//

iPhone abonnement of relax + web 'n walk????

iPhone abonnement of relax + web 'n walk???? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb besloten mijzelf een iPhone cadeau te doen maar nu is mijn lekenvraag; welk abonnement moet ik afsluiten? het liefst wil ik een Iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-07-10, 16:04
lieflotje lieflotje is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 10
Question iPhone abonnement of relax + web 'n walk????

Ik heb besloten mijzelf een iPhone cadeau te doen maar nu is mijn lekenvraag; welk abonnement moet ik afsluiten? het liefst wil ik een Iphone met redelijk wat opslagruimte (16GB of 32GB), er niet al te gek veel voor (bij hoeven te) betalen, lage maandlasten maar wel redelijk kunnen Internetten. Ik bel niet gek veel dus met 150 belminuten per maand moet ik zeker uitkomen. Nu zit ik te dubben tussen het I-150 van T-Mobile of het Relax 25 met web 'n walk. De verschillen zitten 'm volgens mij in de snelheid (I-150 is wat sneller) en de visual voicemail en hotspots. Nou weet ik niet wat die laatste 2 dingen inhouden en in hoeverre je dat mist. Anders is een relax abonnement voordeliger dan een I-150. Maar is dat echt veel trager of valt dat ook wel mee? Wat zijn dus die hotspots en hoe vaak gebruik je dat? Dezelfde vraag geldt voor de visual voicemail.
En hoe snel is je IPhone "vol"? Is 32GB overbodig veel geheugen of heb je dat wel nodig? Spelletjes zal ik er niet op gaan spelen denk ik maar denk dat ik wel zelf filmpjes en fotoos van de kinderen zal maken en die zal willen bewaren.

Help mij!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-07-10, 16:48
Guest-20191221101852
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

lieflotje,

Hotspot is een soort wlan in een restaurant enz. In Schiphol heb je een hotspot van kpn en die mag je ook gebruiken. Aanvragen is gratis(via sms), alleen je account (die je krijgt) is 90 dagen geldig. Na die 90 dagen moet weer opnieuw een sms sturen als je wilt weer gebruik maakt(elke keer aanvragen is gratis). In mcdonald's had je ook t-mobile hotspot maar die hebben ze voor iedereen gratis gemaakt. Visual Voicemail is voicemail die al in je telefoon zit(in je telefoon app). En met dat kan je voicemail beluisteren. Dus je hoeft niet meer je voicemail te horen via de voicemail telefoonnummer. Je kan je voicemails al in je iphone. En ik denk dat visual voicemail gratis is met I-abonnementen. Ik weet het niet zeker. Kijk op de iphone pagina van t-mobile. En met de geheugen, als je veel fimpjes, muziek en apps download dan is 32 gb goed voor je. Maar als je soms filmpjes maakt en niet heel veel apps download en niet heel veel muziek in je iphone wilt zetten dan is 16 gb een goeie optie. Eigenlijk is 16 gb wel genoeg, maar u moet kiezen welke u wilt. En met i-abonnement heb je onbeperkt internet(tot 2048/384 Kbps)(2048kbps = 2mbps denk ik ongeveer). En met relax heb je web'n'walk standaard en plus. Standaard is tot 384/64 Kbps. En plus heeft tot 1Mbps/384 Kbps. Bij standaard heb je onbeperkt internet en plus heeft FUP(Fair Use Policy dan kan niet echt onbeperkt interneten. Dan heb je een bepaalde limiet en als je erover heen gaat dan wordt je snelheid net als standaard). PS:bij visual voicemail staat er een vraagtekens in het blauw-wit. Kijk op die ?, want dan snap je het daar ook.

