//

Geen 3G meer en nu? T-Mobile verwijst naar Apple, en geeft geen garatie!

Geen 3G meer en nu? T-Mobile verwijst naar Apple, en geeft geen garatie! discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo beste mensen, Na 2 maanden een iPhone met 3.1.3 een update uitgevoerd naar 4.0. Na de update geen problemen (behalve brakke synchronisatie met mail, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-06-10, 16:45
ruud2000 ruud2000 is offline
• iOS 14.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 4
Exclamation Geen 3G meer en nu? T-Mobile verwijst naar Apple, en geeft geen garatie!

Hallo beste mensen,

Na 2 maanden een iPhone met 3.1.3 een update uitgevoerd naar 4.0. Na de update geen problemen (behalve brakke synchronisatie met mail, contacten en kalender).

Nu, 8 dagen na de update geen 3G verbinding meer, maar vaak helemaal geen verbinding meer. Zoeken… is het enige dat ik nog zie in mijn display.
Af en toe is er leven, maar dan weer de melding: Mobile datanetwerk activeren niet mogelijk.

T-mobile gebeld. T-Mobile geeft aan dat ik het ‘T-Mobile profiel’ opnieuw moet inladen. Gedaan. Geen verbetering. Na opnieuw bellen met T-Mobile krijg ik nu te horen dat het aan de update(iOS4) ligt.
T-Mobile geeft aan plat gebeld te worden.
Een uitspraak van de medewerker ‘Oh, u moet blij zijn dat ’t ding niet tijdens de update is vast gelopen’

T-Mobile geeft mij verder aan dat ‘mijn’ probleem niet onder de garantie van T-Mobile valt, aangezien ik de update hebt uitgevoerd. De T-Mobile medewerker geeft aan dat ik voor deze zaken Apple kan bellen omdat mijn toestel nog geen 90 dagen oud is.

Helaas heeft T-Mobile ongelijk. Apple wil helemaal niet door iPhone klanten gebeld worden!

Ik ga naar Apple.com/support. Zie daar staan dat er telefonische support voor de iPhone is, en klik op de link eronder:’ See all worldwide support telephone numbers’ en bel het Nederlandse nummer.

Na het bellen kies ik optie 3 voor ‘iPhone support’ en krijg ik een bandje met de tekst dat ik mij bij m’n telecom provider moet melden.
Ja hoor…kastje naar de muur, en de consument heeft weer het probleem.
Heeft iemand misschien een idee hoe het zit met de garantie. Ben je deze echt kwijt na het binnen halen van een software update, zoals T-Mobile zegt? Het is in ieder geval zeker dat Apple niet wil helpen. Zij willen niet eens communiceren, slechts geld verdiennen aan producten zonder daar support voor te willen leveren.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-06-10, 17:21
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Je moet gewoon bij degene zijn die jou dit toestel heeft verkocht. Helaas kunnen ze weinig voor je betekenen op dit moment behalve je toestel opsturen voor reparatie.
De verkoper (T-Mobile) mag je nooit naar de fabrikant verwijzen.
  #3  
Oud 30-06-10, 17:42
Rene3g Rene3g is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 262
Standaard

Ze kunnen toch bij T-mobile internet op je simkaart opnieuw activeren? Lijkt mij dat het daar aan ligt, en anders gewoon een nieuwe simkaart?
  #4  
Oud 30-06-10, 18:18
nebilem nebilem is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 418
Standaard

Wat een schandalig provider is die Tmobile. Ze verdienen er goud geld mee en als er een probleem is word je verwezen naar Apple.
__________________
NWO 666
  #5  
Oud 30-06-10, 18:20
nebilem nebilem is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 418
Standaard

Hier staat trouwens hoe je het moet oplossen.

https://forum.iculture.nl/f18/i...phone-3gs.html
Reageren



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile: Geen belminuten meer meenemen naar volgende maand?? koekjedebij Odido (T-Mobile) 8 21-07-12 20:42
iPhone 3GS: na update naar 4.3.1 (met behoud baseband) ook geen t-mobile netwerk meer. rellivisit Unlock 3 11-04-11 00:23
"T-mobile doet geen zaken meer met Apple Essurb Chat en geruchten 12 24-08-10 22:33
av kabel van apple geeft geen beeld von nim iPhone algemeen 1 01-04-09 13:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:27.