//

T-Mobile problemen opgelost?

T-Mobile problemen opgelost? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) T-Mobile zegt wel de problemen opgelost te hebben, maar is dit eigenlijk wel zo? Ik ben van plan mijn 1e iPhone te gaan kopen (de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-06-10, 20:03
Guest-20190305175423
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard T-Mobile problemen opgelost?

T-Mobile zegt wel de problemen opgelost te hebben, maar is dit eigenlijk wel zo? Ik ben van plan mijn 1e iPhone te gaan kopen (de iPhone 4 natuurlijk), Maar ik twijfel nu weer wel. Is het bij jullie opgelost, hebben jullie 3G verbinding en geen wegvallende gesprekken? Ik woon/zit op school in Oost-Souburg/Middelburg. En als je 3G hebt, heb je dan SNEL internet? (Hoeveel kb/sec?)

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-06-10, 20:41
dicbro dicbro is offline
• iOS 9.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 141
Standaard

De problemen zijn niet opgelost, als je een beetje leest op internet, zijn sommige plaatsen verbeterd en op een aantal is er nog steeds slecht bereik. Je kan de dekkingskaart hier op het forum bekijken.
  #3  
Oud 19-06-10, 22:43
Doblie's schermafbeelding
Doblie Doblie is offline
• iOS 9.3.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 580
Standaard

Ik heb een klacht ingediend via dat formulier op T-Mobile website. Ze mailden terug dat ze in onze omgeving direct de problemen verholpen hebben, maar we hebben nog steeds geen mobiel netwerk en nog steeds Geen service. Dus ik twijfel eraan of ze uberhaupt wat hebben gedaan...
__________________
iPhone 3G firmware 4.1 (jailbreak)
Reageren

Labels
i-150, opgelost, problemen, t-mobile, umts



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen met bluetooth -nu opgelost fgmobile iPhone algemeen 0 11-11-09 21:25
Problemen installer opgelost febe iPhone algemeen 56 17-07-08 16:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:55.