//

Push bericht nieuwe instellingen

Push bericht nieuwe instellingen discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Als je het allemaal echt wilt weten dan zit er niks anders op dan maandag contact op te nemen met T-Mobile! Dan kunnen ze 't ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 17-07-10, 18:02
Acrobat Acrobat is offline
• iOS 8.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 140
Standaard

Als je het allemaal echt wilt weten dan zit er niks anders op dan maandag contact op te nemen met T-Mobile! Dan kunnen ze 't navragen bij de 2e/3e lijn. Ik denk (ben ook geen medewerker dus weet 't uiteraard niet zeker) dat T-Mobile de settings bij Apple aanlevert. Als een dergelijk bestand niet gesigned is krijg je een waarschuwing.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 17-07-10, 21:37
Ruben.cc's schermafbeelding
Ruben.cc Ruben.cc is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rickth64 Bekijk bericht
Ik snap niet dat jullie allemaal zo argwanend zijn. Het is gewoon een update voor de carrier settings, die van Apple afkomstig zijn.
Fijn, en ik snap niet dat jij zo naïef bent om een wazig bericht van onbekende herkomst maar gewoon blind te accepteren.

Maar intussen heb ik wel iets meer info. Kreeg de melding nu namelijk ook in iTunes en daar kun je wel gewoon fatsoenlijk voor meer informatie kiezen en toen werd ik naar een pagina met info geleidt van Apple:

About carrier settings updates in iTunes

EDIT
Nederlandse versie bestaat blijkbaar ook gewoon. http://support.apple.com/kb/HT1970?viewlocale=nl_NL



Informatie over wat deze update inhoudt staat er overigens niet bij, dus ik heb niet geupdate. Alles werkt momenteel gewoon prima naar wens en ik vertrouw T-Mobile nog voor geen halve cent, dus deze "update" zal wel iets weghalen, beperken, slopen, verzieken, limiteren of anderszins aanpassen op een manier die je niet wilt.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png Picture 8.png‎ (42,1 KB, 25x gelezen)
__________________


Laatst gewijzigd door Ruben.cc; 17-07-10 om 21:41.
  #23  
Oud 19-08-10, 22:00
4RN0LD.V4N.R001J 4RN0LD.V4N.R001J is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rickth64 Bekijk bericht
Ik snap niet dat jullie allemaal zo argwanend zijn. Het is gewoon een update voor de carrier settings, die van Apple afkomstig zijn.
Misschien omdat Apple nogal graag mijn iphone van z'n Jailbreak vrijheid berooft. Ik heb dus net ook maar op nu niet geklikt.
  #24  
Oud 19-08-10, 22:23
pauloszz's schermafbeelding
pauloszz pauloszz is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 37
Standaard

@Ruben.cc:
Toch jammer dat je bij die handige info zo'n negatief bericht plaatst..
Het kan toch ook zijn dat het juist wat toevoegd?

Ik vind het prima dat je T-Mobile niet vertrouwd hoor en dat je het niet accepteerd moet je natuurlijk zelf weten Maar je geeft zelf aan dat er geen informatie is over wat die update inhoudt, dus om het dan meteen te bestempelen als negatief vind ik overdreven..

Vindt het wel apart dat T-Mobile zelf ook niet weet wat het is.. dat het callcenter het niet weet kan ik me nog voorstellen (aangezien er vrij weinig communicatie tussen de afdelingen is.. is in elk bedrijf zo, dus kan je ze ook niet kwalijk nemen, die telefoonmensen geven ook alleen maar door wat zij weten..), maar dat de technische dienst het ook niet weet is raar..

Wat betreft carrier settings: voor m'n iPad waren ze nodig, anders kon ik niet via 3G internet op.. wie weet betreft deze 'update' het futureproof maken van de instellingen (ik zeg ook maar wat), zodat je over een aantal weken/maanden ook nog steeds op internet kan

Maarja.. is allemaal weer mijn mening
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
nieuwe iPhone, oude itunes instellingen? Lonky iTunes 3 28-02-11 20:13
Windows: Nieuwe Iphone instellingen syncen sergee iTunes 7 09-02-10 20:58
nieuwe iphone, oude instellingen tatataa Archief 3 07-12-09 15:24
PUSH instellingen verdwenen? Drmark iPhone algemeen 6 21-06-09 18:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:08.