//

Hulp bij pro-assist

Hulp bij pro-assist discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wil jullie graag om advies vragen over het volgende : 7 Mei j.l. rond 18:00 is er ingebroken in mijn auto te Utrecht ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-06-10, 11:40
smeevil smeevil is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2
Standaard Hulp bij pro-assist

Hallo,

Ik wil jullie graag om advies vragen over het volgende :

7 Mei j.l. rond 18:00 is er ingebroken in mijn auto te Utrecht en ben ik ontvreemd van mijn iPhone 3gs welke verzekerd is door t-mobile bij pro-assist.

op 7 Mei j.l. rond 18:30 heb ik aangifte gedaan bij de politie te Utrecht. Bij het opmaken van het proces verbaal werdt mij gevraagt om het emei nummer van het betreffende toestel. Ik heb ter plekke gebeld met de tmobile klanten service via het toestel van een vriend van mij de mee was.

T-Mobile geeft mij het emei nummer en vraagt of het nummer afgesloten moest worden. Ik geef daar een akkoord op en vervolgens valt het huidige gesprek weg.

Dit opzich was niet zo raar omdat er eens slecht bereik was binnen bij de politie.

Zaterdag werdt ik gebeld door T-Mobile dat ze een fout hebben gemaakt en per ongelijk het emei nummer van het toestel waar ik mee belde hebben doorgegeven , en deze ook afgesloten hadden. vandaar dat het gesprek weg viel.

Maandag morgen heb ik via email pro-assist op de hoogte gesteld van de diefstal tesamen met het proces verbaal. in dit mailtje vermeld ik ook de fout die gemaakt is door tmobile.

Proassist pakt de zaak op en vraagt om een bewijs dat de ruit van de auto daadwerkelijk schade had. Ik heb hun de rekening gestuurd van carglass.

Vervolgens neemt proassist weer contact op met vermelding dat het emei nummer niet correct is. (zoals ik van te voren aangekondigd had). het verzoek om een nieuwe proces verbaal op te laten maken met het juiste nummer.

Ik ben terug naar Utrecht gegaan om het proces verbaal aan te laten passen dit keer met het _juiste_ nummer en deze weer naar proassist gestuurd.

Nu komt proassist weer terug met de melding dat het emei nummer correct is , echter het eerste proces verbaal is het enigste waar ze zich aan mogen houden. daar het nummer daar verkeerd is wordt de claim afgewezen....

Ik ben vervolgens naar de tmobile shop toe gegaan om te vragen of zij mij verder konden helpen. Daar mijn klant historie de gemaakte fouten bevat alsmede de klant historie van mijn vriend ook aantoont dat zijn telefoon op dat tijdstip is afgesloten. De shop neemt contact op met proassist maar krijgt het zelfde verhaal te horen : we moeten ons aan het eerste process verbaal houden....

Ik neem contact op met de DAS , mijn rechts bijstand. Deze vraag mij of ik een uitdraai kan krijgen van de tmobile klanten service over de gemaakte fout.

Mijn vriend belt de klantenservice en legt het verhaal uit. Vol ongeloof reageerd de klantenservice en vinden het een belachelijk verhaal wat zonder probleem opgelost zou moeten worden. Helaas op de vraag voor een uitdraai van zijn history krijgen het antwoord: sorry meneer, maar wij mogen deze gegevens niet verstrekken aan u, zelfs al bent u de eigenaar van het abbonement......

Jullie begrijpen hoopelijk dat ik aardig vast zit tussen wal en schip.
Heeft een van jullie misschien een goed idee hoe dit op te lossen, of kunnen jullie misschien een dergelijke ervaring delen ?

Met vriendelijke groet,

Gerard de Brieder
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-06-10, 11:45
boink boink is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Delft
Berichten: 56
Standaard

Een vervelende situatie, verzekeringen zullen er alles aan doen om er voor te zorgen dat ze niet hoeven te betalen. Dus ook in dit geval.

Wat je eventueel kan doen is een brief schrijven naar Proassist met het hele verhaal. Eventueel zelfs gericht aan de directie als kopie. Veel afdelingen schrikken dan en wijken wel even af van hun normale gang
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ervaring Pro-assist mcman iPhone algemeen 1647 17-11-14 08:12
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 17:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 18:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 10:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:21.