//

T-mobile en reserveringen

T-mobile en reserveringen discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wacht wel tot VodaFone ermee komt. Die hele T-Mobile bende en al hun trieste klantjes.. Als je leest wat voor moeite mensen er voor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 21-07-10, 09:31
BoonHeng
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik wacht wel tot VodaFone ermee komt. Die hele T-Mobile bende en al hun trieste klantjes.. Als je leest wat voor moeite mensen er voor doen, echt te zielig. Bestaande klanten hebben voorrang.. waarom, ze hebben er toch al 1? Geef eerst de 'nieuwe' klanten een kans!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 21-07-10, 09:38
tijmen@vinkeveen tijmen@vinkeveen is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 9
Standaard

Ehm even vragen aan mensen die niet gereserveerd hebben (telefonisch danwel met het online formulier).
Kunnen jullie via my-tmobile (indien je ervoor in aanmerking komt) nog wel je contract vernieuwen.
Bij mij staat er op het moment het volgende waarmee het in ieder geval lijkt alsof ze mijn reservering hebben verwerkt.

Mijn contractgegevens

Huidig tariefplan: i-150


Bundels:


Startdatum contract: 16 juli 2008


Einddatum contractsperiode: 15 juli 2010


Contract vernieuwen: Je komt niet in aanmerking voor contractvernieuwing. Vier maanden voor het einde van je contractsperiode kan je bij T-Mobile je contract vernieuwen.
  #23  
Oud 21-07-10, 09:45
Rhndy Rhndy is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tijmen@vinkeveen Bekijk bericht
Ehm even vragen aan mensen die niet gereserveerd hebben (telefonisch danwel met het online formulier).
Kunnen jullie via my-tmobile (indien je ervoor in aanmerking komt) nog wel je contract vernieuwen.
Bij mij staat er op het moment het volgende waarmee het in ieder geval lijkt alsof ze mijn reservering hebben verwerkt.

Mijn contractgegevens

Huidig tariefplan: i-150


Bundels:


Startdatum contract: 16 juli 2008


Einddatum contractsperiode: 15 juli 2010


Contract vernieuwen: Je komt niet in aanmerking voor contractvernieuwing. Vier maanden voor het einde van je contractsperiode kan je bij T-Mobile je contract vernieuwen.
In het T-Mobile en iPhone 4 abonnementen topic staat dat mensen die niet besteld hebben, gewoon kunnen verlengen
  #24  
Oud 21-07-10, 10:03
tijmen@vinkeveen tijmen@vinkeveen is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rhndy Bekijk bericht
In het T-Mobile en iPhone 4 abonnementen topic staat dat mensen die niet besteld hebben, gewoon kunnen verlengen

Jeej nu fingers crossed dat dat ding voor 07-08 komt anders zit ik 2 maanden in indonesie
  #25  
Oud 21-07-10, 10:22
Caspar Caspar is offline
• iOS 10.2.1
• 10.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 33
Standaard

Gisteren mijn gegevens doorgegeven via de website en ook mijn telefoonnummer achter gelaten, ik neem aan dat ze me vandaag of morgen nog bellen aangezien ik toch echt gisteren actie ondernomen heb. Zou een beetje lullig zijn als ik nou als T-Mobile klant moet wachten tot de 30ste totdat ik hem kan bestellen..
  #26  
Oud 21-07-10, 10:24
mo8578 mo8578 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 1
Standaard

ik heb net gebeld en aangegeven dat ik gisteren 4x mijn telefoonnummer had achter gelaten, maar dat ik nog steeds niet teruggebeld was.
Heeft als nog een Iphone 4g 32 gb zwart laten pre orderen!!!!!!!
  #27  
Oud 21-07-10, 10:35
Peter_1's schermafbeelding
Peter_1 Peter_1 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Voorburg
Berichten: 261
Standaard

Gisterochtend via de T-Mobile site een 32gb. zwart besteld. Ik kreeg binnen 5 minuten een bevestigingsmail waarin stond dat de order geaccepteerd was door T-Mobile en een link naar de site waar ik de betaling kon doen. Meteen betaald via iDeal. en de status van mijn bestelling staat nu op 'Order verwerkt : Bestelling is aangemaakt en wordt doorgestuurd naar het magazijn om uitgeleverd te worden.' Ben benieuwd wat de levertijd zal zijn.
  #28  
Oud 21-07-10, 10:41
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

hmm.. Ik heb gister ook het formulier op de site ingevuld en nog niets gehoord.
Ik kan ook nog steeds via myTmobile mijn contract vernieuwen...
  #29  
Oud 21-07-10, 11:07
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo Bekijk bericht
hmm.. Ik heb gister ook het formulier op de site ingevuld en nog niets gehoord.
Ik kan ook nog steeds via myTmobile mijn contract vernieuwen...
Ik niet, bij mij geeft hij aan na het kiezen bij contract vernieuwen dat ik hier niet meer voor in aanmerking kom omdat er al een aanvraag loopt.

Ik kon vanaf 19-07-2010 verlengen (wat en timing ), kon het gisteren nog wel maar vandaag niet meer.

