//

Snelheid Iphone abbo?

Snelheid Iphone abbo? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit zwaar te twijfelen mij Iphone abbo om te zetten naar een relax met internet. Helaas kan ik nergens vinden welke internet snelheid ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-07-10, 13:29
Tm-R Tm-R is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 12
Standaard Snelheid Iphone abbo?

Ik zit zwaar te twijfelen mij Iphone abbo om te zetten naar een relax met internet.
Helaas kan ik nergens vinden welke internet snelheid ik heb en de klantenservice kan me dit helaas ook niet vertellen.
Ik krijg het antwoord "Ik neem aan dat het de goedkoopste is".
Dat is uiteraard geen antwoord.
Vandaar de vraag, weet iemand welke snelheid een iphone abbo max heeft?

p.s. zoekfunctie leverde mij niet het gewenste resultaat op.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-07-10, 13:49
sandervdpols sandervdpols is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 2
Standaard

Tm-R, in onderstaande link staat dit vermeld:

iPhone kopen in Nederland: prijzen, abonnementen en alternatieven

Onder het kopje 'T-mobile':
"Zoals aangegeven kun je de iPhone ook aanschaffen met een Relax-abonnement van T-Mobile. Je hebt dan meer keuze uit de hoeveelheid belminuten. Wel moet je er dan nog een aparte databundel bij afsluiten om met je iPhone te kunnen internetten. Er is keuze uit twee databundels: Web’n'Walk Standaard (384 kbps) en Web’n'Walk Plus (1 Mbps). De Standaard-bundel geeft recht op onbeperkt internet, terwijl bij de Plus-bundel valt de snelheid terug na een bepaalde limiet (zie tabblad Tips)."

Onder het kopje 'kooptips':
"De enige mobiele provider die momenteel echt onbeperkt (zonder FUP) mobiel internet aanbiedt is T-Mobile. Deze onbeperkte snelheid geldt voor alle abonnementen, met uitzondering van het Web’n'Walk Plus-data-abonnement (1Mbps). Alleen bij Web’n'Walk Plus mag het dataverbruik niet meer dan 1GB per maand zijn. Bij overschrijding wordt de snelheid teruggeschroefd naar Web’n'Walk Standaard (384kbps). Weet je dus bij voorbaat al dat je intensief gebruik gaat maken van mobiel internet, dan is T-Mobile met een iPhone-abonnement eigenlijk de enige kandidaat. "

Succes met je keuze!

gr. Sander
  #3  
Oud 19-07-10, 13:50
LennartD LennartD is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 32
Standaard

In de prijslijst van je iPhone-abonnement valt het te vinden .
(Eerste stukje tekst, onder "T-Mobile iPhone".)
  #4  
Oud 20-07-10, 14:46
dictator dictator is offline
 
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: voorburg
Berichten: 32
Standaard

Let op, net dame aan de lijn gehad van T-Mobile. Relax online 1 jaar kan alleen vanaf een Relax 35.
  #5  
Oud 23-07-10, 12:41
iphonefans iphonefans is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 6
Standaard

Neem je het T-Mobile speciale iPhone abonnement, dan is de downloadsnelheid 2Mbs
Vodafone is het snelst, namelijk 3,6Mps. Zij hebben wel een FUP van, ik meen 250Mb per maand, die ze handhaven.
  #6  
Oud 23-07-10, 12:53
Tm-R Tm-R is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 12
Standaard

Zie nu inderdaad dat de download 2 MB is. bedankt, jammer dat de normale bundel maar tot 1 mb gaat.
Stap denk ik maar gewoon over op een groter Iphone abbonement. vind dit internet al langzaam
  #7  
Oud 23-07-10, 13:09
moose's schermafbeelding
moose moose is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 53
Stuur een bericht via ICQ naar moose Stuur een bericht via MSN naar moose Stuur een bericht via Yahoo naar moose
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphonefans Bekijk bericht
Neem je het T-Mobile speciale iPhone abonnement, dan is de downloadsnelheid 2Mbs
Vodafone is het snelst, namelijk 3,6Mps. Zij hebben wel een FUP van, ik meen 250Mb per maand, die ze handhaven.
Ik sprak 3 dagen geleden iemand van de "data" afdeling bij vodafone en het is inmiddels 250 Mb x 10 (2.5 Gb) geworden. Eerst een SMS dan een brief als je boven de 15 x 250 Mb (3 Gb) komt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
België: Proximus: 3G snelheid met Iphone PuijkeN Overige providers België 9 21-01-10 07:29
Gewoon tmobile abbo omzetten in iPhone abbo Guest-20201028093429 Odido (T-Mobile) 4 19-01-10 22:26
Snelheid GPRS Iphone 1G? knaapjen Archief 1 27-01-09 13:28
In plaats van iphone abbo - sim only abbo taipie Odido (T-Mobile) 1 14-08-08 10:51
Huidig abbo, kan ik nu een iPhone abbo afsluiten? Duivenman Odido (T-Mobile) 15 18-07-08 19:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:55.