//

T-mobile abbonement later laten ingaan?

T-mobile abbonement later laten ingaan? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPhone club. Gisteren is mij iPod touch gevallen en zit er nu een barst in het scherm. Voor mij de reden om nu een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-06-10, 12:31
wouter2190 wouter2190 is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 73
Standaard T-mobile abbonement later laten ingaan?

Beste iPhone club.

Gisteren is mij iPod touch gevallen en zit er nu een barst in het scherm. Voor mij de reden om nu een overstapn naar de iPhone te maken.

Nu zit ik met de volgende vraag,

op dit moment zit ik met een simpel lg mobieltje met een abbonement van Vodafone, mijn abbonement loopt 30 september af bij Vodafone, nu las ik op iphoneclub dat je bij tmobile je abbonement drie maand later kon laten ingaan, nu dacht ik als ik straks de iPhone haal en laat hèm ingaan als mijn lvodafone abbonement afloopt, zit ik ook niet met hoge kosten, is dit mogelijk of?

Alvast bedankt voor de moeite,

groetjes Wouter
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-06-10, 12:50
eentje eentje is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: zwolle
Berichten: 463
Standaard

30 juni mag je dan volgens mij overstappen/verlengen

30 juni 30 juli augustus september is 3 maand ;x

dus volgens mij mag het. je kunt altijd ff vodaphone winkel inlopen en vragen hoe het zit als je nu wil verlengen mt bij htc phone. (gewoon voor het 3 maand antwooord) als die dan zeggen het mag. ken jij hem verlengen met 4g x;
  #3  
Oud 17-06-10, 12:57
Stefano20 Stefano20 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 125
Standaard

@Wouter2190,

Als jou abonnement op 30 september afloopt bij Vodafone, kan je - wanneer de iPhone 4 uitkomt - gewoon tijdens de verkoop om nummerbehoud vragen. In dit geval regelt T-Mobile de opzegging van het huidige contract + de nummerporteringen. Het nieuwe contract gaat dan pas in wanneer het Vodafone nummer wordt geporteerd op het T-Mobile simkaart.

Voorbeeld:

Jij koop je iPhone 4 op 30 juli, dan vraag je gewoon nummerbehoud aan. T-Mobile zorgt ervoor dat het nummer wordt overgenomen en opgezegd en je nieuwe abonnement start pas wanneer je Vodafone abonnement afloopt. Geen dubbele kosten en zelfde nummer. Zolang je minstens een maand voor je huidige contract einddatum nummerbehoud aanvraagd (30 aug), is er geen probleem en eindigt je contract op 30 sept.

ps: Je kan het abonnement bij T-Mobile maximaal 4 maanden uitstellen in tegenstelling tot de 3 maanden dat wordt vermeld.

Gr,

Stefano20
  #4  
Oud 17-06-10, 14:04
eentje eentje is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: zwolle
Berichten: 463
Standaard

tyop van mijn kant bedoelde 4 maand idd
  #5  
Oud 17-06-10, 18:36
joostbraakhuis joostbraakhuis is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 3
Standaard

stel je krijgt dan die iphone 4 van T-mobile, 4 maand eerder dan je contract afloopt bij je oude provider.. Kun je dan met je oude simkaart (van je oude provider) die nieuwe iphone die 4 maand gebruiken??
of heb je er alsnog niks aan?
  #6  
Oud 17-06-10, 18:40
wouter2190 wouter2190 is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 73
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joostbraakhuis Bekijk bericht
stel je krijgt dan die iphone 4 van T-mobile, 4 maand eerder dan je contract afloopt bij je oude provider.. Kun je dan met je oude simkaart (van je oude provider) die nieuwe iphone die 4 maand gebruiken??
of heb je er alsnog niks aan?
Nee, ik weet zeker dat je niet je oude simkaart van je provider in je telefoon kan doen.

Maar dat maakt mij niks uit, heb de iphone 4 binnen. even paar weekjes wachten, unlocken oude provider kaartje erin. en als je nieuwee abbo start zit je gewoon lekker bij t-mobile.

Maar even op mijn vraag;

Ik kan dus gewoon volgende maand naar t-mobile gaan en zeggen dat mijn abbonement bijna afloopt bij vodafone, en ik graag een iphone abbo nu wil aanschaffen, maar die pas wilt laten ingaan als mijn eigen abbo is afgelopen?
En dan krijg ik direct de iphone 4 mee? (mits voorradig).

Dankjullie wel!
  #7  
Oud 17-06-10, 18:45
joostbraakhuis joostbraakhuis is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 3
Standaard

even paar weekjes wachten, unlocken....

hoe bedoel je dat..? unlocken?? die iphone 4? en dan wel met je oude provider sim, bellen??
  #8  
Oud 17-06-10, 18:50
wouter2190 wouter2190 is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 73
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joostbraakhuis Bekijk bericht
even paar weekjes wachten, unlocken....

hoe bedoel je dat..? unlocken?? die iphone 4? en dan wel met je oude provider sim, bellen??
unlock = simlock.
zodat je alle simkaartjes erin kunt doen.
  #9  
Oud 17-06-10, 18:56
joostbraakhuis joostbraakhuis is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 3
Standaard

okee en jij denkt dat je binnen enkele weken de iphone kunt unsimlocken?
gewoon nieuwsgierig hoor? want wil ik zelf dan ook graag.. en weet nie hoe dat werkt..
  #10  
Oud 17-06-10, 19:06
Stefano20 Stefano20 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter2190 Bekijk bericht
Ik kan dus gewoon volgende maand naar t-mobile gaan en zeggen dat mijn abbonement bijna afloopt bij vodafone, en ik graag een iphone abbo nu wil aanschaffen, maar die pas wilt laten ingaan als mijn eigen abbo is afgelopen?
En dan krijg ik direct de iphone 4 mee? (mits voorradig).

Dankjullie wel!
Ja dat is gewoon mogelijk mits je contract bij Vodafone binnen de (datum dat je binnen loopt) tot 4 maanden later, afloopt. Het contract van T-Mobile gaat dan na de contracts einddatum van Vodafone in. Je krijgt het toestel direct mee.

Vergeet niet de volgende gegevens mee tenemen van Vodafone;
- te behouden nummer
- simkaartnummer
- klantnummer

gr

Stefano20
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-Mobile verlengen goedkoper toestel met Relax abbonement gsscott Koopinformatie Nederland 334 21-10-10 18:52
iPhone 4 T-mobile simlock vrij laten maken, door T-mobile xa4cornelis Odido (T-Mobile) 5 01-08-10 12:50
Geen internet meer na ingaan Iphone abbonement maloutje191 iPhone algemeen 1 12-07-10 19:27
T-mobile Abbonement + umts usb stick Newjersey Odido (T-Mobile) 2 24-10-09 16:45
t-mobile abbonement Quintenajax Archief 2 13-07-08 21:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:11.