//

Help met T-Mobile service

Help met T-Mobile service discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Nadat mijn backcover van de iphone gedeeltelijk gescheurd was en deze was opgehaald door ProAssist begon de ellende. Ik kreeg eerst een oude Nokia ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-06-10, 23:39
Dkaijser Dkaijser is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 14
Angry Help met T-Mobile service

Beste,

Nadat mijn backcover van de iphone gedeeltelijk gescheurd was en deze was opgehaald door ProAssist begon de ellende.

Ik kreeg eerst een oude Nokia telefoon als leen toestel, later na 2x belle in de loop van de week kreeg ik uiteindelijk de Nokia E63.

Nu kreeg ik dus een prijsopgave per mail verzonden van ProAssist van voor €280 het vervangen van mijn backcover.

Maar aangezien ik een T-Mobile ProAssist gegarandeerd (plus) verzekering heb en dus verzekerd ben tegen val-stoot en waterschade zat deze schade dus bij mijn verzekering inbegrepen.

Ik bel vervolgens naar ProAssist dat dit niet kan klopen, en de vrouw verteld mij dat door T-Mobile hun database fout was ingevuld.
Bij ProAssist stond dat ik een roze telefoon had zonder verzekering, uiterst vreemd want ik heb een zwarte Iphone.
Ze zei dat ik naar T-mobile moest bellen en dat die me wel konden helpen.

Ik bel de dag daarna naar T-mobile en leg uit dat door hun een fout was gemaakt in het systeem.
De man kon mij echter niet helpen want hij kon het contract niet vinden en dat ik maar naar de T-mobile shop (Hoofddorp) moest gaan waar zij mijn contract nog hadden liggen als het goed was.

Dezelfde middag (Vandaag) ben ik nog naar deze T-mobile shop gegaan en heb daar alles netjes uitgelegd, maar omdat het een invaller was kon hij me niet helpen.
Hij zou wel een kopie maken van mijn verzekeringscontract en dan zal hij het klaar leggen voor een collega die binnenkort wel weer een keer daar moest staan.
Uiteindelijk houd hij de kopie van mijn contract achter en ook mijn orginele contract.

Nu ben ik dus zelf al veel kwijt aan kosten aan openbaar vervoer naar Hoofddorp en het bellen telkens heen en weer, en telkens moet ik bij de andere partij zijn.

Inmiddels word ik het zat en krijg ik voor het slechte bereik wat ik al een hele tijd heb 2 maande korting (dit moest ik wel melden dat die korting er was anders had ik die dus niet gekregen).

Heeft iemand een tip om zo snel mogelijk deze ellende te stoppen en een keer me telefoon terug te krijgen?

Groet en alvast bedankt !
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Reparatie service T-Mobile Dreissen Odido (T-Mobile) 11 21-12-10 13:53
Geen service :S t-mobile OrangeY Odido (T-Mobile) 1 20-10-10 20:43
iPhone 4: Help...Na Unlock met Ultrasn0w fouten als 'geen service' 'geen simkaart' T-mobile freediver007 Unlock 9 17-08-10 19:27
iPhone 2G: "GEEN SERVICE" met T-Mobile sim elvisP Odido (T-Mobile) 20 02-01-09 18:19
t-mobile (geen service/no service) ebbe Odido (T-Mobile) 17 19-12-07 14:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:35.