iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   3GS contract verlengt jaarlang geen 4 (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/61513-3gs-contract-verlengt-jaarlang-geen-4-a.html)

Patrickdkl 13-06-10 15:24

3GS contract verlengt jaarlang geen 4
 
Hallo,

Mijn vrouw heeft begin dit jaar, haar tmobile contract verlengt. Volgens de verkoopster kwam er dit jaar geen nieuwe iPhone meer. Kan ik nu het huidige Abo opzeggen? Dit zijn toch geen "prettige" verkooppraktijken van Tmobile? Je voelt je erg bedonderd!!! Graag reaktie, ook van mede gedupeerden?

Patrick

gideon de vos 13-06-10 15:34

Dat vind ik een goede vraag je zou denken een verkoper zou beter moeten weten dat er wel elk jaar wat wordt verandert/verbetert dus uw vrouw is verkeert ingelicht dus ...... Maar ja dit is een moeilijke er zullen veel meningen over zijn maar vraag het is na bij u rechtsbijstands verzekering als u deze heeft die weten het enige goede antwoordt.
Ik denk dat het op de woorden "begin dit jaar" een nee is omdat de tijd (een half jaar) te lang is

I Xyzyx I 13-06-10 19:35

Geen bewijs is sowieso kansloos, of je moet het voor elkaar krijgen dat ze de woorden weer herhaald nadat je hebt gezegd dat het opgenomen wordt...

nebilem 13-06-10 19:37

maar dit is echt op verschillende forums aan bod geweest. We hebben altijd gezegd niet accepteren er komt bijna 100% zeker een nieuwe Iphone. Toch hebben veel mensen een 3GS genomen tijdens die aktie van TM.

Stefano20 13-06-10 23:16

Net als I Xyzyx I zegt, wordt dit heel lastig. Immers is dit heel moeilijk zoniet, helemaal niet mogelijk om te bewijzen wat er precies is gezegd tijdens het verkoopgesprek. Het enigste dat zwart-op-wit staat is jouw handtekening onder het contract.

Uiteraard wil ik je graag op je woord geloven en is het van de medewerker helemaal niet correct om te zeggen dat er helemaal geen nieuwe iPhone zou uitkomen. Het is wel zo dat toendertijd er nog niks officieel was wat betreft de opvolger van de 3Gs. Maar nogmaals; het gaf de medewerker niet het recht om te zeggen dat er geen nieuw toestel zou uitkomen.

gr.

Stefano20

solidr 15-06-10 21:37

Ik heb jammer genoeg de zelfde actie gehad. en zij hebben mij ook duidelijk verteld dat er de eerste twee jaar geen 4G kwam. en als er wel een 4G kwam dan ging t-mobile deze niet verkopen. omdat hun het netwerk er nog niet klaar voor is.

zelfs heb ik wel voor elkaar gekregen om de boete terug te krijgen die ik moest betalen voor het eerder overstappen omdat ze tijdens het verkoop praatje niet de waarheid hadden verteld.
maar dat was voor de zin u krijgt 100 euro korting op de winkel prijs.

heb nu nog een comunicatie lopen over de 4G die ik wil hebben

wacht nog een paar dagen op hun reactie. en stap daar naar naar mijn rechtsbijstand verzekering als het antwoord niet naar mijn zin is.

mischien kunnen we met meerdere mensen iets opzetten?

I Xyzyx I 15-06-10 21:49

Er is toch ook geen iPhone 4g uit gekomen.. zeker met dat ze zeggen dat het netwerk er niet klaar voor is doet je toch aan het denken zetten lijkt mij?

Ook hier denk ik niet dat je erg sterk zal staan.. En rechtsbijstands verzekeringen zijn soms nog hopelozer als t-mobile.. helaas:O.

T-mobile heeft gewoon gezegd dat er geen iPhone uit zou komen die een 4g functie heeft en die is ook niet uit gekomen.. Helaas wel op een manier die op meerdere manieren opgevat kan worden..

solidr 15-06-10 22:22

ze hebben gewoon de 3Gs gedumpt bij de mensen die als eerste de iphone hebben genomen. inplaats dat ze die groep belonen.
Nee die zadelen ze op met het aankomende budget model.
lopen we weer twee jaar achter de feiten aan.
en dat door de valse verkoop praatjes.

ze hebben reeds wel toe gegeven dat ze een 3e partij hebben ingeschakeld die niet al te netjes heeft gewerkt

I Xyzyx I 15-06-10 22:30

Ja maar aan de andere kant had je met een beetje zelf na denken kunnen bedenken dat de kans 99,999999% was dat apple met een nieuwe iPhone zou komen deze zomer?

Tja, je kan je iPhone unlocken en verkopen en een simlock vrij toestel halen in belgie waar je je t-mobile kaartje in doet.. kost je wel wat meer maar dan ben je weer "up to date".

Als ik jou was zou ik maar de rechtsbijstand verzekering een belletje doen.. Ik weet niet hoe het bij die van jou zit maar die van ons die heeft een telefoonlijn waar je informatie over dit soort dingen kan inwinnen. Zij kunnen je wel beter vertellen hoe het precies zit, maar ik blijf er bij dat het een onbegonnen zaak zal zijn...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:58.