//

geen bereik t-mobile iphone

geen bereik t-mobile iphone discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een paar dagen heb ik geen of weinig bereik met mijn iPhone. Hij geeft aan zoeken... (zie screenshot) of geen service. Soms geen service ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-07-10, 00:56
robin.b robin.b is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 96
Standaard geen bereik t-mobile iphone

Sinds een paar dagen heb ik geen of weinig bereik met mijn iPhone. Hij geeft aan zoeken... (zie screenshot) of geen service. Soms geen service maar toch een 3G logo. ik snap er niks van. Heb een 3GS 32GB zwart oude bootrom, in hoeverre dat ook er mee te maken heeft. Hij draait op iOS 4 en is niet gejailbreaked. Hij is wel geJB't met spirit geweest op 3.1.3. wie heeft hier in de regio vlaardingen, maassluis ook last van? Ik heb hem trouwens naast een andere telefoon gelegd, ook op t-mobile netwerk en die heeft wel vol bereik.

__________________
Als ik een vraag stel, zeg dan niet dat er een zoekfunctie is.Die heb ik dan al gebruikt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-07-10, 08:29
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Je zou het volgende kunnen proberen:
  • Vliegtuigmodus aan en weer uit
  • Netwerkreset: Instellingen/Algemeen/Stel opnieuw in/Herstel netwerkinstellingen
  • Harde reset
  • Firmware herstellen zonder de backup terug te zetten (denk om belangrijke gegevens)
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 03-07-10, 19:47
ppblue2 ppblue2 is offline
• iOS 3.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 2
Standaard

Hoi,
Heb dit ook al enige tijd, nog voor ik hem had omgezet naar iOS 4.
Woon in omgeving Haarlem, maar heb het overal.
Geen idee hoe dat komt.
Ga hierboven genoemde adviezen proberen.
  #4  
Oud 03-07-10, 22:23
iTim's schermafbeelding
iTim iTim is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Geleen
Berichten: 203
Standaard

Ik heb het ook al een maand. Ik irriteer me er mateloos aan en ik weet niet hoe het komt. Ligt het aan de iphone of aan tmobile?
  #5  
Oud 04-07-10, 11:25
joyciie's schermafbeelding
joyciie joyciie is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Brabant!!
Berichten: 104
Standaard

Ik heb er ook lang last van gehad.. woon in veldhoven en ben vaak in eindhoven.. Maar nadat ik te horen kreeg dat het 3G probleem opgelost was. Had ik er geen last meer van.. Zelf in men woning functioneerd alles prima. Grtz
  #6  
Oud 04-07-10, 17:39
robin.b robin.b is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 96
Standaard

Naast mijzelf heeft ook m'n buurjongen het. Hij zegt dat alle iphone gebruikers er last van hebben.. Wie meer?
  #7  
Oud 04-07-10, 23:24
pvdvossen pvdvossen is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 9
Standaard

Ik heb vrijdagavond mijn telefoon 2x laten vallen, sindsdien heb ik constant het 'geen service' probleem, ik heb nu echt maar heel af en toe bereik, en als ik dat dan al heb, is het maar voor 5 minuten.. Andere simkaarten werken ook niet.. Het ligt dus aan m'n telefoon, andere iphones om me heen hebben wel bereik op dezelfde plek. Kan het zijn dat de 'antenne/ontvanger' stuk/beschadigd is? En zo ja, wat raden jullie me aan te doen?

Heb een 3GS 3.1.2 , met blackrain

ik word er een beetje moedeloos van..
  #8  
Oud 04-07-10, 23:46
iTim's schermafbeelding
iTim iTim is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Geleen
Berichten: 203
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pvdvossen Bekijk bericht
Ik heb vrijdagavond mijn telefoon 2x laten vallen, sindsdien heb ik constant het 'geen service' probleem, ik heb nu echt maar heel af en toe bereik, en als ik dat dan al heb, is het maar voor 5 minuten.. Andere simkaarten werken ook niet.. Het ligt dus aan m'n telefoon, andere iphones om me heen hebben wel bereik op dezelfde plek. Kan het zijn dat de 'antenne/ontvanger' stuk/beschadigd is? En zo ja, wat raden jullie me aan te doen?

Heb een 3GS 3.1.2 , met blackrain

ik word er een beetje moedeloos van..
Het zou een hoop verklaren. Dan moet ik pro assist bellen en mijn iphone laten maken. Maar er zijn duizenden topics over dit probleem op google te vinden. Dus ik weet niet of dat wel de oorzaak is van het probleem.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen bereik na update cydia + de/-installeren van apps, T-mobile toestel Cogy Jailbreak apps en thema's 6 03-11-10 21:18
T-mobile 2 maanden geen bereik Kaasschaaf Odido (T-Mobile) 2 11-10-10 20:46
iPhone 3GS: Geen bereik met T-mobile simkaart zonder unlock yeyo1991 Unlock 0 04-02-10 23:44
3g aan: geen service; 3g uit wel bereik (kpn&t-mobile) Foddermocker KPN 10 01-02-10 20:55
Geen bereik T-Mobile kexxx Odido (T-Mobile) 69 23-10-09 15:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:28.