//

iPhone 3Gs reparatie T-Mobile/Apple & jailbreak

iPhone 3Gs reparatie T-Mobile/Apple & jailbreak discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al een tijdje het probleem dat ik vaak netwerk problemen heb (nee, wrs niet T-Mobile related ). Vaak op plekken waarvan ik weet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-06-10, 10:52
thewong thewong is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Waar mijn huis staat.
Berichten: 47
Standaard iPhone 3Gs reparatie T-Mobile/Apple & jailbreak

Ik heb al een tijdje het probleem dat ik vaak netwerk problemen heb (nee, wrs niet T-Mobile related ). Vaak op plekken waarvan ik weet dat ik normaliter gewoon goed bereik heb, valt plotseling alle bereik weg en komt de melding "network cellular loss". Handmatig kan ik dan ook niets kiezen. Vaak is het dan gewoon afwachten totdat de iPhone zich weer herpakt heeft. na enkele minuten krijg ik weer bereik.

Ik wil deze nu bij T-mobile ter reparatie aanbieden. Aankoop bon is van 9 juli vorig jaar, dus mag wel een beetje gaan opschieten (ik was in de veronderstelling dat ik 2 jaar garantie had en wilde dus wachten totdat ik de iPhone 4 had, maar helaas).

De vraag: kan ik mijn iPhone gewoon opsturen/meegeven of dien ik hem eerst terug te zetten naar factory settings (iig geen JB, winterboard mods etc)?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-06-10, 12:15
robijnv robijnv is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 298
Standaard

Ik zal sowieso een keer een factory restore/nieuwe firmware proberen om te kijken of het probleem er dan nog is.

Maak eerst een backup in itunes en kijk het nog een dagje aan, doet ie het dan niet dan breng je hem naar t-mobile.

Ik zal altijd een lege iphone op laten sturen zonder al mijn gegevens maar dat is persoonlijk..
  #3  
Oud 27-06-10, 14:02
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Probeer het eerst eens zonder de backup terug te zetten. Mocht het probleem veroorzaakt worden door de 'oude' software, dan zet je met de backup ook die fout weer terug nl.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #4  
Oud 28-06-10, 11:54
thewong thewong is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Waar mijn huis staat.
Berichten: 47
Standaard

1. Denken jullie dat het te maken kan hebben met software faillure? Ik ging eerlijk gezegd meteen uit van een hardware failure.
2. Kan ik dmv een restore naar een 4.0 CFW ipv naar factory restore ook "testen' of het probleem zich voor blijft doen?
3. Aangezien ik bijna ten einde ben van mijn garantieperiode, ben ik aan't twijfelen of ik het niet gewoon bij T-mobile laat checken ipv dat dmv een restore het probleem zich tijdelijk niet meer voordoet totdat ik weer buiten de garantieperiode zit.
Mocht het daadwerkelijk een softwarematige issue zijn en ze dus hardwarematige niets kunnen vinden, wordt ik dan kosten in rekening gebracht?
4. kan een baseband update ook de problemen verhelpen?
  #5  
Oud 02-07-10, 09:49
thewong thewong is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Waar mijn huis staat.
Berichten: 47
Standaard

Update: lijkt idd dat het iets softwarematig was. Ik heb nu CWF 4.0 erop staan en alles loopt als een zonnetje.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile - Solid Vision & reparatie beeldscherm. Giuseppe Odido (T-Mobile) 14 08-02-11 10:21
beste leden jailbreak 4.0 3GS maar JB weg door reparatie elisa9180 Jailbreak 3 28-06-10 09:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:43.