iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Problemen T-Mobile - Pro Assist (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/62482-problemen-t-mobile-pro-assist.html)

DO x 010 23-06-10 17:01

Problemen T-Mobile - Pro Assist
 
Beste lezer,

Door middel van dit topic hoop ik wat meer informatie te krijgen over hoe en wat in de volgende situatie:

-In november kocht ik mijn Iphone 16GB 3GS. Ik heb de 1e maanden geen problemen gehad totdat ik zo'n 3 maanden geleden een probleem kreeg. Nadat ik mijn Iphone op de pc had aangesloten kreeg ik de boodschap: Deze accessoires is niet bedoeld voor de Iphone. Ik dacht dat deze boodschap wel weg zou gaan maar na een weekje besloot ik toch langs T-Mobile te gaan. Zij keken er naar en vertelden mij dat ik even alles moest herstellen via de pc. Na dit allemaal gedaan te hebben en de firmware opnieuw er opgezet te hebben bleef ik toch de boodschap binnen krijgen.

Ik ben vervolgens weer terug gegaan naar T-Mobile en die vroegen mij of ik verzekerd was. Ik ben dit dus bij Pro Assist. Zij adviseerden mij de telefoon naar hen op te sturen om het daar te laten repareren. Enkele dagen later kwam er een man van Pro Assist langs en die haalde de telefoon op. Na 2 maanden kreeg ik bericht dat de telefoon klaar was alleen dat dit echter buiten de garantie viel.. Er was volgens hun een probleem met een component aan de zijkant en dit hebben zij vervangen. Tevens moest ik 30 euro eigen risico betalen omdat dit buiten de garantie viel. Oke, ik was er niet blij mee want naar mijn idee kon ik niets aan dit probleem doen maar toen ik de telefoon binnenkreeg, was het probleem helemaal niet verholpen..

Ik bleef de melding in het scherm krijgen en werd er een beetje gek van. Pro Assist wilde het toestel opnieuw ophalen maar dan was ik het weer rond de 2 maanden kwijt. Na een telefoongesprek met T-Mobile te hebben gehad, vertelde ze mij dat ik het KOSTELOOS bij hen kon laten repareren en het binnen 2 weken terug zou zijn. Ik koos dus voor deze oplossing ..

Ik heb dit zo'n 2 weken geleden gedaan en krijg nu een bericht thuis dat mijn toestel door een grondige analyse heeft gehad. Hier is uit gebleken dat het probleem nu VOCHTSCHADE is en dit buiten de garantie valt. Ik moet of: 275 euro betalen of 45 euro verzendkosten. Ik vind dit behoorlijk vreemd, Pro Assist zag het probleem in een onderdeel aan de zijkant en T-Mobile heeft het over vochtschade. Ik behandel mijn toestel met erg veel zorg en hij zit altijd in een hoesje dus ik weet bij god niet hoe ze op de verklaring vochtschade komen.. Ik weet dat ze daar een indicator voor hebben die rood kleurt maar vind het erg vreemd omdat ik zeker weet dat ik mijn toestel nooit heb blootgesteld aan water of vocht.

Mijn vraag aan jullie is: Wat kan ik nu het best doen? Mijn verzekering Pro Assist heeft eerst een andere verklaring van het probleem dan T-Mobile maar doen er niets aan en vervolgens komt T-Mobile weer met een ander verhaal.. Ook boden zij mij de gelegenheid om een nieuw toestel te kiezen in combinatie met een vernieuwing van mijn huidige contract. Zou ik dan bijvoorbeeld voor een nieuwe Iphone 4g kunnen kiezen die over toch niet al te lange tijd komt?

Ik hoop dat jullie een beetje een beeld hebben hoe de situatie is gegaan en anders kan je altijd wat achterlaten met de vraag zodat ik het kan verduidelijken.

Dominique

wouter676 29-11-11 20:02

Hallo dominique!

T-mobile schuift het heel vaak af op vochtschade (google maar eens) ik heb een tijd lang precies hetzelfde probleem gehad als jou! steeds de melding van een fout Accessoires. Dit gaat echter op den duur weer weg..

over Pro-assist ben ik ook niet te spreken mijne is inmiddels al 10 weken weg, maar heb hem zelf in de wc laten vallen. ik zou gewoon je iphone terugvragen!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:49.