de stoep voor een iPhone 4 met Early Renewal

Weet nog niet of ik de 16gb of 32gb neem, de 32gb met 1 jarige verlenging zal wel behoorlijk prijzig zijn verwacht ik, en dan ook nog die 70 euro daar bovenop..
  #71  
Oud 09-06-10, 20:44
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Benny Bekijk bericht
Oke dan, komt helemaal goed dan

zodra het mogelijk is ff reserveren in de T-Mobile shop en op de releasedag sta ik op de stoep voor een iPhone 4 met Early Renewal

Weet nog niet of ik de 16gb of 32gb neem, de 32gb met 1 jarige verlenging zal wel behoorlijk prijzig zijn verwacht ik, en dan ook nog die 70 euro daar bovenop..
Kijk maar naar de prijzen van nu, de 32gb bij i-300 is bijbetaling voor 1 jaar: 360 euro maar dan is de vraag heb je die 32 gb nodig? ik heb een 32gb gehad waarvan ik maar 4? max gebruikte genoeg muziek op en tomtom dus vandaar dat ik dit jaar voor een 16 gb ga. Oke bij het verkopen krijg je er wel meer voor voor de 32 gb maar je betaald dr eerst ook voor, dus het komt op t zelfde neer
  #72  
Oud 09-06-10, 20:50
Benny Benny is offline
• iOS 8.0.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Lelystad
Berichten: 249
Stuur een bericht via MSN naar Benny
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SPehlivan Bekijk bericht
Kijk maar naar de prijzen van nu, de 32gb bij i-300 is bijbetaling voor 1 jaar: 360 euro maar dan is de vraag heb je die 32 gb nodig? ik heb een 32gb gehad waarvan ik maar 4? max gebruikte genoeg muziek op en tomtom dus vandaar dat ik dit jaar voor een 16 gb ga. Oke bij het verkopen krijg je er wel meer voor voor de 32 gb maar je betaald dr eerst ook voor, dus het komt op t zelfde neer
Ja heb je gelijk in.. ik denk zelf dat ik wel de 32gb nodig heb.. heb nu al 2 jaar iphones met 16gb en die zit eigenlijk altijd vol.. moet muziek verwijderen om andere muziek toe te voegen enzo, daar heb ik geen zin meer in eigenlijk

aan de andere kant : ik heb tegenwoordig ook een iPad met 64gb, dus ik kan ook gewoon een 16gb iPhone nemen en dan wat minder muziek erop zetten.. ik kijk nog wel ff wat ik doe
  #73  
Oud 09-06-10, 20:54
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Benny Bekijk bericht
Ja heb je gelijk in.. ik denk zelf dat ik wel de 32gb nodig heb.. heb nu al 2 jaar iphones met 16gb en die zit eigenlijk altijd vol.. moet muziek verwijderen om andere muziek toe te voegen enzo, daar heb ik geen zin meer in eigenlijk

aan de andere kant : ik heb tegenwoordig ook een iPad met 64gb, dus ik kan ook gewoon een 16gb iPhone nemen en dan wat minder muziek erop zetten.. ik kijk nog wel ff wat ik doe
Hoeveel muziek heb je er op als ik vragen mag, omdat 16 gb vol raakt moet dit wel behoorlijk wat zijn?

En hoe bevalt de iPad? Is het echt iets om je laptop's plek in te nemen?
Dit valt allemaal buiten dit topic maar goed..
  #74  
Oud 09-06-10, 21:45
JPstyle JPstyle is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 9
Standaard

Hmmm, vind dit wel een interessante oplossing!

FF afwachten wat de prijs van het toestel gaat doen, maar dan denk ik dat ik gewoon voor een 1 jaar Early-Renewal ga. Is altijd nog veel minder dan los toestel en werkt het zeker goed met mijn huidige toestel. Dan nog ff mijn oude (die dan toch een jaar oud is) legaal unlocken en die gebruiken voor mijn Belgische kaart
  #75  
Oud 09-06-10, 22:11
Stefano20 Stefano20 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 125
Standaard

@ SPehlivan,

Houdt er rekening mee dat het ook maar ''Klantenservice medewerkers'' zijn. Als er nieuws is qua toestellen (iPhone) en de hele regeling er omheen, dan zijn het de Shopmedewerkers die een Trainingscampus volgen/krijgen. En die heb ik in dit geval nog niet gehad. Het is alleen duidelijk dat T-Mobile de iPhone 4 gaat leveren. Verder qua Early-Renewal kunnen wij ons alleen maar baseren op wat er nu bekend is. Niks is zeker. Dus dat de KS medewerker het met 100% bevestigd...mmmm pin je er in iedere geval niet op vast.

@ Benny wat jij zegt daarin tegen is een goed idee. Je Reserveert hem gewoon en dan kom je in de shop dat het een om een Early-Renewal gaat.