Laatst gewijzigd door Guest-20191221101852; 16-07-10 om 16:51.
  #3  
Oud 16-07-10, 17:17
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

16gb of 32gb ligt helemaal aan jezelf. hoeveel muziek je hebt, hoeveel videos je erop wilt, hoeveel programmas en spellen je erop zet(goeie games gebruiken het meeste ruimte, samen met videos)
  #4  
Oud 16-07-10, 20:13
lieflotje lieflotje is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 10
Standaard

stel dat ik zou kiezen voor web 'n walk; mis ik dan iets wanneer ik dan dus geen hotspots aankan? Weet nog steeds niet waar het voor is......
En welke meerwaarde heeft web 'n walk plus dan boven de standaard?
  #5  
Oud 16-07-10, 20:25
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lieflotje Bekijk bericht
stel dat ik zou kiezen voor web 'n walk; mis ik dan iets wanneer ik dan dus geen hotspots aankan? Weet nog steeds niet waar het voor is......
En welke meerwaarde heeft web 'n walk plus dan boven de standaard?
ach, die hotspots gebruik je niet in de realiteit.
Dat zijn locale internetpunten, waar je je iphone draadloos op aansluit zodat je via die punten kan internetten. Maar die zitten op plekken waar je meestal niet komt, of zelf al kan internetten(in nederland).
  #6  
Oud 16-07-10, 21:02
Guest-20191221101852
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Hotspots zijn eigenlijk voor zakelijke mensen. Dan kunnen ze bijv. in een restaurant of in schiphol nog interneten(werk). Het zijn gewoon wi-fi(wlan) op een plek(bijv.Schiphol) maar dan van kpn of van t-mobile(Schiphol heeft kpn). Als je echt weinig internet, dan neem je web'n'walk. Maar als je wilt interneten de hele tijd dan kan je beter i-abonnement nemen. En met relax krijg je geen visual voicemail(als je visual voicemail intereseert).
  #7  
Oud 16-07-10, 23:01
lieflotje lieflotje is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 10
Standaard

is de snelheid van web 'n walk echt zo tergend langzaam? Dit zou wel eens bepalender kunnen zijn dan de kosten. Relax 25 is iets voordeliger dan I-150 aangezien ik ook nog voor het toestel moet bijbetalen.
  #8  
Oud 17-07-10, 01:00
morphf morphf is offline
• iOS 8.1
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 29
Standaard

web en walk plus gaat na veel gebruik over in web en walk, en dat is nog langzamer ..

ik ozu zelf vor het iphone abbo gana als je vel gebruik wilt maken vna internet
  #9  
Oud 17-07-10, 09:20
onny0808 onny0808 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 176
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lieflotje Bekijk bericht
is de snelheid van web 'n walk echt zo tergend langzaam? Dit zou wel eens bepalender kunnen zijn dan de kosten. Relax 25 is iets voordeliger dan I-150 aangezien ik ook nog voor het toestel moet bijbetalen.
Hou er rekening mee dat je naast de kosten voor de relax 25 je ook de kosten voor de wnw van € 9,95 bij op moet tellen, je komt dan ook uit op iets minder dan € 30,00, dat is gelijk aan de i-150. En daarnaast is de bijbetaling voor het toestel bij een relax abo hoger dan bij een i-abo.

Succes met je keuze en alvast veel plezier met je iPhone.

Laatst gewijzigd door onny0808; 17-07-10 om 09:23.
  #10  
Oud 17-07-10, 14:17
Guest-20191221101852
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

web'n'walk plus is niet erg langzaam, maar ook niet erg snel. Met plus kan je nog makkelijk youtuben. Met web'n'walk standaard is wel traag en met youtube moet je wat wachten. Alleen plus zit een limiet. Als je niet de hele tijd wilt interneten of youtuben dan kan je plus gewoon nemen. Alleen moet je wel uitkijken dat je echt niet te vaak zit te interneten met plus dan wordt het standaard(de internet snelheid).En met relax moet je nog voor de internet betalen. Plus kost €15 terwijl standaard €10 kost, maar u moet kijken als u relax neemt of er internet erbij zit,want bij sommige telefoons zetten ze web'n'walk met relax samen(acties) en ook kijken of ze de internet niet vast maken met je abonnement. Zo niet, dan moet u 10 of 15 euro betalen. En met i-abonnement betaal je het bundel(en het telefoon). En verder is internet gratis en echt onbeperkt.
  #11  
Oud 30-07-10, 17:28
andreetJJ andreetJJ is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 13
Standaard ...

