iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   SMS Maximaal oplossing ? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/64617-sms-maximaal-oplossing.html)

lifeofsoccer 17-07-10 10:50

SMS Maximaal oplossing ?
 
Zo, eindelijk is het zover; het aftellen kan beginnen. Nog maar dertien dagen en dan ben ik een van de eersten die een iPhone in handen heeft. Nu zit ik alleen met een dilemma. Ik ben nou zeer tevreden met mijn abonnement (Relax 20 + Web 'n' Walk + SMS Maximaal). 40 euro aan kosten in de maand. Bellen doe ik echt weinig, dat tegoed spaart zich altijd maar op, maar ik maak ontzettend veel gebruik van de SMS Maximaal. Deze 1000 smsjes krijg ik altijd wel op in een maand tijd.

Maar na een beetje op onderzoek uit te zijn gegaan, kwam ik erachter dat SMS Maximaal niet mogelijk is met een iPhone abonnement. Nou kan ik misschien wel voor een Relax abonnement gaan, maar volgens mij heeft zo'n i-150 abonnement vooral beter (sneller) internet, en dat lijkt me echt een must bij een telefoon als deze.

Maar het probleem is dan, i-150 heeft maar 150 smsjes. Hier kan ik me natuurlijk nooit aan houden, want smsen is het belangrijkste wat ik eigenlijk doe met de telefoon. Toch is dit maar naar zo'n drie/vier mensen. Ik bedacht me toen om T-Mobile Family erbij te nemen.

De mensen waarmee ik sms, hebben/krijgen ook T-Mobile, dus dat moet geen probleem zijn. De vraag is nou alleen, is dit de slimste oplossing, of raden jullie mij wat anders aan? Is het überhaupt wel mogelijk om Family bij een iPhone abonnement te nemen?

Veel vragen, maar ben er vrijwel zeker van dat jullie mij hiermee kunnen helpen.

Alvast bedankt voor de moeite die je erin steekt om mij te helpen :)

I Xyzyx I 17-07-10 12:30

Ik dacht dat je het wel met een iPhone abonnement kon afsluiten maar zeker weten doe ik het niet.

Overigens heb ik zelf relax 25 online + w&w+ en sms maximaal:d Je kan ook een lager relax abbo nemen alleen betaal je dan een flink stuk meer voor je iPhone;)

Je kan ook zorgen dat die andere bb's of iPhones nemen en dan whatsapp;)

abi_007 25-07-10 19:21

Ik had voor m'n iPhone ook idd dat sms maximaal + family omdat ik bizarr veel sms!!

Nu liep ik inderdaad ook behoorlijk tegen t probleem dat dat sms maximaal niet mogelijk was!!
Ik heb wel gewoon m'n family bundel gehouden en ik vind t een tog n uitkomst!! Heb t 1 maand zonder die family geprobeerd wat resulteerde tot rekeningen van >€300 euro!!

Alltough dr nog wel probs Zijn met iPhone en family; zo word y bij mij niet meteen verrekend... De ene maand is m'n rek behoorlijk hoog.. De andere maand krijg ik al t teveel betaalde geld terug. Dus mag niet heel erg klagen want voor ons grote smsers is t beter dan niet kan ik je vertellen!!

Succes met je keuze!!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:24.