//

Nieuwe IPhone met T-mobile krijg ik niet aan de praat

Nieuwe IPhone met T-mobile krijg ik niet aan de praat discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Geen microsim. gewoon pre-paid sim van Vodafone welk prog moet ik downloaden om het aan de slag te krijgen?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 04-01-11, 15:04
jrjoey jrjoey is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 14
Standaard

Geen microsim.
gewoon pre-paid sim van Vodafone
welk prog moet ik downloaden om het aan de slag te krijgen?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 04-01-11, 15:06
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Gewoon in een oude telefoon duwen, pincode erafhalen, en terugstoppen in je iPhone?
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #23  
Oud 04-01-11, 15:12
jrjoey jrjoey is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 14
Standaard

Heb ik gedaan..
Jammer dat ik geen plaatje kan uploaden om te laten zien maar dit krijg ik:

De SIM-kaart in deze iPhone wordt niet ondersteund.
Alleen compatibele SIM-kaarten van een bevoegde leverancier kunnen woden gebruikt om de iPhone te activeren. Plaats alstublieft de SIM-kaart die bij uw iPhone werd geleverd of ga naar een bevoegde leverancier voor een vervangende SIM-kaart

Onder apparaten staat iPhone en geen mapjes. Weet ook eigenlijk niet precies welke versie ik heb herstelt: ik dacht 4.1 (maar waar kan ik dat terug lezen)?


  #24  
Oud 04-01-11, 19:31
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Dit klinkt eerlijk gezegd als een sim-lock.
  #25  
Oud 05-01-11, 11:02
jrjoey jrjoey is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring Bekijk bericht
Dit klinkt eerlijk gezegd als een sim-lock.
Dus hij staat op SIM-lock? Hmmm.. Dan is het me gelukt om naar fabrieksinstellingen te zetten. (terwijl hij wel nieuwe versie ging updaten 4.(1) of zo.

1. Aangezien ik niet precies weet welke versie ik heb: hoe kom ik dat te weten en welk programma moet ik downloaden om hem sim-lockvrij te maken?
2. Ik heb gister PwnageTool_3.1.4 dmg en PwnageTool_4.0.1dmg gedownload. Snap er niet veel van. Is dit een goed programma?
3. Is het verstandig om naar T-mobile/providerwinkel te gaan?
4. De gast van wie ik hem kocht zei dat hij in doos al sim-lockvrij was. (denk dan nu dat voordat hij in de doos in Belgié sim-lockvrij is gemaakt). Klopt dat?
5. Op mijn schermpje van iPhone staat: Insert a valid SIM with no PIN lock to activate iPhone. Mijn SIM Vodafone pre-paid PIN code heb ik uitgeschakeld op oude telefoon. Maar dan krijg ik dus melding:
De SIM-kaart in deze iPhone wordt niet ondersteund.
Alleen compatibele SIM-kaarten van een bevoegde leverancier kunnen woden gebruikt om de iPhone te activeren. Plaats alstublieft de SIM-kaart die bij uw iPhone werd geleverd of ga naar een bevoegde leverancier voor een vervangende SIM-kaart
.

Dus heb het idee dat hij gewoon SIM-lock vrij gemaakt moet worden en dan pas via iTunes geactiveerd kan worden. Toch?

Joël
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Krijg iPhone niet aan de praat na update 3.1 Sonett24 Jailbreak 2 04-10-09 12:51
Krijg internet niet aan de praat met mijn HI abbonoment. Marc Rosjé Overige providers Nederland 29 22-05-09 12:28
krijg iPhone 3G 16GB niet aan de praat !! redfoot iPhone algemeen 15 31-03-09 14:24
Krijg de iphone niet meer aan de praat! OOOH iPhone algemeen 9 18-01-09 14:09
krijg iphone 1.02 niet meer aan de praat langejan Unlock [archief] 5 01-12-07 15:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:00.