//

iphone abbonement afloop

iphone abbonement afloop discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Over een paar weken loopt mijn iphone 3g abonnement af. Nog beter gezegt ik ga het stop zetten. Mijn vraag is nu: Ik mag mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-06-10, 14:40
Konijn1 Konijn1 is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 3
Standaard iphone abbonement afloop

Over een paar weken loopt mijn iphone 3g abonnement af.
Nog beter gezegt ik ga het stop zetten.
Mijn vraag is nu:
Ik mag mijn iphone houden maar hoe zit het dan met internet, bellen, en bereikt etc.

Kan je nog steeds gebelt worden en kan ik de iphone nog steeds gebruiken als ipod?

Moet ik de sim kaart er maar gewoon uit halen, zodat ik niet zomaar veel geld moet betalen omdat ik toch "stiekem" internet gebruikt

mvg
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-06-10, 14:58
Guest-20190305175423
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Als je geen extra kosten wil zeker doen! Geen simkaart=geen verbinding. Maar Wi-Fi werkt dan natuurlijk nog wel.
  #3  
Oud 17-06-10, 15:02
Guest-20190305175423
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Als je abonnement is afgelopen, loopt ie nog door, maar je kan het dan per maand stopzetten, en zo bij je volgende abbonement nummerbehoud aanvragen.
  #4  
Oud 26-06-10, 23:32
robbertdekoning robbertdekoning is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 1
Standaard

Ik haak even aan bij je vraag, want mij T-mobile abonnement loopt ook bijna af. Als je nu bij een andere provider een nieuw abonnement neemt met je huidige telefoon, krijg je dan korting? Ik ben niet heel erg te spreken over T-mobile, dus denk eraan om over te stappen.
  #5  
Oud 27-06-10, 19:14
Stefano20 Stefano20 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 125
Standaard

@Konijn1

Als je abonnement binnen een paar weken afloopt, dan dien je deze op te zeggen. Doe je dit niet, dan wordt het contract stilzwijgend met telkens één maand verlengd.

Je iPhone mag je gewoon houden (je hebt er immers voor betaald). Je kan niet meer bellen/smsen en internetten nadat je opzegging van kracht is. Je simkaart wordt namelijk gedeactiveerd. Dus ''stiekem'' internet is niet van toepassing.

@Robbertdekoning,

Uit je verhaal kan ik opmaken dat je je huidige toestel houdt en alleen het abonnement verlengd. In de geval kan je dan gebruik maken van de Sim-Only varianten. Deze staan bekend om hun goedkope maandbedragen(lees: korting op normale abonnementen)

Bij T-Mobile krijg je bijv. (tot relax 45) 50% korting op je maandbedrag als je een Sim-Only neemt.

Hopelijk helpt dit,

Groet,

Stefano20
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Abbonement afsluiten Iphone 3GS of 4 Mythereal Koopinformatie Nederland 6 14-01-11 14:16
Blackberry abbonement op iphone CHEVH iPhone algemeen 0 07-08-10 13:14
Problemen na afloop herkennen videologic iPhone Apps 1 13-01-10 22:54
over je Iphone abbonement gaan wesselh Odido (T-Mobile) 9 21-10-08 14:25
Onduidelijkheid abbonement iPhone 3G Chrissie Odido (T-Mobile) 6 26-09-08 14:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:08.