Dezelfde vraag hier aan deze kant! Ik wil bij studentmobiel een iPhone 4 gaan kopen! Zij verkopen de iPhone 4 met een relax abbo & iphone abbo! Op het moment heb ik nog een Hi abbo en betaal ik enorm veel omdat ik eroverheen zit(vaak tussen de 50 & 90 per maand) Bij Hi heb ik ook gewoon een eindeloos SMS! Nu wil ik als ik bij T-mobile een relax neem een web & walk plus nemen, omdat ik hier 4,95 gedurende mijn contract voor betaal bij studentmobiel. De standaard is gratis. Bij een iphone abbo zou ik dan voor de 300 gaan alleen vind ik dat iets te weinig en zou ik daar een eindeloos sms bij moeten nemen, dit gaat alleen niet want dat doet t-mobile niet. Relax is uiteindelijk een stuk goedkoper voor 37,95(45 relax) krijg ik 450 sms & 450 minuten(of is het 450 sms of 450 minuten bij T-mobile?), daarbij zou ik dan voor 4,95 een w&wplus nemen & kan ik altijd nog ervoor kiezen om een eindeloos sms bundel erbij te nemen, wat dit niet bij een iphone abbo kan...Nu vroeg ik me af of mensen het me afraden & een i-300 heel erg aanraden? Bedankt!
  #12  
Oud 30-07-10, 20:21
Guest-20191221101852
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

andreetJJ,

Als je heel veel wilt interneten dan raad ik je i-300 aan. Als je veel belt en sms(en weinig internet), raad ik je relax aan. Alleen web'n'walk plus is niet onbeperkt interneten. Daar zit een Fair Use Policy.
  #13  
Oud 31-07-10, 01:03
andreetJJ andreetJJ is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 13
Cool

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Glopez Bekijk bericht
andreetJJ,

Als je heel veel wilt interneten dan raad ik je i-300 aan. Als je veel belt en sms(en weinig internet), raad ik je relax aan. Alleen web'n'walk plus is niet onbeperkt interneten. Daar zit een Fair Use Policy.
Tja om veel te internetten heb ik mijn macbook :')! Dus vraag me af of ik het dan veel gebruik? Ik gebruik het waarschijnlijk veel voor internetbankieren(rabobank), msn(af en toe), skype(als dit kan), facebook(voornamelijk!!) en/of 9292ov.nl(af en toe) en soms youtube, maar als het goed is zijn voor de meeste dingen daarvan applicaties....Gaat dat dan allemaal ook via internet? En zit er dan op die Fair Use Policy wel iets dat je dan na een bepaalde tijd onbeperkt gaat op die standaard, alleen dus langszamer? Ik bel veel en sms ook veel, daar heb ik namelijk mijn telefoon voor, hehe, maar voor het sms'en kan je weer die soort van ping gebruiken, toch? Om dus naar blackberry's & iphone's gratis te smsen? Klopt dat? Tja...zoals je het zegt lijkt het me beter als ik een relax neem, echt elk moment zit ik te twijfelen ertussen dan wil ik de ander en dan de relax, hehe. Maar die hotspots heb ik dus niet nodig, want ik heb daar dus al m'n eindeloos online voor. Visual voicemail vind ik beetje onzin, want ik kan ook naar die voicemail ding bellen & zoveel voicemails heb ik niet...Het enige wat verschilt is de snelheid van internet & ik vind het *** dat ik geen bundels kan toevoegen, dit kan wel met een relax natuurlijk. Tja ik denk dat het dan toch relax word, ja toch? Of zijn er nog meer verschillen tussen iphone & relax abbo's? thanks voor het beantwoorden trouwens!
  #14  
Oud 31-07-10, 01:07
andreetJJ andreetJJ is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 13
Standaard

