//

Workaround bij geen dataverkeer T-Mobile (iPhone)

Workaround bij geen dataverkeer T-Mobile (iPhone) discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Zelf zit ik al weken met het probleem dat ik wel 3G bereik heb (iPhone + T-Mobile) maar er geen dataverkeer door lijkt te komen. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-07-10, 20:19
Caspar Caspar is offline
• iOS 10.2.1
• 10.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 33
Standaard Workaround bij geen dataverkeer T-Mobile (iPhone)

Zelf zit ik al weken met het probleem dat ik wel 3G bereik heb (iPhone + T-Mobile) maar er geen dataverkeer door lijkt te komen. Internet pagina's openen niet en programma's als Buienradar werken dan ook niet.

Vreemd genoeg kan ik dit wel tijdelijk oplossen door het volgende te doen:

1- ga met Safari naar speed.t-mobile.nl en zet daar de snelheidsoptimalisatie uit (onderste keuze) en klik op OK.
2- je krijgt dan het bericht dat je instellingen zijn opgeslagen en je weer verder kunt internetten.
3- vervolgens komt meteen mijn email weer binnen, werken alle websites en doen alle programma's het weer.

Helaas staat de instelling voor de snelheidsoptimalisatie na een aantal minuten vanzelf weer terug op de oude instelling. Ik denk dat het dataverkeer misschien "vastloopt" omdat iedereen met T-Mobile internet deze instelling heeft. Misschien ontstaat er hier file die je dus kunt omzeilen door dit uit te zetten zodat je een andere "ingang" krijgt naar het internet

Ik ben al weken aan het proberen en iedere keer als ik geen dataverkeer heb maar wel 3G bereik lost dit het probleem op. Kunnen andere mensen dit ook eens testen en bevestigen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-07-10, 21:57
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Probeer eerst een harde reset. Als dat niet helpt, of niet lang helpt, kun je de netwerkinstellingen resetten via Instellingen/Algemeen/Stel opnieuw in/Herstel netwerkinstellingen.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 14-07-10, 23:15
Caspar Caspar is offline
• iOS 10.2.1
• 10.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Probeer eerst een harde reset. Als dat niet helpt, of niet lang helpt, kun je de netwerkinstellingen resetten via Instellingen/Algemeen/Stel opnieuw in/Herstel netwerkinstellingen.
Ik heb de instellingen maar eens hersteld, hard reset heb ik al eens gedaan maar had toen niet het idee dat dat hielp.. Ik ben benieuwd of dit blijft werken. Thanks in ieder geval
  #4  
Oud 15-07-10, 20:37
RaySan RaySan is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: IN Oranje land
Berichten: 11
Standaard

Ik heb ook al maanden geen dataverkeer ontvangst en wodt door t-mobile van het kastje naar de muur gestuurd. Ik heb echt alles geprobeerd tot nieuw OS aan toe.
En T-mobile vind het heel verbelend. Het laatste wat ik hoorde was dat ze weer een factuur hadden gestuurd GGGGRRRRR>......
Ben ik nou echt de enige?

Ondertussen,,, op Mijn GS OS 4 op gezet
Reageren

Labels
bereik, dataverkeer, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Dataverkeer bij abonnement midego Koopinformatie Nederland 3 17-12-10 22:50
T-mobile dataverkeer in rekening bij verlengen van I-150 naar Relax Online Bronhi Odido (T-Mobile) 3 17-10-10 21:04
dataverkeer t-mobile coppess Odido (T-Mobile) 2 12-06-10 14:55
iPhone 3G: Unlock bij T-Mobile maar geen T-Mobile klant? sanders Unlock 10 29-04-10 19:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:29.