//

Dubbel abonnement mogelijK?

Dubbel abonnement mogelijK? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb laatst een iPhone met abo gekocht bij T-Mobile, dit gaat pas eind aug. in omdat ik nummerbehoud wilde hebben. (Ik heb nu nog ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-06-10, 18:21
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Cool Dubbel abonnement mogelijK?

Ik heb laatst een iPhone met abo gekocht bij T-Mobile, dit gaat pas eind aug. in omdat ik nummerbehoud wilde hebben. (Ik heb nu nog KPN.) Nu hoor en lees ik de verschrikkelijkste dingen over slechte ontvangst van T-Mobile.

Is het mogelijk om in aug. als blijkt dat ik ook een slechte ontvangst heb bv een sim only abo bij KPN te nemen en dat kaartje in de iPhone te doen?
Ik snap dat ik dan een ander 06 nummer krijg en een dubbel abonnement (1xT-Mobile en 1xKPN) moet betalen maar dat moet dan maar.
Het T-mobile kaartje met het nummer van nummerbehoud stop ik dan wel in mijn huidige GSM (Nokia Xpress Music).
Uiteraard moet/zal ik iedereen dan op de hoogte stellen van mijn nieuwe nummer.

Is dat mogelijk of maak ik hier een denkfout?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-06-10, 18:39
peerke2's schermafbeelding
peerke2 peerke2 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 79
Standaard

Als je telefoon simlockvrij is zou er geen probleem moeten zijn.Let op bij je simonly dat je er ook een databundel bij neemt.
__________________
-=*Peerke2*=- Phone: 3Gs 16G Firmware: 05.12.01 Versie: 3.1.3 Jailbreak: Spirit
  #3  
Oud 13-06-10, 23:32
Stefano20 Stefano20 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 125
Standaard

Beste Ashcat,

Het bereik van T-Mobile is momenteel ''belabberd'' omdat ze bezig zijn met (forse) uitbreidingen van hun capaciteit. Verbetering van het netwerk zou binnen nu en 4 á 5 weken merkbaar moeten zijn.

Ik lees dat jou abonnement per augustus in gaat met het nummer van KPN. Wat ik uit eigen ervaring weet is dat er tussen elke nieuwe abonnement aanvraag (dus wanneer het abonnement daadwerkelijk ingaat en niet wanneer je het in de winkel aanvraagt) 2 maanden moet zitten. Dus je zal naar alle waarschijnlijkheid pas per oktober een nieuw abonnement afsluiten.

Mij werd vertelt dat dit uit veiligheidsoverwegingen gedaan is. Anders zouden mensen elke dag bij een andere provider een abonnement afsluiten.

Hopelijk help dit.

Groet,

Stefano20

Laatst gewijzigd door Stefano20; 13-06-10 om 23:35.
  #4  
Oud 13-06-10, 23:43
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefano20 Bekijk bericht
Beste Ashcat,
Ik lees dat jou abonnement per augustus in gaat met het nummer van KPN. Wat ik uit eigen ervaring weet is dat er tussen elke nieuwe abonnement aanvraag 2 maanden moet zitten. Dus je zal naar alle waarschijnlijkheid pas per oktober een nieuw abonnement afsluiten.
Stefano20
Dank voor je reaktie. Ik heb echter al een paar weken geleden een abo afgesloten en T-Mobile gaf (schriftelijk) aan dat op 23 aug de KPN over zou gaan op T-Mobile. Als het inderdaad zo is dat de ontvangst-ellende nog 4-5 weken zal duren is het voor mij dus geen probleem. Ik kreeg wel de iPhone al mee zodat ik hem al kon "inrichten"....
Ik kan er dus van alles mee (ook Wi-Fi werkt) enkel telefoneren gaat dus nog niet
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mogelijk om mijn 1 3G-internet abonnement op 2simkaarten te laten werken? jurgenjurgen Odido (T-Mobile) 9 03-04-11 19:39
mobiele datawerk activeren niet mogelijk:u hebt geen abonnement jasper2G Archief 1 10-08-09 16:30
3G dataverbruik bij verlenging Relax abonnement naar i-abonnement mac-fan Odido (T-Mobile) 2 14-06-09 21:49
Dubbel Keyboard macfreaker iPhone algemeen 1 30-07-08 21:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:33.