//

I-phone buitenlands abonnement

I-phone buitenlands abonnement discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb op dit moment nog geen I-phone, maar mijn huidige gsmcontract bij T-mobile (Nokia gsm) komt in aanmerking voor vernieuwing en ik denk erover ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-06-10, 12:44
Timmuh Timmuh is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 1
Standaard I-phone buitenlands abonnement

Ik heb op dit moment nog geen I-phone, maar mijn huidige gsmcontract bij T-mobile (Nokia gsm) komt in aanmerking voor vernieuwing en ik denk erover om voor een I-phone te kiezen met een Relax Online 35 abonnement. Ik hoef dan nauwelijks bij te betalen voor de I-Phone zelf.

Ik woon een groot deel van de maand in het Verenigd Koninkrijk en nu wil ik kijken of het mogelijk is om daar een Brits sim only abonemment af te sluiten voor de I-Phone die ik via T-Mobile in Nederland krijg. Een gewoon abo met I-phone in de UK afsluiten zou betekenen dat ik veel meer moet betalen voor het toestel zelf, plus dat je met een sim-only abo in de UK veel goedkoper kunt bellen dan met een normaal abo.

Vandaag heb ik met T-mobile gebeld en zij zeggen dat dit niet mogelijk is omdat de I-phone door T-mobile geblockt wordt. Als ik hier op de website rondkijk dan heb ik het gevoel dat dit wel moet kunnen door de I-phone te unlocken. Nu heb ik zelf niet veel verstand van dit soort dingen dus ik hoop dat iemand hier iets zinnigs erover kan zeggen.

Kort samengevat is wat ik wil:

Nederlandse I-phone gekocht via T-mobile in het VK gebruiken met een daar gekocht sim only abonnement.

Kan dit en zo ja wat moet ik dan doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-06-10, 15:22
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Je moet hem dan eerst simlock vrij maken.. en dat kost uit mijn hoofd 120 euro de eerste 3 maanden dat je je iPhone hebt.. Ik dacht dat het in Engeland goedkoper was om te unlocken dus ik zou even kijken naar de prijzen van sim only en zo kijken waar je het beste de iPhone kan halen..

Nadeel is wel dat je dan voor garantie naar engeland moet..
  #3  
Oud 15-06-10, 16:57
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Wat mij het beste voor jou lijkt is een losse Iphone kopen en dan deze legaal te laten unlocken dan ben je helemaal vrij van je abbo keuze. het is wel de duurste optie denk ik zo.
  #4  
Oud 15-06-10, 18:03
Stefano20 Stefano20 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 125
Standaard

Je zou ook eventueel kunnen kijken bij de dealers (Belcompany/PhoneHouse) en daar je abonnement verlengen. Als hun de 3Gs of iPhone 4 krijgen, dan zijn die simlockvrij. Weliswaar geen officiële Nederlandse iPhones maar je kan hem dan wel met elk simkaart gebruiken. Is ongeveer hetzelfde als een normale verlenging bij T-Mobile alleen dan bij een dealer en natuurlijk geen simlock!

En als ik de prijzen vergelijk van bijv. gsmweb of Typhone... dan ben je waarschijnlijk per maand ook nog eens goedkoper uit

groet,

Stefano20
Reageren

Labels
buitenland, t-mobile, unlocken



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Blackberry Vodafone abonnement icm I-Phone Markgoessens Vodafone 4 27-07-10 13:39
i-phone 4 kopen in UK en je al bestaande i-phone t-mobile abonnement gebruiken? seevinck Koopinformatie Nederland 5 21-07-10 11:18
Gebeld worden door buitenlands nummer ... xDeesx Odido (T-Mobile) 11 01-03-10 21:52
doorverbinden naar buitenlands nummer ?! Frits iPhone algemeen 2 16-02-09 18:26
kosten voor buitenlands mobiel internet dave1968 iPhone algemeen 1 09-06-08 23:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:05.