//

Komt er een iPhone SIM-only abonnement?

Komt er een iPhone SIM-only abonnement? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Binnenkort loopt mijn iPhone (3G) abonnement af waarna ik mijn iPhone 'afbetaald' heb. Het lijkt me logisch dat ik op dat moment over kan stappen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-07-10, 12:51
BartVB BartVB is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 19
Standaard Komt er een iPhone SIM-only abonnement?

Binnenkort loopt mijn iPhone (3G) abonnement af waarna ik mijn iPhone 'afbetaald' heb. Het lijkt me logisch dat ik op dat moment over kan stappen op een goedkoper abonnement. Ik heb zitten zoeken maar kan geen informatie vinden over SIM-only abonnementen voor de iPhone bij T-Mobile. Heeft iemand hier al iets over gehoord?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-07-10, 09:38
onny0808 onny0808 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartVB Bekijk bericht
Binnenkort loopt mijn iPhone (3G) abonnement af waarna ik mijn iPhone 'afbetaald' heb. Het lijkt me logisch dat ik op dat moment over kan stappen op een goedkoper abonnement. Ik heb zitten zoeken maar kan geen informatie vinden over SIM-only abonnementen voor de iPhone bij T-Mobile. Heeft iemand hier al iets over gehoord?
Een sim only speciaal voor de iPhone is niet nodig, omdat de huidige sim only in de iPhone is te gebruiken, enige is dat je naast de sim only ook een wnw moet afsluiten.
  #3  
Oud 17-07-10, 10:01
BartVB BartVB is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 19
Standaard

Alleen ben ik dan Visual Voicemail en de fatsoenlijke internetsnelheid kwijt. Het is IMO zeker wel nodig dat er een SIM-only abonnement komt voor de iPhone. T-Mobile had zich dat 2 jaar geleden ook al kunnen realiseren waardoor we hadden kunnen voorkomen dat ik nu betaal voor diensten (lening iPhone) die zijn niet leveren.

Met dit soort dingen maakt T-Mobile hier ook geen vrienden:

Twitter / T-Mobile Webcare: @pieter020 we hebben helaa ...

Dat T-Mobile geen geweldig lopende organisatie is dat is inmiddels wel duidelijk maar verschuil je dan niet zo laf achter Apple. In Oostenrijk en Italie is de voorverkoop gestart en een paar uur later zegt Apple op een persconferentie dat de telefoons de 30e komen. Dan maak je mij niet wijs dat Apple dat niet al eerder naar T-Mobile heeft gecommuniceerd.
  #4  
Oud 17-07-10, 14:14
onny0808 onny0808 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartVB Bekijk bericht
Alleen ben ik dan Visual Voicemail en de fatsoenlijke internetsnelheid kwijt. Het is IMO zeker wel nodig dat er een SIM-only abonnement komt voor de iPhone. T-Mobile had zich dat 2 jaar geleden ook al kunnen realiseren waardoor we hadden kunnen voorkomen dat ik nu betaal voor diensten (lening iPhone) die zijn niet leveren.

Met dit soort dingen maakt T-Mobile hier ook geen vrienden:

Twitter / T-Mobile Webcare: @pieter020 we hebben helaa ...

Dat T-Mobile geen geweldig lopende organisatie is dat is inmiddels wel duidelijk maar verschuil je dan niet zo laf achter Apple. In Oostenrijk en Italie is de voorverkoop gestart en een paar uur later zegt Apple op een persconferentie dat de telefoons de 30e komen. Dan maak je mij niet wijs dat Apple dat niet al eerder naar T-Mobile heeft gecommuniceerd.
Dan misschien internetplus?! Alleen heb je dan nog steeds geen visual voicemail, maar daar zal t-mobile niet wakker van liggen, want andere providers hebben het ook niet.

En wat de info over de iPhone 4 betreft, daar is t-mobile echt wel afhankelijk van Apple, want die hadden in 1e instantie zelfs doorgegeven dat de verkoop in meerdere landen op 24 juli zou zijn.
Ook ik zit te wachten op iPhone 4, heb me zelfs al op de eerste intekenlijst ingeschreven, met bijbetaling van € 50,00.
Je kunt blijven afgeven op t-mobile, maar dat heeft toch geen nut, ze zijn echt wel afhankelijk van Apple, ze kunnen nu beter geen info geven dan onjuiste, want de kans dat het door voorraadproblemen de 30e ook niet gaat lukken is er wel degelijk.
Geduld is een schone zaak.....
  #5  
Oud 17-07-10, 15:42
BartVB BartVB is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door onny0808 Bekijk bericht
Dan misschien internetplus?! Alleen heb je dan nog steeds geen visual voicemail, maar daar zal t-mobile niet wakker van liggen, want andere providers hebben het ook niet.
Dat T-Mobile er niet wakker van ligt geloof ik meteen en dat is ook meteen mijn grootste probleem. Andere providers hebben geen Visual Voicemail omdat zij dat niet mogen leveren. T-Mobile heeft in NL een monopolie op de iPhone en dat hebben ze erg goed door. Service van T-Mobile ben ik tot nu toe iig zeker niet van onder de indruk, communicatie is niet hun sterkste punt, anticiperen op problemen ook niet en de introductie van de 3G was echt een enorme puinhoop. Ook wat verhalen gehoord van mensen die betrokken zijn geweest bij de voorbereiding op de lancering en 'goed georganiseerd' is niet het beeld dat daarbij ontstond

Maar goed, T-Mobile is op dit moment de enige optie voor een iPhone voor een redelijk normale prijs. Bereik is op de plaatsen waar ik veel ben OK (de trein buiten beschouwing gelaten) en ik heb niet dagelijks contact met ze. Ik ga dit keer dus weer voor een iPhone van T-Mobile maar dan wordt het waarschijnlijk een 1 jarig abonnement en de kans dat ik overstap naar b.v. Vodafone als zij ook de iPhone + Visual Voicemail gaan leveren is erg aanwezig.

Maar idd, we wachten af, heel veel keus hebben we niet.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verlengen iPhone abonnement - sim only WvB22 Odido (T-Mobile) 1 27-04-10 12:56
Mijn SIM card wordt niet ondersteund, maar heb wel een T-Mobile abonnement! boijke Odido (T-Mobile) 8 05-03-10 21:38
iPhone 3G: simkaart in iphone er komt op SIM VERROUILLÉ Doortje Unlock 11 27-01-10 20:35
Hoe sim kaart klonen van mijn t-mobile sim naar een andere (lege) sim? iken Archief 2 04-03-09 22:46
Vodafone komt met eigen sim kaart Iphone MCNO Archief 2 19-07-08 13:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:23.