iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Nieuwe IPhone met T-mobile krijg ik niet aan de praat (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/61812-nieuwe-iphone-t-mobile-krijg-niet-de-praat.html)

manis 17-06-10 20:55

Nieuwe IPhone met T-mobile krijg ik niet aan de praat
 
Hallo

Ik heb net een nieuwe i-phone met t-mobile I150 gekocht. Nu heb ik itunes gedownload en de stekker van de iphone in de usb gestopt.

Ik krijg de telefoon echter niet geactiveerd.

Heb de simkaart erin gedaan - ik krijg alleeen een wit scherm op de iphone, en op mijn itunes de melding
"De simkaart in deze iphone is met een PIn gelocked - u moet een nieuwe versie van Itunes installeren en uw I-phone opnieuwe verbinden.
Dity heb ik gedaan maar krijg steeds dezelfde melding.

Ik heb inderdaad een pincode, maar ik krijg niet eens de kans om deze ergenns in te tikken.

Weet iemand raad?

absrnd 17-06-10 20:58

in je oude telefoon stoppen en pin deactiveren, dan weer terug in de iPhone.

manis 17-06-10 21:11

Ik begrijp dat niet.. ben echt een analfabeet - hoe moet ik de pin deactiveren. Mijn oude telefoon is een belgische nokia met belgische abonnement - deze moet ik sowieso aanhouden.

eentje 17-06-10 21:26

Je tmovile sim in de Oude telefoon Instellingen pin wijzigen uizetten klaar

manis 17-06-10 21:33

heb intussen een nieuwe pin-code aangemaakt op mijn andere telefoon - maar krijg weer dezelfde melding:
De simkaart in deze iphone is met een PIn gelocked - u moet een nieuwe versie van Itunes installeren en uw I-phone opnieuw verbinden. pfff

manis 17-06-10 21:35

Kan het zijn dat de i-phone niet genoeg is opgeladen? Ik krijg namelijk niets te zien op de i-phone, enkel als ik op power duw komt er kort een wit scherm tevoorschijn, en dan alles weer zwart...

Mwfadebeer 17-06-10 22:08

Manis,nieuwe simkaart in Nokia zetten dan pin UITSCHAKELEN, niet wijzigen.

Stefano20 17-06-10 23:01

@ TS,

Is je T-Mobile simkaart al actief? Zoniet, even andere actieve T-Mobile simkaart gebruiken.


Al geprobeerd de iPhone te resetten? aan/uitknop + homebuttion 10 sec. ingedrukt houden. En dan opnieuw aansluiten middels de datakabel.

Als dit niet werkt, Homebutton ingedrukt houden en dan aansluiten op de computer middels de datakabel.

Hopelijk helpt dit,

Groet,

Stefano20

manis 18-06-10 00:21

t'is gelukt met de tip van stefano - door te resette

bedankt!

Stefano20 18-06-10 09:48

Geen dank Manis. Veel plezier met je nieuwe iPhone :D

Locusta 28-07-10 21:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stefano20 (Bericht 466635)
@ TS,

Is je T-Mobile simkaart al actief? Zoniet, even andere actieve T-Mobile simkaart gebruiken.


Al geprobeerd de iPhone te resetten? aan/uitknop + homebuttion 10 sec. ingedrukt houden. En dan opnieuw aansluiten middels de datakabel.

Als dit niet werkt, Homebutton ingedrukt houden en dan aansluiten op de computer middels de datakabel.

Hopelijk helpt dit,

Groet,

Stefano20

Toen ik net van fw 3.1.2. (met jb) update naar fw 4.0.1., kreeg ik ook dezelfde melding als TS. Ook deze quote van Stefano heeft mij geholpen. Mijn iPhone ging zich vervolgens herstellen (waar ik overigens ook weer een foutmelding kreeg) en ging daarna synchroniseren. Na ruim een half uur wachten (staat veel op m'n phone ;)), kon ik hem "gewoon" ontgrendelen en zag ik bij de instellingen dat de fw op 4.0.1. staat.

Bedankt voor de tip dus! Ik zat namelijk al te bibberen op de stoel met een grote "oh wat nu?!" op mijn gezicht ;)

Foane 06-09-10 20:11

Pfttt idd, bedankt Stefano, had net hetzelfde probleem... kreeg het weer koud en warm tegelijk !!!

zenga13 06-09-10 21:52

Op mijn sim zit ook een pin. Ik kon gewoon eerst de pin ingeven en daarna activeren.. Heb nl helemaal geen andere gsm om de pin mee uit te zetten.

Foane 06-09-10 22:07

pin uitzetten hoeft normaal niet, gewoon even resetten zoals stefano aangeeft zou voldoende moeten zijn...

jrjoey 04-01-11 10:12

IS het zo dat je lang moet wachten?

Mijn verhaal:

2e hands iPhone, JailB en unlocked
Gereset met Home-knop en on/off knop
Heb geupdate naar 4.0(.1) terwijl iTunes zei, naar fabrieksinstellingen maar goed.
Itunes ziet mijn iPhone, alleen zie geen mapjes.
Krijg nu melding:
"de simkaart in deze iphone is met een PIN gelocked"
terwijl ik mijn code heb ingevoerd.
Moet ik het vaker proberen? Home knop 10 sec. ingedrukt met on/off knop?

Mijn SIM is nu zonder code en het is een pre-paid (hoop dat het niks uitmaakt)

wouter1981 04-01-11 10:16

Misschien kun je in een andere telefoon de pincode van de simkaart uitschakelen?

jrjoey 04-01-11 10:25

Dat heb ik gedaan en toen weer terug in iPhone.
Ik krij nu de melding: dat de SIM-kaart niet wordt ondersteunt.

nu heb ik iliberty gedownload, maar mijn mac zegt dat ik dat moet openen met een proggramma. iTunes?
Ik dacht dat het eeen op zichzelf staand prog. was.

wouter1981 04-01-11 13:46

Lijkt me verstandig dat je je eerst gaat inlezen voor je verder gaat. Begin hier: iPhone Jailbreak en Unlock - Jailbreak op iPhoneclub.nl

jrjoey 04-01-11 14:56

Snap het eigenlijk niet zo.
Denk dat ik eerst een geldige SIM moet hebben.
Of moet unlocken en dan SIM erin..
Itunes leest wel iPhone, maar er staat niks op.

iWiefring 04-01-11 15:00

Je kan niet in een andere telefoon stoppen aangezien het een microsim is, tenminste dat denk ik toch, of is dit wel mogelijk?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:42.