//

Contractnummer T-Mobile

Contractnummer T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Om over te stappen naar een andere aanbieder en hun het allemaal te laten afhandelen met nummerbehoud moet ik het contractnummer hebben van T-Mobile. Nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-07-10, 10:09
Maxman Maxman is offline
• iOS 4.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 197
Standaard Contractnummer T-Mobile

Om over te stappen naar een andere aanbieder en hun het allemaal te laten afhandelen met nummerbehoud moet ik het contractnummer hebben van T-Mobile.

Nu kan ik natuurlijk nergens meer het contract van T-Mobile vinden, weet iemand waar ik ergens anders krijg terug gevonden.

op de facturen staat het ook niet
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-07-10, 10:26
eentje eentje is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: zwolle
Berichten: 463
Standaard

bel tmobile ks en vraag het?

in de winkel waar je wil overstappen naar andere provider kunnen ze dit ook voor je opzoeken.
als je het via het net doet moet je denk ik ff bellen met de ks
  #3  
Oud 01-07-10, 10:42
Maxman Maxman is offline
• iOS 4.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 197
Standaard

Zal zo eens bellen dacht probeer het eerst zo. Heb namelijk beetje hekel aan klantenservice niet alleen die van T-Mobile hoor
  #4  
Oud 01-07-10, 10:45
eentje eentje is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: zwolle
Berichten: 463
Standaard

haha . ik kan prima overweg met klantenservice mensen. heb tijdens mijn studie gewerkt als helpdesk medewerker bij een grote verzekeraar en een energie leverancier. heb hun belscripts goed door.

ik vond het zelf altijd irritant als mensen boos werken en gingen schelden dan had ik ook geen zin om te helpen.

daarom kun je altijd beter aardig zijn. (mensen afbranden met mooie zinnen mag natuurlijk wel) als je vriendelijk bent tegen de medewerker zal die ook sneller wat voor jou proberen te doen.
  #5  
Oud 01-07-10, 11:14
Maxman Maxman is offline
• iOS 4.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 197
Standaard

Ik ben ook harstikke aardig die mensen doen ook hun werk. Schelden levert het tegenovergestelde effect op idd. Maar kan me er wel vaak aan irriteren
  #6  
Oud 01-07-10, 19:31
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Ik weet niet of je ooit een My T-Mobile-account hebt aangemaakt, maar staat je contractnummer daar niet ergens?
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #7  
Oud 01-07-10, 21:46
Rene3g Rene3g is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 262
Standaard

Is contractnummer niet hetzelfde als klantnummer? Deze staat gewoon op My T-mobile.
  #8  
Oud 02-07-10, 00:30
Maxman Maxman is offline
• iOS 4.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 197
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene3g Bekijk bericht
Is contractnummer niet hetzelfde als klantnummer? Deze staat gewoon op My T-mobile.
Nope klantnummer pakt ie niet ook al geprobeerd. Vandaag geen kans gehad om te bellen morgen nog eens proberen.

Bij iedere aanbieder staat het schijnbaar op de factuur maar bij T-Mobile natuurlijk niet.
  #9  
Oud 02-07-10, 11:02
Stefano20 Stefano20 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 125
Standaard

Contractnummer staat (hoe kan het ook anders) op het contract. Je zou eventueel naar de shop kunnen gaan en vragen of ze het in het systeem voor je kunnen nakijken. En anders moet je een kopie van je contract laten opzoeken in het pakhuis van T-Mobile. Houdt wel rekening met een ''zoektijd'' van 2 á 3 weken.

Groet,

Stefano
  #10  
Oud 02-07-10, 19:34
danny101010 danny101010 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Secret
Berichten: 26
Standaard

kreeg je geen mailtje van t- mobile met een bijlage van je contract ik namelijk wel
  #11  
Oud 03-07-10, 00:41
Stefano20 Stefano20 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door danny101010 Bekijk bericht
kreeg je geen mailtje van t- mobile met een bijlage van je contract ik namelijk wel
Klopt danny,

Heb jij toevallig je abonnement binnen nu en 2 á 3 weken geleden aangevraagd?

Waar jij het over hebt is onderdeel van T-Mobile's nieuwe werkwijze voor contractsverwerking.

Klant krijgt geen fysiek contract meer mee, maar een kopie toegestuurd via de mail. Wat inhoudt dat het papier verbruik omlaag gaat. Dit wordt ook wel paperless-contract genoemd.

Goed voor het milieu zullen we maar zeggen

Stefano20
  #12  
Oud 05-07-10, 13:37
Maxman Maxman is offline
• iOS 4.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 197
Standaard

T-Mobile gebelt je kunt gewoon je klantnummer zonder puntje invoeren zou het moeten werken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Navigon T-Mobile herkent T-Mobile SIM kaart niet meer riet333 iPhone Navigatie 11 13-01-11 17:09
iPhone 4 T-mobile simlock vrij laten maken, door T-mobile xa4cornelis Odido (T-Mobile) 5 01-08-10 13:50
W800 Smart Mobile Phone, GPS Navigation, Bluetooth, JAVA, Windows mobile 5.0 ruffrazor iPhone algemeen 14 14-05-08 21:37
waar cache legen van Mobile-finder en Mobile TextEdit BelgianBull Jailbreak apps en thema's 3 18-03-08 10:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:05.