//

Wel of niet IPhone 3GS

Wel of niet IPhone 3GS discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Neeeee! Als je het geld ervoor hebt echt een iPhone 4 kopen. Kijk vanavond maar naar de persconferentie en dan zijn alle problemen opgelost. Echt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 16-07-10, 13:54
The Unbelievable's schermafbeelding
The Unbelievable The Unbelievable is offline
• iOS 4.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 424
Standaard

Neeeee! Als je het geld ervoor hebt echt een iPhone 4 kopen. Kijk vanavond maar naar de persconferentie en dan zijn alle problemen opgelost. Echt waar. 100 euro = Retina Display, Camera, Flits, Gyroscoop, A4 processor, betere batterij, kan nog langer meegaan dan de 3GS. Verwacht maar dat over 2 jaar de 3GS eruit ligt.
__________________
Koekje erbij?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 16-07-10, 15:02
JasperCLA JasperCLA is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 2
Standaard

Duur duur... Als belg ga ik 740 euro mogen neerleggen om me zo'n toestel aan te schaffen en het geld groeit ook niet op m'n rug. Ik werk niet want volgend jaar doe ik m'n laatste middelbaar, ik ben 17. Ik had liever ook een abonnement gehad met zulke tarieven!

OT; pak die Iphone 4, prijsverschil voor zo'n smartphone is toch verwaarloosbaar.
  #23  
Oud 16-07-10, 15:39
T.Verhoeven T.Verhoeven is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 44
Standaard

Een voordeel van de 4, is dat je deze later voor meer door kunt verkopen dan een 3gs... dus dat verschil haal je er wel uit!
  #24  
Oud 19-07-10, 20:45
Juan-Paolo's schermafbeelding
Juan-Paolo Juan-Paolo is offline
• iOS 13.0
• 12.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 94
Standaard

Morgen toch maar even kijken wat de prijzen zijn. Natuurlijk ga ik de 30e een week weg
  #25  
Oud 19-07-10, 22:07
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Juan-Paolo Bekijk bericht
Vooralsnog neig ik toch naar de 3GS. Ik vind de vormgeving iets mooier. Ik hou wel van rond; ben het zelf ook
Als boekhouder is het natuurlijk noodzakelijk je aan het budget te houden, dus 100 euro is, en blijft, 100 euro!
Heeft niets met gierigheid te maken, maar alles met het feit dat mijn geldboom maar niet wil wortelen
Maar geloof me, de keuze voor een telefoon is moeilijk. Ik ben er al drie maanden mee bezig, en al heel wat mobieltjes zijn de revue gepasseerd
Ik zou inderdaad ook voor de iPhone 4 gaan. De iPhone 4 houdt beter vast aan gesprekken, en signaal verlies komt vaak alleen voor als je hem heel stevig vastgrijpt. Voor het 16 GB model van de iPhone 4 moet je waarschijnlijk 99 euro bijbetalen. Morgen worden die prijzen bekend gemaakt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
1,2 volt-lader brandt wel, Iphone 3gs laadt niet martwout iPhone algemeen 6 14-04-11 15:26
3GS 32 GB Firmware 4.3 wel of niet installeren iPhonevanFranske iTunes 8 18-03-11 12:06
Wel of niet ios4.1 op de 3gs jaynor iPhone algemeen 8 17-09-10 12:46
iPhone: 3GS wel of niet updaten naar OS 4? Jonhie Jailbreak 4 24-08-10 18:07
Iphone 3GS 3.1.3 nu wel of niet te jailbreaken? anahari Archief 33 17-02-10 12:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:46.