Vreemd dat dit bij jou nog niet staat, komt misschien nog.
  #30  
Oud 21-07-10, 11:31
paulmadejong paulmadejong is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 148
Standaard

Ik heb hem gisteren via Belcompnay (winkel) besteld. Aangevraagd in het systeem en al (betaling en abo verlengen bij ontvangst, hopelijk dus volgende week vrijdag) maar kan nog steeds verlengen. Mijn contract liep 17-7-2010 af. (3G van 11-7-2008). Zijn er meer mensen die het via een winkel besteld/gereserveerd hebben en nog kunnen verlengen?
  #31  
Oud 21-07-10, 11:35
Sehash Sehash is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paulmadejong Bekijk bericht
Ik heb hem gisteren via Belcompnay (winkel) besteld. Aangevraagd in het systeem en al (betaling en abo verlengen bij ontvangst, hopelijk dus volgende week vrijdag) maar kan nog steeds verlengen. Mijn contract liep 17-7-2010 af. (3G van 11-7-2008). Zijn er meer mensen die het via een winkel besteld/gereserveerd hebben en nog kunnen verlengen?
Ja, ik kan ook nog steeds verlengen via my-tmobile. Op 9 july gereserveerd bij een T-Shop.
  #32  
Oud 21-07-10, 14:54
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Moest iedereen 50 euro aanbetalen? Of alleen de mensen die zich in de winkels hebben ingeschreven?
  #33  
Oud 21-07-10, 15:08
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dragon Bekijk bericht
Ik niet, bij mij geeft hij aan na het kiezen bij contract vernieuwen dat ik hier niet meer voor in aanmerking kom omdat er al een aanvraag loopt.

Ik kon vanaf 19-07-2010 verlengen (wat en timing ), kon het gisteren nog wel maar vandaag niet meer.

Vreemd dat dit bij jou nog niet staat, komt misschien nog.
Via de twitter gevraagd hoe het zit en als het goed is krijg ik komende week een bevestiging omdat ze alle aanvragen aan het verwerken zijn.
  #34  
Oud 21-07-10, 15:10
vidaloca vidaloca is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 3
Standaard

Gisteren omstreeks 1100 besteld via het reseveringsformulier.

Nu net ben net gebeld, mijn bestelling is ingevoerd en er werd mij verteld dat er ongeveer 8 weken levertijd op de Iphone 4 16gb wit zit (zit nog bij de eerste lading). Er werd ook gezegd dat internetbestellingen voorrang hebben boven de winkels (?).

En krijg voor het lange wachten T-Mobile familie 6 maanden gratis (gratis bellen naar 5 nummers van T-Mobile)

Al met al best tevreden. Nu afwachten..
  #35  
Oud 21-07-10, 15:52
dammie dammie is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 119
Standaard

Zojuist toch nog teruggebeld door T-Mobile.

Iemand enig idee waarom ik nog 8-10 weken moet wachten ondanks dat ik mijzelf heb opgegeven tijdens de voorverkoop?? Wat is die 31 juli dan??
  #36  
Oud 21-07-10, 16:16
Rockywoman Rockywoman is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Lelystad
Berichten: 229
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dammie Bekijk bericht
Zojuist toch nog teruggebeld door T-Mobile.

Iemand enig idee waarom ik nog 8-10 weken moet wachten ondanks dat ik mijzelf heb opgegeven tijdens de voorverkoop?? Wat is die 31 juli dan??
Ik kreeg hierop als antwoord dat ze van apple afhankelijk zijn hoeveel ze de 30e gaan leveren. Het kan zomaar zijn dat je gewoon mazzel heb en dat het allemaal niet zo lang hoeft te duren
  #37  
Oud 21-07-10, 16:21
dammie dammie is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rockywoman Bekijk bericht
Ik kreeg hierop als antwoord dat ze van apple afhankelijk zijn hoeveel ze de 30e gaan leveren. Het kan zomaar zijn dat je gewoon mazzel heb en dat het allemaal niet zo lang hoeft te duren
haha, okay, thx.......gelukkig heb ik bij de plaatselijke BelCompany ook nog een mooie reserevring lopen, dan cancel ik gewoon de T-Mobile reservering als ik 6 weken moet wachten
  #38  
Oud 21-07-10, 17:48
tonhaarmans tonhaarmans is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 137
Standaard

Begin juli kon je op de T-mobile site aangeven of je op de hoogte gebracht wilde worden over de iPhone 4. Ik heb daar mijn email-adres achter gelaten en kreeg op 9 juli een email dat ik mijn email-box in de gaten moest houden. Dat heb ik gedaan. Ik kreeg vandaag voor het eerst een email dat de voorinschrijving gesloten was. Ik heb nooit een email van hen gehad waarin stond dat een voorinschrijving geopend zou worden. En ik ben daar al jaren abonnee met een i-150 abonnement voor een iPhone 3G.
  #39  
Oud 21-07-10, 18:20
TruthSolution TruthSolution is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 6
Standaard

Waren ze toch even vergeten, ondanks inschrijving op hun nieuwsbrief, deze vaste klant te informeren over de voorverkoop. Ze geven bij T-mobile met alle plezier toe dat ze fout zaten, maar je dacht toch niet dat ze van plan zijn die fout te herstellen... GRRR! Vodafone of KPN dan maar...
  #40  
Oud 21-07-10, 18:29
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Omdat het oorspronkelijke probleem niet meer actueel is en er al een algemeen topic is voor de iPhone 4 abonnementen, sluiten wij dit topic. Graag verder gaan in dit topic .

// Slotje
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen wouter2190 Koopinformatie Nederland 1021 22-08-10 17:08
Mobistar 1 iphone pp, reserveringen over? bartsidee Koopinformatie België 4 31-07-10 21:10
[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online apk Odido (T-Mobile) 1061 17-08-09 08:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:50.