Oh en raad je het zoizo aan om een web & walk plus abbo te nemen of zou een standaard ook goed genoeg zijn voor me?
  #15  
Oud 31-07-10, 13:23
dr-trombone dr-trombone is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 16
Standaard

heb net youtube geprobeerd via W&W en via Wi-Fi op 'n 3GS, resultaat : W&W is bedroevend langzaam, niet te gebruiken zeg maar, Wi-Fi (zelfde snelheid als met iphone abbo ?) is lekker snel !
goede rede om i150 te nemen ipv relax (jammer !). maar ja, hoevaak wil je streamen vraag ik me dan af ?!
zou een iphone 4 sneller zijn ?

Laatst gewijzigd door dr-trombone; 31-07-10 om 13:26. Reden: ff duidelijk maken dat het niet op m'n 2G getest is.
  #16  
Oud 31-07-10, 13:30
andreetJJ andreetJJ is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 13
Standaard

Waarschijnlijk stream ik nooit omdat ik de helft van de tijd op school zit waar ze gewoon Wi-Fi hebben met mijn inlognaam en wachtwoord van school(maar hier heb ik dan ook altijd mn mac mee), of ik zit thuis ook met draadloos....Het is dus zelden voor gebruik op vakantie of in de trein af en toe, maar als facebook & internetbankieren bijvoorbeeld maar gewoon snel/normaal lopen. En hoe zit dat met skype? Maar jij hebt dus geen plus internet, die gaat wel iets sneller en die wil ik zoizo nemen...
  #17  
Oud 31-07-10, 13:45
dr-trombone dr-trombone is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 16
Standaard

ik denk dat ik ook weinig zal streamen op mijn nog te bestellen iphone 4 ( en als, op steeds meer plaatsen heb je Wi-Fi).
vooral mailen en op andere manieren communiceren via internet zal het wel worden.
dus waarschijnlijk : voorkeur voor relax 25 met W&W (eerste jaar gratis) met de 16 GB ( is dan goedkoper als met een i150 abbo) plus je neemt je minuten en sms mee ! (bij ons hebben dan 3 man een tmobile abbo, zodat ik met 10 euro extra gratis naar de andere kan bellen/sms en.

Laatst gewijzigd door dr-trombone; 31-07-10 om 13:48.
  #18  
Oud 31-07-10, 13:46
andreetJJ andreetJJ is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 13
Standaard

moet je hem ook nog bestellen? bestel hem op studentmobiel! 37,95 voor je gehele contractduur + gratis internet of plus voor 4,95 tijdens je hele contract !
  #19  
Oud 31-07-10, 13:52
dr-trombone dr-trombone is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 16
Standaard

is denk ik niet goedkoper :
relax 25 190/190 25 euro
W&W eerste jaar gratis 5 euro
totaal per maand 30 euro

iphone 4 16/32 239 euro / 339 euro
  #20  
Oud 31-07-10, 13:54
andreetJJ andreetJJ is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 13
Standaard

ik heb het over een relax 45, op thephonehouse.nl doen ze precies hetzelfde, hoor dat de bestellingen daar erg vlot gaan!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Graag jullie hulp, web 'n walk plus of iphone abonnement?? martinelien iPhone algemeen 12 05-11-10 19:56
3GS Relax + Web'n'walk of I300? william90 Odido (T-Mobile) 24 26-05-10 14:23
web'n'walk Plus in combinatie met Relax Sim only abonnement JordyxD Odido (T-Mobile) 5 16-03-10 17:02
Web 'n' walk op mijn Iphone 2G timcaspertje Odido (T-Mobile) 1 05-01-10 19:55
3G dataverbruik bij verlenging Relax abonnement naar i-abonnement mac-fan Odido (T-Mobile) 2 14-06-09 21:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:25.