//

Lillith wil een iphone!

Lillith wil een iphone! discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey allemaal, Nou ik ben overstag. Na al die tijd simpele telefoontjes gehad te hebben, ben ik eindelijk gevallen voor de iphone, mijn huidige abbo ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-06-10, 21:32
lillith lillith is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Amersfoort
Berichten: 36
Standaard Lillith wil een iphone!

Hey allemaal,

Nou ik ben overstag. Na al die tijd simpele telefoontjes gehad te hebben, ben ik eindelijk gevallen voor de iphone, mijn huidige abbo is bijna afgelopen. Ik heb de keynote van Steve gevolgd en ik ben hartstikke enthousiast geworden. Ook deze site volg ik op de voet.
Maar alle geweldige functies van de iphone maken me ook een beetje bang. Is het nou echt zo simpel om ermee om te gaan? Wat ik het meest zal gebruiken is muziek luisteren, mails sturen, foto's maken en natuurlijk app's downloaden. Is dit allemaal een beetje te doen voor een leek als ik?
Misschien is de iphone 4 wel een stapje te hoog voor mij, en kan ik beter beginnen met de 3gs.

Ik heb momenteel trouwens een relax abbo met t-mobile. Werkt dit een prettig icm een iphone? Of kan ik beter overstappen naar een echt iphone abonnement? Momenteel heb ik goed bereik met mijn huidige telefoontje (nokia 5133)

Bedankt alvast!

ps. als ik al deze vragen niet mag stellen in dit topic, dan hoor ik het graag.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-06-10, 14:39
Peernij's schermafbeelding
Peernij Peernij is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Nistelrode
Berichten: 262
Standaard