iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Geen 3G meer en nu? T-Mobile verwijst naar Apple, en geeft geen garatie! (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/63228-geen-3g-meer-t-mobile-verwijst-naar-apple-geeft-geen-garatie.html)

ruud2000 30-06-10 16:45

Geen 3G meer en nu? T-Mobile verwijst naar Apple, en geeft geen garatie!
 
Hallo beste mensen,

Na 2 maanden een iPhone met 3.1.3 een update uitgevoerd naar 4.0. Na de update geen problemen (behalve brakke synchronisatie met mail, contacten en kalender).

Nu, 8 dagen na de update geen 3G verbinding meer, maar vaak helemaal geen verbinding meer. Zoeken… is het enige dat ik nog zie in mijn display.
Af en toe is er leven, maar dan weer de melding: Mobile datanetwerk activeren niet mogelijk.

T-mobile gebeld. T-Mobile geeft aan dat ik het ‘T-Mobile profiel’ opnieuw moet inladen. Gedaan. Geen verbetering. Na opnieuw bellen met T-Mobile krijg ik nu te horen dat het aan de update(iOS4) ligt.
T-Mobile geeft aan plat gebeld te worden.
Een uitspraak van de medewerker ‘Oh, u moet blij zijn dat ’t ding niet tijdens de update is vast gelopen’

T-Mobile geeft mij verder aan dat ‘mijn’ probleem niet onder de garantie van T-Mobile valt, aangezien ik de update hebt uitgevoerd. De T-Mobile medewerker geeft aan dat ik voor deze zaken Apple kan bellen omdat mijn toestel nog geen 90 dagen oud is.

Helaas heeft T-Mobile ongelijk. Apple wil helemaal niet door iPhone klanten gebeld worden!

Ik ga naar Apple.com/support. Zie daar staan dat er telefonische support voor de iPhone is, en klik op de link eronder:’ See all worldwide support telephone numbers’ en bel het Nederlandse nummer.

Na het bellen kies ik optie 3 voor ‘iPhone support’ en krijg ik een bandje met de tekst dat ik mij bij m’n telecom provider moet melden.
Ja hoor…kastje naar de muur, en de consument heeft weer het probleem.
Heeft iemand misschien een idee hoe het zit met de garantie. Ben je deze echt kwijt na het binnen halen van een software update, zoals T-Mobile zegt? Het is in ieder geval zeker dat Apple niet wil helpen. Zij willen niet eens communiceren, slechts geld verdiennen aan producten zonder daar support voor te willen leveren.

wouter1981 30-06-10 17:21

Je moet gewoon bij degene zijn die jou dit toestel heeft verkocht. Helaas kunnen ze weinig voor je betekenen op dit moment behalve je toestel opsturen voor reparatie.
De verkoper (T-Mobile) mag je nooit naar de fabrikant verwijzen.

Rene3g 30-06-10 17:42

Ze kunnen toch bij T-mobile internet op je simkaart opnieuw activeren? Lijkt mij dat het daar aan ligt, en anders gewoon een nieuwe simkaart?

nebilem 30-06-10 18:18

Wat een schandalig provider is die Tmobile. Ze verdienen er goud geld mee en als er een probleem is word je verwezen naar Apple.

nebilem 30-06-10 18:20

Hier staat trouwens hoe je het moet oplossen.

https://forum.iculture.nl/f18/i...phone-3gs.html


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:59.