[Dit staat er niet] Om je verhaal kracht bij te zetten kan je ook zeggen dat je (nadat je de reservering geplaatst heb) je iPhone bent kwijt geraakt/gestolen.... (ooh slecht slecht slecht)[/dit staat er niet]

gr stefano

Laatst gewijzigd door Stefano20; 09-06-10 om 22:15.
  #76  
Oud 09-06-10, 22:19
Stefano20 Stefano20 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 125
Standaard

@SPehlivan,

Jaa, daar moet ik je gelijk in geven. Alhoewel 300 euries niet goedkoop is, maar in verhouding met het abonnement wel redelijk is.

Echter is het zo dat de 16GB 3Gs al nu bijna één jaar op de markt is. Ik denk dat je bij de iPhone 4 (net als alles wat net uit is) toch meer dan die 299 gaat betalen als hij uberhaupt direct uitkomt met de mogelijkheid om E.R. aan te vragen voor 1 jaar.

Maar we wachten af.....
  #77  
Oud 09-06-10, 22:23
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefano20 Bekijk bericht
@ SPehlivan,

Houdt er rekening mee dat het ook maar ''Klantenservice medewerkers'' zijn. Als er nieuws is qua toestellen (iPhone) en de hele regeling er omheen, dan zijn het de Shopmedewerkers die een Trainingscampus volgen/krijgen. En die heb ik in dit geval nog niet gehad. Het is alleen duidelijk dat T-Mobile de iPhone 4 gaat leveren. Verder qua Early-Renewal kunnen wij ons alleen maar baseren op wat er nu bekend is. Niks is zeker. Dus dat de KS medewerker het met 100% bevestigd...mmmm pin je er in iedere geval niet op vast.

@ Benny wat jij zegt daarin tegen is een goed idee. Je Reserveert hem gewoon en dan kom je in de shop dat het een om een Early-Renewal gaat.

[Dit staat er niet] Om je verhaal kracht bij te zetten kan je ook zeggen dat je (nadat je de reservering geplaatst heb) je iPhone bent kwijt geraakt/gestolen.... (ooh slecht slecht slecht)[/dit staat er niet]

gr stefano
Jij bent van TM neem ik aan?

Maar buiten het verhaal van de KS medewerker. Is het toch logisch als er een Early Renewal regeling is en een 1 jarig abonnement bestaat voor de iPhone, dat je er dan ook gebruik van mag maken.

Ik weet niet hoe het vorig jaar is gegaan?
Maar volgens mij heb ik mensen zien schrijven die dan gebruik hebben gemaakt van early renewal met een 2 jarig abo, dus in totaal 3 jaar. (1 jaar huidig abo).
  #78  
Oud 09-06-10, 22:29
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefano20 Bekijk bericht
@SPehlivan,

Jaa, daar moet ik je gelijk in geven. Alhoewel 300 euries niet goedkoop is, maar in verhouding met het abonnement wel redelijk is.

Echter is het zo dat de 16GB 3Gs al nu bijna één jaar op de markt is. Ik denk dat je bij de iPhone 4 (net als alles wat net uit is) toch meer dan die 299 gaat betalen als hij uberhaupt direct uitkomt met de mogelijkheid om E.R. aan te vragen voor 1 jaar.

Maar we wachten af.....
De prijzen die ik noemde waren ook de prijzen die met de release waren.
Apple zakt niet met prijzen met I abonnementen alles is nu nog t zelfde iig
  #79  
Oud 09-06-10, 22:46
Stefano20 Stefano20 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 125
Standaard

Ten tijde van de 3Gs release was de iPhone niet verkrijgbaar met een 1jarige contract. De prijzen waren dus toen ook nog niet bekend. Ik kan het weten wat de 3Gs introductie was in de T-Shop Almere.

i-abonnementen van T-Mobile zullen (zolang het contract met Apple duurt) qua prijs niet veranderen. Dit is namelijk onderdeel daarvan.
  #80  
Oud 09-06-10, 22:51
Stefano20 Stefano20 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 125
Standaard

@SPehlivan,

De introductie van de 3Gs was in de T-Shop Almere. Toen was de procedure dat (voormalig) Lost & Stolen niet op de introductiedag gedaan werd. Uiteraard werd dit aangegeven tijdens de reservering. Dit kon pas de dagen naar de release.

Het klinkt inderdaad logisch, maar ik kan je geen zekerheid geven. Ikzelf denk ook dat het gewoon mogelijk is. Maar je weet het maar nooit. In iedere geval moet er bijbetaald worden. Alleen dat is zeker

gr

Stefano
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Kan ik mijn iPhone 3GS (MC637GB) nog downgraden na update naar 4.1? speedieiphone Jailbreak 33 11-10-10 12:19
Apart vraagje: 3GS 2 maanden unlocken, daarna origineel? Nick Nack Archief 1 04-11-09 13:38
13 maanden nog T-mobile contract. Macfreak038 Archief 2 31-07-09 19:23
Na 2 maanden nog geen iPhone praatpaal Odido (T-Mobile) 11 03-05-09 20:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:09.