iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Slecht bereik misschien oplossing. (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/63645-slecht-bereik-misschien-oplossing.html)

wimpie85 05-07-10 18:42

Slecht bereik misschien oplossing.
 
Hallo allemaal.

ik heb misschien de oplossing gevonden voor sommigen voor zo wel hi al andere providers.
Ikheb en iphone 3gs 16 gb met een hi abbo.

ik had het probleem dat mijn bereik met regelmaat weg viel.

Ik heb de klantenservice gebeld en mijn probleem uit gelegd en hij vroeg mij hoe oud mijn sim kaart was. ik zei dat ik die al vanaf het begin had.(jaar of 6)
Dat bleek nog een oude (gsm) sim kaart te zijn hij adviseerde mij om naar de winkel te gaan en een nieuwe sim kaart aan te vragen. dan zou ik een (umts) sim kaart krijgen. en dat heb ik gedaan en bij mij is het probleem verholpen met slecht bereik.



ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.

groeten

Wim

Flipke1405 29-08-10 13:25

Dat kan voor mij ook wel eens werken,ga ik zeker proberen
Bedankt voor de tip!!

Grtz,Flip

Bor 29-08-10 14:01

Lol, de ISDN onder de simkaarten =P

Oh, de mensen die op een iPhone 4 overstappen hoeven dit natuurlijk niet te doen hè.. Die krijgen gewoon een microsim bij hun wissel.

ethel 07-07-11 01:23

hey
ik ben bij telenet en heb mijn iPhone 4 pas 2 weken , maar in huis heb slecht bereik( netwerk valt weg) had ik nooit met proximus en oude gewone gsm...
ik had ook graag geweten als ik een sms wil versturen waarom er dan als ik begin te typen er altijd "mms boven staat in de plaats van sms " is dat 'normaal bij iPhone'......
en ik had graag een nieuwe map aangemaakt om smsjees te bewaren en emails maar vind nergens hoe dat moet, heb nog veel vragen maar zal hiermee beginnen, als er iemand mij zou kunnen helpen zou ik erg dankbaar zijn
alvast bedankt
grtj ethel

WhyNotCallMeRo 09-07-11 02:54

Met mijn MicroSim en halsbrekende toeren om in de mast te klimmen te Nijmegen, maakt niets uit..
Bleef een shit bereik...

Maar goed, ben er vanaf...
van de mast welteverstaan en T-mobile

Wimus 09-07-11 22:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ethel (Bericht 689121)
hey
ik ben bij telenet en heb mijn iPhone 4 pas 2 weken , maar in huis heb slecht bereik( netwerk valt weg) had ik nooit met proximus en oude gewone gsm...
l

Het netwerk van Telenet sucks bigtime, ze maken gebruik van het netwerk van Mobistar, maar blijkbaar gaat daar toch veel mis.
Ik heb vorig jaar een Walk&Talk van Telenet beprobeerd, gewoon waardeloos, vaak geen netwerk waar ik ook was in België. Omdat ik net over de grens woon, maar net geen Nederlands netwerk heb, en toch regelmatig naar Nederland bel, ben ik toch weer overgestapt op het Nederlandse KPN met een buurlandenbundel. Stukken goedkoper, en altijd bereik :D

ethel 10-07-11 10:33

Adobe Flash Player nodig opiPhone, is er een ander Proggie ?
 
hey

bendankt voor je antwoord, ja ik sukkel ook met telenet :(
heb juist een nieuw contract afgesloten van 2 jaar met Walk en Talk 45
thuis erg slechte verbinding
ze gaan mijn dossier voornemen want ik heb ook problemen als er me iemand op belt en ik moet bereikbaar zijn wat ben je met een gsm als je niet bereikbaar bent!!!!!!!!!!!

ik heb op FB een spelletje dat ik speel "Treasure Isle" maar op mijn iPhone lukt het niet omdat ik Adobe Flash Player nodig heb, maar die ondersteund geen Apple Iphone kan jij me zeggen welk proggie ik in de plaats moet downloaden op mijn iPhone
alvanst hartelijk bedankt
grtjes ethel


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:42.